2 gram, maar valt denk ik nog best wat uit te schrapenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of het was een hele grote zak, of je hebt nog een mini lijntje
Luister m zo even.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Leuk idee.
doe deze uit hongarije
ga gewoon nieuwe halen man.... het is nog vroegquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
2 gram, maar valt denk ik nog best wat uit te schrapen
Dat is geen openingszinquote:
gun hem ook eens wat slaapquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga gewoon nieuwe halen man.... het is nog vroeg
nee fuck dat, ik heb voor vannacht sowieso nog meer dan genoeg, moet morgen wss gewoon wat eerder stoppen dan geplandquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga gewoon nieuwe halen man.... het is nog vroeg
Wat een verschrikkelijk kutliedje zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Luister m zo even.
Heb deze uit Roemenië
Ik vind 'mquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutliedje zeg![]()
:$quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
maar dp, alweer aan de pep ja? rustig an he
Duitsland is leuker dan Nederland.quote:
Niet gekliktquote:
op welk gebiedquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Duitsland is leuker dan Nederland.
Durft te zeggen.
Maak je planning met pep?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee fuck dat, ik heb voor vannacht sowieso nog meer dan genoeg, moet morgen wss gewoon wat eerder stoppen dan gepland
Nou tot ziens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Duitsland is leuker dan Nederland.
Durft te zeggen.
moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |