Nee dan krijg je platjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nodig je me nu weer uit voor een ONS?
Jij kijkt animequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahahaha laat ik moslimmeisje dickpick sturen die heeft vast nooit dick gezien en gaat seppukku plegen als ze ziet ahahahahahah
nou gewoon, tyfusdom dekt de lading nietquote:
Te moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dus? serieus wat is daar mis mee? ....
zat je toen op je GhpH accountquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet nog wel dat toen ik zoenende mannen gifjes postte mensen tr deden en een random mod de boel weghaalde
op welke manier niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou gewoon, tyfusdom dekt de lading niet
Jij opent janktopics over vluchtelingen.quote:
Klinkt gezellig, toch nog wat leuks geleerd vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Sepukku is een manier van zelfmoord dat origine heeft in Japan. Je doet het door je buik open te snijden, het is een van de pijnlijkste manieren om zelfmoord te plegen en word daardoor als eervol genoemd om bijv je familie naam '''schoon'' te houden.
linkquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Die zoengifjes in madeliefffs fobo zijn pas postwaardig
zou het oefenen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, toch nog wat leuks geleerd vandaag
ff fappen brbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |