quote:
Op zaterdag 9 april 2016 16:22 schreef LelijKnap het volgende:[..]
Afschaffen vrouwenstemrecht
Afschaffen/volledige stop op asielbeleid/migratie vanuit het Midden-Oosten
EU-partijen verboden omdat gekenmerkt zijnde vijanden van de natiestaat
Moskeeën en de Koran verbieden
Vernietiging van de media zoals deze nu is; annulering van media-manipulatie, ('linkse') propaganda, etc
Zelfde geldt voor universiteiten; nek om draaien van het heersende suïcidale (het neigend naar structurele genocide) gedachtegoed
Daarmee dus gelijkertijd de intelligentsia vervangen; de meest extremistische (''Nederland moet divers worden'') oppakken en berechten.
Afschaffen vrijheid van godsdienst
Afschaffen confessioneel onderwijs
Investeren in defensie; actieve rol nemen op het wereldtoneel, met oog op toenemend belang van ai, robotisering is dat goed mogelijk
Beatrix oppakken en berechten voor misdaden tegen de mensheid
Doodstraf Volkert van der Graaf, Mohammed B, et cetera
Kan mij hier ook niet in vinden, ten eerste;
Afschaffen vrijheid van godsdienst is een extreem, gewoon het verbieden van islamitische instituten en ontwikkelingen is genoeg. Geloof kun je nooit verbieden en moet je ook niet willen overigens, religie daarintegen..
Vrouwenstemrecht, ik weet niet hoe je hier op komt, mischien baseert u zich op het oprukkend feminisme en het slachtoffer denken, maar dat is iets ontstaan uit de internet generatie die nooit heeft geleerd/is opgevoed tot relativeren, het zijn praktisch kleine kinderen in een semi volwassen lichaam waarin ze zelf hun privacy hebben vernietigd en daarom elke tegenstand ervaren als een aanval op hun identiteit (tot zover ze die werkelijk hebben. Het heeft iig niks te maken met vrouw zijn. Er bestaan genoeg intelligente vrouwen (en dat zeg ik niet uit een of ander geforceerd gelijkwaardigheidsdenken maar net zoveel gemeentewerk mannentypes die bijv in de kroeg staan te EEOOEOWOEOWOE'en horen niet thuis in democratische besluitvorming, toch mogen ze een ja stem maken omdat hun partij PVDA het ze oproept)
De meeste zaken verder die je wilt berechten komen voort uit een gebrek aan fatsoenlijke educatie maar daar rep je weinig over, je bent wel voor verbieden maar dat is symptoombehandeling en kan erg polariserend werken. Beter hervormen we per direct het schoolwezen naar inderdaad uitbanning van multiculti en links regressief gedachtengoed, school moet weer gaan over inhoud, het is geen politiek toneel (wat het wel verworden is) voor goodfeel.
Door weer praktische informatieve scholing te geven aan jeugd bezigen we ze weer tot persoonlijk en maatschappelijk nut ipv tot sensitiviteitsgranaten. Mensen die zich weer gedreven voelen, met passie zichzelf ontwikkelen en nooit stil blijven staan in religies en politieke oplichterij.
Zie, enkel iets verbieden is volledig nutteloos.
Weet niet of u het doorheeft maar de ontwikkeling van AI is volledig in handen van Azie en daar is in geen enkel opzicht mee te concureren hoe graag men dat ook zou willen. Wij hebben allang geen kennis economie meer, we lopen sterk achter. Uberhaupt een groter effect op wereldtoneel moeten we niet willen' laten we ons eigen land weer opbouwen na deze oorlog met de tirannieke EU die ons land leeg heeft getrokken en al genoeg doden heeft gekost. Richten op het welzijn van ons eigen volk, eigen infrastructuur. Een leger hoort ook ons volk te beschermen en niet op vakantie te gaan naar verre landen om daar zogenaamd (nieteens bestaande) democratie te brengen of eigenlijk in werkelijkheid de economische belangen van een banken elite veilig te stellen. Zolang ons leger dat niet doet is het niet ons leger en heeft het ook geen recht op versterking die tegen ons kan werken.
Volkert van de graaf zag ik laatst nog lopen overigens (ja serieus)
Weet niet of ik hem had neergeveegd als ik niet met familie samen was, ik blijf het frappant vinden dat die man in het openbaar kan rondlopen zonder dat dat gebeurd. Als u het mij vraagt, krijgen volkert van der G, mohammed B en elkander radicaal een enkele reis naar siberië, daar staan nog wat mooie gevangenissen.