I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, deze constructies kosten Europa schijnbaar wel zo'n 1000 miljard euro per jaar aan misgelopen belastinggeld.
Ik kijk die vlogs af en toe bewust om even m'n hoofd leeg te maken. Het niveau is dusdanig simpel dat je alles even kunt relativerenquote:
KILLLquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:43 schreef wuuht het volgende:
De armoo crew in de studio dat zou wat zijn![]()
Dan zet ik een aflevering Geordie Shore aanquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:43 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik kijk die vlogs af en toe bewust om even m'n hoofd leeg te maken. Het niveau is dusdanig simpel dat je alles even kunt relativeren
Ik heb het al meer dan goed genoeg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook niet als jij minder zou hoeven te betalen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:45 schreef matthijst het volgende:
"M'n zus wilde nooit in beeld, maar die kut ging toch dood dus fuck die trol, ik upload het gewoon"...
Alles voor geld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt me toch wel vrij persoonlijk. Waarom ga je hiermee views scoren. :s
Acht als we het volk aan tafel ook eventjes meerekenenquote:
#viesdik hoofdquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef vuvuzela het volgende:
De Jill is 23Had haar wel een paar jaar meer gegeven
Een hemo-generatiequote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef DrDentz het volgende:
We hebben wel te maken met een emo-generatie krijg ik het idee.
23 en dan al zo afgeleefde kop...quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef vuvuzela het volgende:
De Jill is 23Had haar wel een paar jaar meer gegeven
Moet je voor de lol even een random vlog openen. Zie je d'r gare ochtendhoofd. Onherkenbaar met die make-up.quote:
Ik ben benieuwd wanneer hij eindelijk uit de kast komtquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef Martinello het volgende:
Arie Boomsma had hier bij willen zijn.
Ik denk dat ik overslaquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Moet je voor de lol even een random vlog openen. Zie je d'r gare ochtendhoofd. Onherkenbaar met die make-up.
You're killin' me...quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:48 schreef matthijst het volgende:
"8 maanden samen en mijn vriend werd maar niet zwanger".
Absoluut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor jongeren. Komt het omdat we 2 generaties geen oorlog meer hebben gehad?
Te weinig mannen voor de klas.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor jongeren. Komt het omdat we 2 generaties geen oorlog meer hebben gehad?
iedereen die dit soort onzin doet vijf jaar naar Afghanistanquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
100.000 plus abonnees..quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik weiger te geloven dat hier vraag naar is
En waarom nodig je dit uit bij Pauw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef alors het volgende:
Waarom doe je dit en waarom kijk je hier naar?
Misschien moeten we dit even in BNW aandragen want dit kan niet waar zijnquote:
Een hele pedante juffrouwquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef bombmannl het volgende:
Die Monica heeft ook altijd een weerwoord
Misschien als ze wat meer make-up gebruikt want ik vind dit maar karigquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Als die brunette uit de kleren gaat voor haar cam, ga ik zeker kijken
Dat mag helaas niet van Youtubequote:Op vrijdag 8 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Ozzy heeft ook nog wel iets neergezet in zijn levenquote:
Jij hebt liever Loes Luca toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien als ze wat meer make-up gebruikt want ik vind dit maar karig
Straks een vlog vanaf de Megalomaan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Moet ze een kanaal openen op een andere tubequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:53 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Moet ze een kanaal openen op een andere tube
Dat zorgt er inderdaad wel voor dat je alle dagelijkse futiliteiten in je leven niet gaat dramatiseren zoals die vloggers.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
iedereen die dit soort onzin doet vijf jaar naar Afghanistan
Dan ga je toch lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk liever naar de SBS6 poppenshow dan naar dit.
Hoe slecht was het? Moet ik het in de herhaling terugkijken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk liever naar de SBS6 poppenshow dan naar dit.
Het NOS Journaal gaat in dezelfde modus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Loes Luca is dus gewoon een beetje de nieuwtjes van de afgelopen week aan het doornemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |