quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was in Rucphen... en ik zei dat ik Geert Wilders een lul vond. Heb een half jaar in de kelder van iemand die zich Het Beest noemde gezeten. Was interessant, edoch traumatisch.
wat is er met Mongo gebeurd?quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was in Rucphen... en ik zei dat ik Geert Wilders een lul vond. Heb een half jaar in de kelder van iemand die zich Het Beest noemde gezeten. Was interessant, edoch traumatisch.
Hij zit nu bij mij op schoot, je krijgt de groetenquote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jawel tot TARDIS me eind vd avond dumpte
Slaapzak?quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij had het over zichzelf willen ontwikkelen enzo... Had zelfs brieven naar de Libelle geschreven. Ja, dan houdt het op.quote:
Boca_Raton maakte zich ook zorgen om je trouwens, ze had je gedm't geloof ik. Misschien even laten weten dat je nog leeft als je dat nog niet gedaan had.quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik je heel stiekem wel gemist hebt.quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik care niet hoorquote:Op zondag 10 april 2016 00:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zit nu bij mij op schoot, je krijgt de groeten
Oh... hoe werkt dat ook alweer... dm... dat zijn die gele dingetjes daarboven?quote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boca_Raton maakte zich ook zorgen om je trouwens, ze had je gedm't geloof ik. Misschien even laten weten dat je nog leeft als je dat nog niet gedaan had.
volgens mij heeft Jimmy hem ook gemistquote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boca_Raton maakte zich ook zorgen om je trouwens, ze had je gedm't geloof ik. Misschien even laten weten dat je nog leeft als je dat nog niet gedaan had.
En dit.quote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh... hoe werkt dat ook alweer... dm... dat zijn die gele dingetjes daarboven?
Pijnlijk... Het Beest heeft mijn tepels uitgerekt met Geert Wilders-trekpoppen. Ik wist geeneens dat die bestonden.quote:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenquote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jimmy hem ook gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |