hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahahquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is wel grappig moslimmeisjes trollen
hetzalallemaalwel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom mag ik nooit eens een nieuwe openen
ik wil dat ook......
de goeie soort gay gifjes of de soort met mannenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem dat terug of ik zet gaygifjes in de OP
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahah
tievusdomquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahah
alsof je daar iemand mee hebtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem dat terug of ik zet gaygifjes in de OP
Hjbquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik stem voor david hasselhof
Krijg aidsquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik stem voor david hasselhof
nee in dit geval hoort het zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je dat fout schrijft wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |