23 en dan al zo afgeleefde kop...quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef vuvuzela het volgende:
De Jill is 23Had haar wel een paar jaar meer gegeven
Moet je voor de lol even een random vlog openen. Zie je d'r gare ochtendhoofd. Onherkenbaar met die make-up.quote:
Ik ben benieuwd wanneer hij eindelijk uit de kast komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef Martinello het volgende:
Arie Boomsma had hier bij willen zijn.
Ik denk dat ik overslaquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Moet je voor de lol even een random vlog openen. Zie je d'r gare ochtendhoofd. Onherkenbaar met die make-up.
You're killin' me...quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:48 schreef matthijst het volgende:
"8 maanden samen en mijn vriend werd maar niet zwanger".
Absoluut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor jongeren. Komt het omdat we 2 generaties geen oorlog meer hebben gehad?
Te weinig mannen voor de klas.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor jongeren. Komt het omdat we 2 generaties geen oorlog meer hebben gehad?
iedereen die dit soort onzin doet vijf jaar naar Afghanistanquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
100.000 plus abonnees..quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger te geloven dat hier vraag naar is
En waarom nodig je dit uit bij Pauw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef alors het volgende:
Waarom doe je dit en waarom kijk je hier naar?
Misschien moeten we dit even in BNW aandragen want dit kan niet waar zijnquote:
Een hele pedante juffrouwquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef bombmannl het volgende:
Die Monica heeft ook altijd een weerwoord
Misschien als ze wat meer make-up gebruikt want ik vind dit maar karigquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Als die brunette uit de kleren gaat voor haar cam, ga ik zeker kijken
Dat mag helaas niet van Youtubequote:Op vrijdag 8 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Ozzy heeft ook nog wel iets neergezet in zijn levenquote:
Jij hebt liever Loes Luca toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien als ze wat meer make-up gebruikt want ik vind dit maar karig
Straks een vlog vanaf de Megalomaan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Moet ze een kanaal openen op een andere tubequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:53 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Moet ze een kanaal openen op een andere tube
Dat zorgt er inderdaad wel voor dat je alle dagelijkse futiliteiten in je leven niet gaat dramatiseren zoals die vloggers.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
iedereen die dit soort onzin doet vijf jaar naar Afghanistan
Dan ga je toch lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk liever naar de SBS6 poppenshow dan naar dit.
Hoe slecht was het? Moet ik het in de herhaling terugkijken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk liever naar de SBS6 poppenshow dan naar dit.
Het NOS Journaal gaat in dezelfde modus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Loes Luca is dus gewoon een beetje de nieuwtjes van de afgelopen week aan het doornemen
Nee dat was Ari Deelderquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh dat was dat meisje met die roodharige vriendin.
Straks doen al die kijkertjes dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft die Indo nou opgespoten lipjes?
Lees eens beterquote:
Haar werkelijke zus zou weleens Miss Montreal kunnen zijn.. die heeft ook zo'n grove aardappelkopquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef vuvuzela het volgende:
De Jill is 23Had haar wel een paar jaar meer gegeven
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh dat was dat meisje met die roodharige vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |