ja deze keer mag hij wat mij betreft wel gewoon wegblijvenquote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenVraag me af of hij morgen weer terug komt
Lekker dichtbijquote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef Willoow het volgende:
Feestje voor etto in LompeHork zijn huisWaar LompeHork dan niet uitgenodigd is
win-win aldusquote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die was juist weg omdat jij weg was
denk het wel, hij moet deze SC een beetje hoogstaand houden qua intelligentiequote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenVraag me af of hij morgen weer terug komt
Waarom nu wel?quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja deze keer mag hij wat mij betreft wel gewoon wegblijven
Hij is toch helemaal niet weg?quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, etto is er weer! Kan het ons schelen wie blijft of wie niet.quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar jij bent er toch alquote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk het wel, hij moet deze SC een beetje hoogstaand houden qua intelligentie
Oké, ga dan maar weg.quote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, etto is er weer! Kan het ons schelen wie blijft of wie niet.
beetje genoeg van dat autistische doordrammen en dat walgelijk arrogante gedrag van hemquote:
Klinkt lekker voor een masochistquote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pijnlijk... Het Beest heeft mijn tepels uitgerekt met Geert Wilders-trekpoppen. Ik wist geeneens dat die bestonden.
ja dat lijkt me niet goedquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even maar hoor... er zat dus gewoon bloed in m'n overgeefsel...
dan zou ik naar de dokter gaanquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even maar hoor... er zat dus gewoon bloed in m'n overgeefsel...
TROLOLOLOLTROL TROLL TROLL LALALALA TROLOLOLOLTROL TROLL TROLLquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje genoeg van dat autistische doordrammen en dat walgelijk arrogante gedrag van hem
Had ik eigenlijk al een jaar, maar jaquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje genoeg van dat autistische doordrammen en dat walgelijk arrogante gedrag van hem
de wereld heeft je zo lang mogelijk nodigquote:Op zondag 10 april 2016 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Don't care... if it comes, it comes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |