nee want dan werd er buiten het weekend amper gepostquote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef Willoow het volgende:
Als iedereen hier als dp was, was fok gered.
de pepdealers ookquote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef Willoow het volgende:
Als iedereen hier als dp was, was fok gered.
hm oké, dat kanquote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar ik luister ook gewoon major lazer en alles. heb wel een brede interesse in muziek, maar in zo'n drugshol en alles voel ik me toch niet snel op m'n gemak. (ama weet waar ik over praat)
Ik moet je teleurstellen, dat is maar een halve meter naar beneden. Ik zou nog wel op mijn hoofd kunnen vallenquote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je uit het raam gaat springen wil je dat dan even opnemen
Ik had laatst een chickie gefixt en toen begon iedereen me te pesten met dat ze out of my league wasquote:
Bwhaha op begane grond wonenquote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, dat is maar een halve meter naar beneden. Ik zou nog wel op mijn hoofd kunnen vallen
WCH is wat geminderd met z'n kloons.quote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerst waren er honderden types als ik hier
Hoe kan jij daar kennis van hebben? Weet je iets wat ik niet weetquote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had kennis van het roodharig monster dat later geboren zou worden, ik dacht het einde van de wereld, dus in zekere zin, ja, er werd een pistool tegen mijn hoofd gezet.
commentaar op streams, slowchat in UTOquote:
Waar is ze nu dan?quote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had laatst een chickie gefixt en toen begon iedereen me te pesten met dat ze out of my league was
die ene op dat feest van laurentius?quote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had laatst een chickie gefixt en toen begon iedereen me te pesten met dat ze out of my league was
Nee maar daarom. Ik ben niet bepaald alternatief.quote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, dat kan
ik voel me daar juist helemaal thuis
In één dag maak je alles goed.quote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee want dan werd er buiten het weekend amper gepost
juist daarom. Postaantallen lopen terugquote:Op zondag 10 april 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind het meevallen, zijn maar weinig types als dp
Dp is best goed voor de wereld nog.quote:
Ja manquote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die ene op dat feest van laurentius?
Ik voelde dat aan. Ik zat zo'n 21 of 22 jaar geleden gewoon een sigaretje te roken. Begon alles, maar dan ook alles te schudden. Toen zei ik nog 'er is nu iets heel slechts ontstaan.'quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kan jij daar kennis van hebben? Weet je iets wat ik niet weet
Oh UTO.quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
commentaar op streams, slowchat in UTO
Ik moet zeggen,juĺlie doen ook weer normaal naar elkaar, WCH doet zelfs aardig.quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
WCH is wat geminderd met z'n kloons.
Prima. Voor de hele wereldbevolkingquote:
jaquote:
Zegt Opsoquote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen van UTO zijn nog ergere nolifers dan de KLB SC'ers
Meer dan dat dat lettertjers zijn op een rekenmachien weet jij er ook niet van Der_Mann.quote:
ik wil helemaal geen rijke kakkerquote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey hzaw er is binnenkort borrel bij vindicat he, ik fix een rijke kakker daar en jij een rijke kakster? Mcg kom je mee?
Zo voelde ik me ook bij jouw geboortequote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voelde dat aan. Ik zat zo'n 21 of 22 jaar geleden gewoon een sigaretje te roken. Begon alles, maar dan ook alles te schudden. Toen zei ik nog 'er is nu iets heel slechts ontstaan.'
Barney.gifquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meer dan dat dat lettertjers zijn op een rekenmachien weet jij er ook niet van Der_Mann.
je hebt alles voor hzaw en jezelf uitgestippeld, maar ik dan? mag gewoon bier halen de hele tijd zeker?quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey hzaw er is binnenkort borrel bij vindicat he, ik fix een rijke kakker daar en jij een rijke kakster? Mcg kom je mee?
zitten vast ook wel arme kakkers bijquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen rijke kakker
leuk ja hoop dat 't wat wordtquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deze week wat drinken na haar laatste tentamen.
het is niet aardig om zomaar dingen aan te nemenquote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meer dan dat dat lettertjers zijn op een rekenmachien weet jij er ook niet van Der_Mann.
Ik ben noch rijk noch een kakker, maar ik houd wel van drinken, mag ik ook mee?quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt alles voor hzaw en jezelf uitgestippeld, maar ik dan? mag gewoon bier halen de hele tijd zeker?
ikwilhelemaalniks!quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zitten vast ook wel arme kakkers bij
Hij doet altijd "aardig", maar houdt van rellen.quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,juĺlie doen ook weer normaal naar elkaar, WCH doet zelfs aardig.
Bietje goeie voorbeeld geven he. Nah, is niet alleen voor de vorm.quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,juĺlie doen ook weer normaal naar elkaar, WCH doet zelfs aardig.
doen wequote:Op zondag 10 april 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben noch rijk noch een kakker, maar ik houd wel van drinken, mag ik ook mee?
check die happytek shit die ik net postte eensquote:Op zondag 10 april 2016 00:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga dan wel alleen bier halen, dus dan moet je wel.
Had net weer normale muziek opgezetquote:Op zondag 10 april 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
check die happytek shit die ik net postte eens
vind je wel cool denk ik
hehehe aightquote:
echt onmogelijk om niet vrolijk van te wordenquote:
Oh ja? Wat is dan de sinus van 1 Mexicano?quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet aardig om zomaar dingen aan te nemen
nou ik heb het net even geluisterd en ik vind het kutquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt onmogelijk om niet vrolijk van te worden
Je had ook met Remqo meegekundquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
Had vanavond gemeet met FOK!kers maar TARDIS. wou niet mee naar huis.
Die man cared echt weinig
+1quote:Op zondag 10 april 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik heb het net even geluisterd en ik vind het kut
wat nu
Doet me een beetje denken aan de tetris techno remixquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt onmogelijk om niet vrolijk van te worden
dat is niet te berekenen omdat mexicanoquote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ja? Wat is dan de sinus van 1 Mexicano?
en nu heb je geen slaapplek?quote:Op zondag 10 april 2016 00:28 schreef Oberkullie het volgende:
Had vanavond gemeet met FOK!kers maar TARDIS. wou niet mee naar huis.
Die man cared echt weinig
ken ik niet denk ikquote:Op zondag 10 april 2016 00:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de tetris techno remix
als je iets niet kunt luisteren als je nuchter bent is het gewoon kutmuziekquote:Op zondag 10 april 2016 00:30 schreef HPLC het volgende:
Voor dat happy tek ben ik te nuchter denk ik
Ok Hansquote:Op zondag 10 april 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je iets niet kunt luisteren als je nuchter bent is het gewoon kutmuziek
blargh, trustenquote:Op zondag 10 april 2016 00:31 schreef Kurovski het volgende:
Bleh, truste. Ik wil morgen minimaal tien keer op m'n plaat gaan.
trustenquote:Op zondag 10 april 2016 00:31 schreef Kurovski het volgende:
Zonde van die elpeesquote:Op zondag 10 april 2016 00:31 schreef Kurovski het volgende:
Ben je levensmoe?quote:Op zondag 10 april 2016 00:31 schreef Kurovski het volgende:
ripquote:
Haha, mijne om 8.15 pas.quote:
is misschien wel verstandig iddquote:Op zondag 10 april 2016 00:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja misschien even mijn thee opdrinken en m'n tanden maar gaan poetsen
Laatst nog 3D gespeeldquote:
jammer dat Forever zo kut wasquote:Op zondag 10 april 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog 3D gespeeldWat een bazengame blijft dat
quote:Op zondag 10 april 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
als je je wekker moet zetten is er iets mis in je leven
Moet meestal wekker zetten op zondag :squote:Op zondag 10 april 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
als je je wekker moet zetten op een zondag is er iets mis in je leven
echt ehquote:Op zondag 10 april 2016 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die arbeiders snappen dat gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |