Nee hoor, maar met dit soort meningen wacht ik altijd even af of het trollen is of dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:10 schreef chibibo het volgende:
Aangeven waar de vergelijking dan mank loopt, was echter te veel moeite schijnbaar.
Waarschijnlijk serieus en om eerlijk te zijn ben ik ook wel nieuwsgierig naar jouw argument.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, maar met dit soort meningen wacht ik altijd even af of het trollen is of dat je serieus bent.
Heb de eerste Xenoblade helaas nooit uitgespeeld, ben tot een uur of 50 gekomen toen. Heb het idee om die ooit nog eens te gaan spelen alleen wacht ik daar nog ff mee totdat ik het hele verhaal vergeten ben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik heb 100 uur gedaan over de story met redelijk wat exploratietijd en optionele missies, en vond het daarna wel weer goed. Alles 100% schijn je makkelijk 300 uur in te kunnen steken
Mooiste RPG voor mij tot nu toe, ik weet dat het goed zit als ik gewoon urenlang kan ronddolen door een wereld zonder een steek verder te komen in het verhaal, en ik me toch vermaakt heb. Die speelstijl moet je natuurlijk wel liggen
Nintendo levert hun games altijd vrij vroeg, understatement. Maar wel met een streng embargo. Dat mag geen reden zijn om het niet de tijd te gevenquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:13 schreef nomar83 het volgende:
Star Fox Zero is tof, maar de besturing is inderdaad... wennen. Ik geef het graag wat tijd om dat te doen, maar ik begrijp goed dat reviewers die tijd er niet aan willen geven.
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n moeite met de twee schermen. Hoewel ik het wel raar vind dat er bij dog fights dingen op de tv gebeuren als je je moet concentreren op de Gamepad. Het enige aan de besturing wat voor mij niet lekker werkt is het draaien van voertuigen, maar met snel ontwijken kom je er ook wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:53 schreef Pheno het volgende:
Het is gewoon een rotbesturing. Met de tijd wordt het gemakkelijker, maar wennen? Nee dat lukt me niet. Ik snap niet waarom er zo moeilijk is gedaan om dat tweede scherm te moeten integreren.
Gelukkig maar dat je er wel mee om kunt gaan, ik vond het vrij irritant. Een game dat zich richt op actie en zichzelf beperkt door een besturing waar je constant op moet letten schiet zijn doel voorbij imho. En die van vele anderen. Een van de mindere games uit de Nintendo-stal, normaal zit het wel snor met ze.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:14 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n moeite met de twee schermen. Hoewel ik het wel raar vind dat er bij dog fights dingen op de tv gebeuren als je je moet concentreren op de Gamepad. Het enige aan de besturing wat voor mij niet lekker werkt is het draaien van voertuigen, maar met snel ontwijken kom je er ook wel.
De game was beter geweest met gewone controls, maar ik vind de besturing echt niet zo slecht dat ik van frustratie niet meer wil spelen.
Nee, alleen wat je digitaal koopt in de eShop.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:24 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je nieuwe games nou registreren bij my Nintendo of is dat helemaal van de baan?
Ik snap sowieso niet waarom je games wil downloaden. Ik heb liever iets fysieks in mijn handen. Een cd of nog liever een cardridge.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:56 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat je digitaal koopt in de eShop.
Makkelijker switchen tussen games.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je games wil downloaden. Ik heb liever iets fysieks in mijn handen. Een cd of nog liever een cardridge.
Die 20 seconden die het scheelt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makkelijker switchen tussen games.
Geen bekraste discs meer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:03 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Die 20 seconden die het scheelt.
Vroeger zeete je de console uit trok je de cardridge er uit en duwde je de volgende erin. Duurde een halve minuut en je kon verder.
Nu duurt het niet veel langer. Drukt op home. Cd eruit. Andere erin.
Nooit last van gehad.quote:
Je kunt ze opnieuw downloaden. Dat kan bij discs niet. Discs kun je overigens ook nog eens kwijtraken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:19 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
En daarom heb ik liever cardridges.
Bovendien als je harde schijf het begeeft ben alles kwijt.
Dit klinkt misschien als een noob, maar werkt dit hetzelfde als bij origin en steam?quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ze opnieuw downloaden. Dat kan bij discs niet. Discs kun je overigens ook nog eens kwijtraken.
Ik ga ook voor fysiek, maar ik ben nu eenmaal een verzamelaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je games wil downloaden. Ik heb liever iets fysieks in mijn handen. Een cd of nog liever een cardridge.
De enige games waar ik voor 100% ging waren de Lego-games.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb de eerste Xenoblade helaas nooit uitgespeeld, ben tot een uur of 50 gekomen toen. Heb het idee om die ooit nog eens te gaan spelen alleen wacht ik daar nog ff mee totdat ik het hele verhaal vergeten ben.
Xeno X lijkt me ook erg tof maar voor 100% ga ik nooit. Een game moet érg goed zijn wil het me meer dan 50 uur vasthouden.
Je hebt ook een hoesjes fetisj ?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga ook voor fysiek, maar ik ben nu eenmaal een verzamelaar.Bovendien kost het minder geheugen.
vooral dat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga ook voor fysiek, maar ik ben nu eenmaal een verzamelaar.Bovendien kost het minder geheugen.
jaquote:
Ik koop alleen digitaal als het fysiek niet te koop is.quote:Ik heb wel digitale games, maar heb het liefst fysieke games want hoesjes zijn mooi en staan leuk in de kast
dat doet Nintendo al voor jequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef tailfox het volgende:
kan je eigenlijk games opslaan op de hardeschijf?
en dan opstarten via CD ofzo?
sommige CD gaan doodquote:Op zondag 24 april 2016 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat doet Nintendo al voor jetenminste bij enkele games.
Ja dat heb ik dus ook, op forza6 en rise of the tombraider na die waren eerder in amerika uit en als ik ze dan digitaal kocht kon ik ze een week eerder spelenquote:Op zondag 24 april 2016 03:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik koop alleen digitaal als het fysiek niet te koop is.
Op de Wii U heb ik alleen Mario Kart (snes) en FAST Racing NEO digitaal gekocht en voor de PS4 alles fysiek.quote:Op zondag 24 april 2016 12:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, op forza6 en rise of the tombraider na die waren eerder in amerika uit en als ik ze dan digitaal kocht kon ik ze een week eerder spelen
Zolang de check op cd gedaan wordt heb je een probleemquote:
doodgaan is niet doodquote:Op maandag 25 april 2016 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang de check op cd gedaan wordt heb je een probleem
Ik had het gelezen. Ben benieuwd in hoeverre dit invloed heeft op de Wii U en haar games. Verder denk ik dat fans niet blij zijn dat ze nog langer moeten wachten op een nieuwe Zelda game.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoppa. Nx komt in maart 2017, zelda U wordt lanch titel voor NX en dus uitgesteld tot maart 2017. Komende E3 geen NX nieuws, maar de focus ligt op zelda.
Nintendo is doomed.
Wat we nu weten
- het is officieel een console
-
wiiu is dood.ookal kan je er veel lol uit halen. Winkels hebben te weining wiiu games op voorraadquote:Op woensdag 27 april 2016 12:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Ben benieuwd in hoeverre dit invloed heeft op de Wii U en haar games. Verder denk ik dat fans niet blij zijn dat ze nog langer moeten wachten op een nieuwe Zelda game.
Er komt ook vrij weinig nieuws uit op de Wii U. Ik ben bang dat er steeds minder mensen vertrouwen in Nintendo hebben.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
wiiu is dood.ookal kan je er veel lol uit halen. Winkels hebben te weining wiiu games op voorraad
Hier de complete lijst:quote:Op woensdag 27 april 2016 21:15 schreef MaxC het volgende:
Welke grote releases staan er nog geplanned dit jaar?
Zit te twijfelen om mijn Wii U te verkopen, te weinig games die de moeite waard zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Cool. Precies de 3 indie-games die ooit nog eens wilde kopen, nu voor maar 1 dollar.quote:
Space adventures is zijn geld al 10voudig waard!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Cool. Precies de 3 indie-games die ooit nog eens wilde kopen, nu voor maar 1 dollar.
Ha top!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Cool. Precies de 3 indie-games die ooit nog eens wilde kopen, nu voor maar 1 dollar.
Hopelijk heeft de NX een hulpprogramma om mensen online te zoekenquote:
De enige game die er tussen zit voor 3DS en Wii U is Shantae and the Pirate's Curse. Ik speel de 3DS-versie, game ziet er daar beter op uit.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha top!
Op welke platformen zijn de games het best?
He, je hebt gelijk. Ik dacht dat Retro City Rampage ook voor de 3DS uitgekomen was.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:19 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De enige game die er tussen zit voor 3DS en Wii U is Shantae and the Pirate's Curse. Ik speel de 3DS-versie, game ziet er daar beter op uit.
Ja, maar niet voor de Wii U.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
He, je hebt gelijk. Ik dacht dat Retro City Rampage ook voor de 3DS uitgekomen was.
NX wordt waarschijnlijk half januari voorgesteld.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh. Whut.
Ze moeten echt een master plan hebben, of totaal nietDie NX wordt straks in de wekelijkse nieuwsbrief getoond met de melding dat je 'm morgen kunt kopen.
Vanwaar die verwachting? Laatste dat ik las hadden ze het over later dit jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:02 schreef Aether het volgende:
[..]
NX wordt waarschijnlijk half januari voorgesteld.
Laatste berichten waren dat de NX pas begin 2017 komt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vanwaar die verwachting? Laatste dat ik las hadden ze het over later dit jaar.
komen en aankondigen is het verschil. Iig niet in juni, maar wanneer we, een idee. Ik heb nog geen uitnodiging in mijn mailquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Laatste berichten waren dat de NX pas begin 2017 komt.
Ja, maart 2017 wordt hij uitgebracht, maar ik meen me te herinneren dat de introductie van de console (eerste onthulling, games, developers etc.) dit jaar nog plaatsvindtquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Laatste berichten waren dat de NX pas begin 2017 komt.
Ik ben zelf toch wel klaar met Pokemon-main series. Mobile of NX-versie een MMO: I'm in, day one.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:51 schreef DKUp het volgende:
Geen Pokémon op de E3, maar alleen Zelda U![]()
De NX versie is natuurlijk veel beter om te laten zien.....
Aan het concept is helaas bijna niks veranderd. Een MMO (met expansions eventueel ) voor de NX zou tof zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf toch wel klaar met Pokemon-main series. Mobile of NX-versie een MMO: I'm in, day one.
Even opgezocht en het is wel degelijk dit jaar. Uit hun financiële briefing:quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:59 schreef DKUp het volgende:
Er is nog niet aangekondigd wanneer ze de NX voor het eerst laten zien. In ieder geval na de E3.
https://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/160428/04.htmlquote:We will introduce the NX at another time later this year.
Oh toch welquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Even opgezocht en het is wel degelijk dit jaar. Uit hun financiële briefing:
[..]
https://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/160428/04.html
Hebben we tenminste iets om naar uit te kijken, want E3 wordt het hem niet helemaal
Waarom is er nooit een vervolg gekomen op deze reeks ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe MyNintendo missies: abonneren op nieuwsbrief (30) en maandelijks geabonneerd blijven (10/mnd)
Ik zal geen grappen maken over Zelda, dat is nu te gemakkelijk. Maar open een nieuw deel. Dat kan gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom is er nooit een vervolg gekomen op deze reeks ?
Ik zie geen optie staan om een nieuw deel in de reeks te openenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal geen grappen maken over Zelda, dat is nu te gemakkelijk. Maar open een nieuw deel. Dat kan gewoon.
Is het ook zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb net een WII U van een jaartje oud gekocht, met 4 games voor 200 pietermannen.
Super Mario World 3D en Mario Kart 8. 2 WII controllers met motion plus en zo een Gamepad. Ik vind het eigenlijk best een goede deal.
Hij is eigenlijk voor mijn kinderen omdat die nu mijn Xbone verkrachten. Ik ben inmiddels toe aan nijn vierde controller.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het ook zeker.
Aanraders zijn o.a. Lego City, Donkey Kong Tropical Freeze, Pikmin 3 en ZombiU.
Have fun.
nu zelf nog ;pquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:41 schreef Mark het volgende:
Hier ook net een tweedehands Wii U, via V&A
Kinderen zijn in ieder geval dolenthousiast (we hadden al wel de oude Wii)
twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 19:02:07Good things come to those who wait. #MK8 https://t.co/Or6HeeXkOD reageer retweet
https://m.bol.com/nl/p/av(...)-u/9200000039906339/quote:Op zondag 5 juni 2016 10:35 schreef Marrije het volgende:
Ik ben hier niet zo in thuis, vandaar een vraagje.
Mijn zoon wil graag de spellen die hij speelt op de Wii u opnemen en op youtube zetten. Nou dacht ik dat ik laatst de naam van een kabel had gezien waarmee dat kon, maar ik ben de naam vergeten. Als ik me niet vergis een kabel tussen wii u en laptop. Klopt dit en weet iemand hoe die kabel heet?
Ben benieuwd wat voor soort circuits dat zouden worden. Als er weinig meer uitkomt dit jaar zou dat het gat iets opvullen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer DLC?twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 19:02:07Good things come to those who wait. #MK8 https://t.co/Or6HeeXkOD reageer retweet
Oeh die is wel heel mooi, maar wat prijzig voor mij. Wel een gave, dan heb je geen pc meer nodig. Nee, ik zoek echt een kabel.quote:Op zondag 5 juni 2016 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/av(...)-u/9200000039906339/
Zo iets?
het signaal uitlezen met een computer lijkt mij nogal een opgave.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oeh die is wel heel mooi, maar wat prijzig voor mij. Wel een gave, dan heb je geen pc meer nodig. Nee, ik zoek echt een kabel.
Bedankt voor je moeite!
Waar ik zelf aan moest denken (en ik heb m zelf ook) is de Elgato Gamecapture (www.elgato.com). Zijn paar verschillende versies van, maar het werkt prima. Komt ook meteen software bij om het (enigszins) te kunnen editen. Ik zelf heb de oudere versie, omdat ik ook wel eens opnamen wil maken van mijn oudere consoles, al zit daar ook wel een HDMI-kabel bij. Al is de nieuwere daar beter voor geschikt, als je tenminste in hogere resolutie / hogere framerate wil opnemen.quote:Op zondag 5 juni 2016 10:35 schreef Marrije het volgende:
Ik ben hier niet zo in thuis, vandaar een vraagje.
Mijn zoon wil graag de spellen die hij speelt op de Wii u opnemen en op youtube zetten. Nou dacht ik dat ik laatst de naam van een kabel had gezien waarmee dat kon, maar ik ben de naam vergeten. Als ik me niet vergis een kabel tussen wii u en laptop. Klopt dit en weet iemand hoe die kabel heet?
Dank je!! Dan is tweede hands nog een optie of een wat minder goed merk misschien. Mijn zoon is 8, ik vind het anders nogal een uitgave. Hogere resolutie is geen must wat mij betreft.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:16 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Waar ik zelf aan moest denken (en ik heb m zelf ook) is de Elgato Gamecapture (www.elgato.com). Zijn paar verschillende versies van, maar het werkt prima. Komt ook meteen software bij om het (enigszins) te kunnen editen. Ik zelf heb de oudere versie, omdat ik ook wel eens opnamen wil maken van mijn oudere consoles, al zit daar ook wel een HDMI-kabel bij. Al is de nieuwere daar beter voor geschikt, als je tenminste in hogere resolutie / hogere framerate wil opnemen.
Al ben ik bang dat deze dan ook te prijzig voor je is.. Voor zover ik had gezien, is dit wel het merk wat het meest wordt aangeraden / meest wordt gebruikt door de bekendere gamers op Youtube.
quote:Wii U
• Art Academy: SketchPad (van ¤3,99 voor ¤1,99)
• Child of Light (van ¤14,99 voor ¤7,49)
• Cube Life: Island Survival (van ¤9,99 voor ¤6,99)
• Donkey Kong 64 (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• EarthBound (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• FAST Racing NEO (van ¤14,99 voor ¤12,20)
• F-ZERO (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• Kirby's Adventure (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Little Inferno (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Metroid Prime Trilogy (van ¤19,99 voor ¤9,99)
• Nano Assault Neo (van ¤9,99 voor ¤7,49)
• NES Remix (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• NES Remix 2 (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Super Mario Bros. 3 (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Galaxy 2 (van ¤19,99 voor ¤9,99)
• Super Mario World (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• Super Mario 64 (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Super Metroid (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• The Legend of Zelda: A Link to the Past (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• The Legend of Zelda: Ocarina of Time (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• The Legend of Zelda: The Minish Cap (van ¤6,99 voor ¤3,49)
• Toki Tori (van ¤1,99 voor ¤0,99)
• Trine 2: Director's Cut (van ¤16,99 voor ¤8,49)
Nintendo 3DS
• 3D Classics Kirby's Adventure (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Colors! 3D (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Dillon's Rolling Western (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Fun! Fun! Minigolf TOUCH! (van ¤2,99 voor ¤2,24)
• Gunman Clive (van ¤1,99 voor ¤0,99)
• Kirby's Dream Land (van ¤3,99 voor ¤1,99)
• Pokédex 3D Pro (van ¤14,99 voor ¤7,49)
• Pokémon Link: Battle! (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• Pokémon Trading Card Game (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Pullblox (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Shin Megami Tensei IV (van ¤19,99 voor ¤9,99)
• SteamWorld Dig (van ¤8,99 voor ¤4,49)
• Super Mario Bros. (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Bros. 2 (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Bros. 3 (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Land (van ¤3,99 voor ¤1,99)
• Super Mario Land 2: 6 Golden Coins (¤3,99 voor ¤1,99)
• The Legend of Zelda (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• The Legend of Zelda: Link's Awakening DX (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• The Legend of Zelda: Oracle of Ages (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• The Legend of Zelda: Oracle of Seasons (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Zen Pinball 3D (van ¤4,99 voor ¤1,99)
ik weer niet of ik geschokt moet zijn of dat ik er een nieuwsbericht van moet makenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf donderdag in de aanbieding. Earthbound voor nog geen 5 euro.
Serieus mensen, als je ooit nog een virtual console game wil kopen, laat het deze zijn.
Overige sales:
https://www.nintendo.co.u(...)ntent=5thanniversary
Ik ga denk ik voor Mario 64. Die heb ik pas één keer uitgespeeld, op Nintendo DS
Ik denk dat het wel nieuwswaardig is dat ik slechts één keer Mario 64 heb uitgespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weer niet of ik geschokt moet zijn of dat ik er een nieuwsbericht van moet maken
het s dat ik mobiel zit....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel nieuwswaardig is dat ik slechts één keer Mario 64 heb uitgespeeld
Ik heb ze er al op gewezenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef koei het volgende:
Het meest schokkende is nog wel dat je op de Nintendo 64 nooit Mario hebt uitgespeeld Roy! Als Nintendo dat hoort...
Dude, dat is de beste 3d mario ooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:59 schreef VRIDZ het volgende:
Ik heb sowieso nog nooit Mario 64 uitgespeeld, en eigenlijk ook nog maar amper gespeeld..
Huh kun je al die games gewoon kopen via virtual console en spelen op de WiiU? Bijvoorbeeld Mario Galaxy? In dat geval kan je er een mooi Nintendo catalogus van maken met veel klassiekers.quote:
Ja, dat kanquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh kun je al die games gewoon kopen via virtual console en spelen op de WiiU? Bijvoorbeeld Mario Galaxy? In dat geval kan je er een mooi Nintendo catalogus van maken met veel klassiekers.
Haha ik heb wel een Wii U, maar moet dat ding nog steeds ontdekken
• Donkey Kong 64 (van ¤9,99 voor ¤4,99)quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kanEn zoals je ziet is het nu, mocht je het willen, een goed moment om het te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |