hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is wel grappig moslimmeisjes trollen
hetzalallemaalwel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom mag ik nooit eens een nieuwe openen
ik wil dat ook......
de goeie soort gay gifjes of de soort met mannenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem dat terug of ik zet gaygifjes in de OP
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahah
tievusdomquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahah
alsof je daar iemand mee hebtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem dat terug of ik zet gaygifjes in de OP
Hjbquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik stem voor david hasselhof
Krijg aidsquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik stem voor david hasselhof
nee in dit geval hoort het zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je dat fout schrijft wel ja
Nee dan krijg je platjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nodig je me nu weer uit voor een ONS?
Jij kijkt animequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
nou gewoon, tyfusdom dekt de lading nietquote:
Te moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dus? serieus wat is daar mis mee? ....
zat je toen op je GhpH accountquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet nog wel dat toen ik zoenende mannen gifjes postte mensen tr deden en een random mod de boel weghaalde
op welke manier niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou gewoon, tyfusdom dekt de lading niet
Jij opent janktopics over vluchtelingen.quote:
Klinkt gezellig, toch nog wat leuks geleerd vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Sepukku is een manier van zelfmoord dat origine heeft in Japan. Je doet het door je buik open te snijden, het is een van de pijnlijkste manieren om zelfmoord te plegen en word daardoor als eervol genoemd om bijv je familie naam '''schoon'' te houden.
linkquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Die zoengifjes in madeliefffs fobo zijn pas postwaardig
zou het oefenen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, toch nog wat leuks geleerd vandaag
ff fappen brbquote:
eh bedankt denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik hoop dat jij HPLC was
Jappenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Sepukku is een manier van zelfmoord dat origine heeft in Japan. Je doet het door je buik open te snijden, het is een van de pijnlijkste manieren om zelfmoord te plegen en word daardoor als eervol genoemd om bijv je familie naam '''schoon'' te houden.
ja oké gedaan, en nu?quote:
ja preciesquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wolla etsu kies dsn tenminste knappe mannengaygifs wat is dit
ja beetje van die emoboi fags hequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
jij vindt negers met tattoo's knap, moet ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
dats racistquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij vindt negers met tattoo's knap, moet ik niet
terechte klachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat moet je sowieso met negersquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stephen james is geen negerquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Die derde is etsu die paxcon probeert te fixen
het werk gebeurt niet vanzelfquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat moet je sowieso met negers
dank voor de toestemmingquote:
Haha omdat het te donker is hahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
tattoo's op negers zie je toch bijna niet of zeg ik nu iets racistisch
gewoon met tipp-ex doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
ja dat snapt de rest ook wel denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha omdat het te donker is hahahaha
Mag ik tattoo op jouw hoofd zetten?quote:
Noo, maar wil er wel 1quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft niemand hier een tatt zijn we zo braaf hier?
oh heb je dat gemistquote:
Ja echt rebels om een tattoo te nemen iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
gvd waaromquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heb je dat gemist
die is voorlopig even weg
whyquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh heb je dat gemist
die is voorlopig even weg
quote:
full retard gaanquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
hartelijk dankquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier leuke aanvulling op de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lelie toch? Of had je daarvoor al een
niet zo'n kleintjequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
WCH wil misschien zoiets:
[ afbeelding ]
Heb nog geen paspoort, maar ik denk het welquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jouw bloed is ook van vreemde smetten vrij?
met zo'n kraaienkopquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Vond een pestmeester wel vet
hard gewordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
WCH wil misschien zoiets:
[ afbeelding ]
is allemaal al weg denk ikquote:
Het doet echt fucking pijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja zoiets ja. nog geen idee hoe of wat en wanneer
latersquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja straks vriendinnetjes hier adiossss
Hoe kom je er bij om dat te doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben begnnen met zon masker maken maar moet echt leer leren bewerken
Heb je het nou over Fylax?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
deze amnesia riekt echt moeilijk hard
rook je srs altijd amnesia?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
reek rhymes with weakquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
tering, hoe krijg jij nog dingen gedaanquote:
Eerst dingen doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
tering, hoe krijg jij nog dingen gedaan
staat jouw UI er in danquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef Rozevla het volgende:
Gore gay shit in de OPX 1457874434778!!!!
Jij, ik, R'dam CS, 19:00 morgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laten we nu niet te hard van stapel lopen he
aw gaf het je gevoelens waar je je ongemakkelijk bij voelt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef Rozevla het volgende:
Gore gay shit in de OPX 1457874434778!!!!
noem.je sexychixkquote:
quote:
;$quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
noem.je sexychixk![]()
Maar even serieus, iedereen hier weet nu onderhand wel dat we sex hebben gehad toch, dus iedereen weet ook wel dat je er in principe een kia optima in kan parkeren
Waarom zo onaardig tegen bier? We kunnen het ook gewoon drinkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok, gaan we bier klappen?
ook goedquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig tegen bier? We kunnen het ook gewoon drinken
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
aw gaf het je gevoelens waar je je ongemakkelijk bij voelt?
Hey Rozevla, nog geneukt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Het is alleen goor
Hihi
Niet eens een Fiat Multipla?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
noem.je sexychixk![]()
Maar even serieus, iedereen hier weet nu onderhand wel dat we sex hebben gehad toch, dus iedereen weet ook wel dat je er in principe een kia optima in kan parkeren
ja geloofwaardig hoor hermannquote:
rtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke overigens echt kut is. Net zo kut als de ikvan dinges
het is juist de bedoeling dat anderen het kut vinden, ben je nooit naar trollcollege geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar rozevla, ff srs he. Kun je geen normale zinnen typen enzo? of is dit je gimmick? Welke overigens echt kut is. Net zo kut als de ikvan dinges
Rozevla is gewoon een beetje domquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar rozevla, ff srs he. Kun je geen normale zinnen typen enzo? of is dit je gimmick? Welke overigens echt kut is. Net zo kut als de ikvan dinges
ok, dan ga ik ook even een leuke verzinnenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is juist de bedoeling dat anderen het kut vinden, ben je nooit naar trollcollege geweest
ik blijf bescheidenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet eens een Fiat Multipla?
nee dat kan nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen we toch wel gewoon van bil gaan? Al die moeilijkheden
niet weten dat wc woensel vechtmeetlocatie isquote:
maar ik wil ook wat nuquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem, hij wil ook wel eens wat straks
woenselquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet weten dat wc woensel vechtmeetlocatie is
junkquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
godtering m'n pep is al weer bijna op
noel kom me eens nieuwe brengen
Ff srsquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, nou zo graag willen maarre jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
armoedzaaier met slechte voorbereiding... echt heel matigquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef deadprez het volgende:
doe eens aardigquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
armoedzaaier met slechte voorbereiding... echt heel matig
Gewoon jullie vermaken tijdens de rust, net als vroeger, beetje gladiatorengevecht maar dan met ecto'squote:
waar heb je t overquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jullie vermaken tijdens de rust, net als vroeger, beetje gladiatorengevecht maar dan met ecto's
ik hoop een tennisbal in zijn luchtpijpquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem, hij wil ook wel eens wat straks
quote:
mooie gedachtequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik hoop een tennisbal in zijn luchtpijp
zal het nog eens voor je opnemen boelerquote:
zet je het wel op vocaroo dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal het nog eens voor je opnemen boeler
mn tel ondersteund niet zulke grote bestanden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Murdera het volgende:
Oi crip, die pic van je boobies, kan je die resenden want kan m even niet meer vinden
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zet je het wel op vocaroo dan?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
mn tel ondersteund niet zulke grote bestanden.
Nederland:quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
Ik ben bezig met een playlist te maken met 1 leuk nummer van elk land in de wereld.
Probeer zo veel mogelijk muziek te vinden.
/nolife
wat is het leukste nummer van de Federale Staten van Micronesiaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
Ik ben bezig met een playlist te maken met 1 leuk nummer van elk land in de wereld.
/nolife
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou toch van je, gekke linkse meurhippie
Snap nu wel waarom Andre Kuipers de ruimte in gingquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je panoramapic van Crip dr boobies wil hebben moet je de ruimte in
plsquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nederland:
Manke Nelis - Kleine Jodeljongen
/nolife
Leuk idee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
/nolife
hihi ;$quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je panoramapic van Crip dr boobies wil hebben moet je de ruimte in
[..]
mn tel ondersteund niet zulke grote bestanden.
hele slechte openingszinquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
Put your dick in this machine
Just close your eyes
And wait
0.01 kb zekerquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wacht even. Mn penispic was binnen 0,25 sec binnen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
oh het is helemaal niet zo ver op, zit nog een hele hoop aan de rand van het zakje geplakt
crisis averted
of het was een hele grote zak, of je hebt nog een mini lijntjequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
oh het is helemaal niet zo ver op, zit nog een hele hoop aan de rand van het zakje geplakt
crisis averted
Is het zakje halfvol of halfleeg?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
crisis averted
SNUIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
crisis averted
2 gram, maar valt denk ik nog best wat uit te schrapenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of het was een hele grote zak, of je hebt nog een mini lijntje
Luister m zo even.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Leuk idee.
doe deze uit hongarije
ga gewoon nieuwe halen man.... het is nog vroegquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
2 gram, maar valt denk ik nog best wat uit te schrapen
Dat is geen openingszinquote:
gun hem ook eens wat slaapquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga gewoon nieuwe halen man.... het is nog vroeg
nee fuck dat, ik heb voor vannacht sowieso nog meer dan genoeg, moet morgen wss gewoon wat eerder stoppen dan geplandquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga gewoon nieuwe halen man.... het is nog vroeg
Wat een verschrikkelijk kutliedje zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Luister m zo even.
Heb deze uit Roemenië
Ik vind 'mquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutliedje zeg![]()
:$quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
maar dp, alweer aan de pep ja? rustig an he
Duitsland is leuker dan Nederland.quote:
Niet gekliktquote:
op welk gebiedquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Duitsland is leuker dan Nederland.
Durft te zeggen.
Maak je planning met pep?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee fuck dat, ik heb voor vannacht sowieso nog meer dan genoeg, moet morgen wss gewoon wat eerder stoppen dan gepland
Nou tot ziens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Duitsland is leuker dan Nederland.
Durft te zeggen.
moest lachenquote:
ja in nachtenquote:
Oktoberfestquote:
quote:
lijkt me net zo matig als carnavalquote:
Auf wiedersehenquote:
haal gewoon eens highclass shitquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee fuck dat, ik heb voor vannacht sowieso nog meer dan genoeg, moet morgen wss gewoon wat eerder stoppen dan gepland
Wat, coke?quote:
Dat vergelijken met carnavalquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik toon interesse gewoon. mag dat niet? k mag ook niks
Ja, nou kom ik niet meer geloofwaardig over.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oktoberfest is juist hardstikke leuk.
hmm oké danquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat vergelijken met carnaval![]()
Dat vindt jij zelfs leuk, weet ik zeker
flikker op, dan staat het klote weer voor de deur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oktoberfest is juist hardstikke leuk.
hahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nou kom ik niet meer geloofwaardig over.
haha gewoon niet open doen tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
flikker op, dan staat het klote weer voor de deur.
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee niet geneukt of nee ik mag dat niet vragen. erg verwarrend dit
Dat eerstequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee niet geneukt of nee ik mag dat niet vragen. erg verwarrend dit
Dat skaten ging nog prima met wat bier op. Begint me gewoon te geraken die dingen aan m'n voeten.quote:
quote:
En dus tijd voor Jeagermeister.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
flikker op, dan staat het klote weer voor de deur.
In München.quote:
al eens geskate met een bierhelm op?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat skaten ging nog prima met wat bier op. Begint me gewoon te geraken die dingen aan m'n voeten.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is een val, ik heb geen zin om 50 jaar wanhopig achter mijn laptop te wachten
Nee, maar ik heb wel een betere helm tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al eens geskate met een bierhelm op?
Heheh klopt iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap jou niet zo trouwens. Volgens mij zouden wij t fucking goed kunnen vinden op 99% van de onderwerpen. Maar bijv politiek echt uitersten. Wel grappig
picsquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een betere helm tegenwoordig.
Nee, altijd onzinnige discussies in het weekendquote:
quote:
Je was uitgenodigd, maar je gaat er nooit op inquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor de uitnodiging, scheetzuiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |