vervolgen op spellen die al tyfusoud zijn gaat bijna nooit goedquote:Op zondag 10 april 2016 00:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet eens aan begonnen toen ik de recensies las en zoDenk ook niet dat ik wat gemist heb.
Hetzelfde geldt voor Perfect Dark, vervolg was ook een flop, heb het een uur gespeeld, zonde van mijn 5 euro
Ik hou ook niet van uitslapen. Snap echt niet hoe je tot 13 uur kan slapen.quote:Op zondag 10 april 2016 00:36 schreef HPLC het volgende:
Ik lig meestal tot max 10 uur, anders is het zonde van mijn weekend. Maar dat snappen de meeste niet-arbeiders niet
maar als je uitslaapt en gewoon tot langer in de nacht wakker blijft ben je even lang wakker geweestquote:Op zondag 10 april 2016 00:36 schreef HPLC het volgende:
Ik lig meestal tot max 10 uur, anders is het zonde van mijn weekend. Maar dat snappen de meeste niet-arbeiders niet
is nie zo moeilijkquote:Op zondag 10 april 2016 00:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitslapen. Snap echt niet hoe je tot 13 uur kan slapen.
7 uur naar bed, anders heb ik ook geen ideequote:Op zondag 10 april 2016 00:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitslapen. Snap echt niet hoe je tot 13 uur kan slapen.
Na een nachtdienst misschien.quote:
herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig als ik half 11 's ochtends wakker word kijk ik naar de wekker en denk ik ''godverdomme het is vroeg'' en dan ga ik weer slapen
Maar wat nou als iemand straks met je op date wil en je om 10.30 al moet vertrekken?quote:Op zondag 10 april 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig als ik half 11 's ochtends wakker word kijk ik naar de wekker en denk ik ''godverdomme het is vroeg'' en dan ga ik weer slapen
welke hommel gaat zo vroeg al op een datequote:Op zondag 10 april 2016 00:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand straks met je op date wil en je om 10.30 al moet vertrekken?
Ik hoor van el remmie dat jullie weer behoorlijk op de praatje pot toer waren.quote:Op zondag 10 april 2016 00:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand straks met je op date wil en je om 10.30 al moet vertrekken?
quote:
Het was een groot fiasco, Frank.quote:Op zondag 10 april 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor van el remmie dat jullie weer behoorlijk op de praatje pot toer waren.
Vandaag in mijn tuin de eerste hommel gezienquote:Op zondag 10 april 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke hommel gaat zo vroeg al op een date
Mwah, ik denk dat jullie het best leuk hadden.quote:
hoe heeft Etsu je adres gevondenquote:Op zondag 10 april 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vandaag in mijn tuin de eerste hommel gezien
hehehquote:
Hommelsquote:Op zondag 10 april 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vandaag in mijn tuin de eerste hommel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |