I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, deze constructies kosten Europa schijnbaar wel zo'n 1000 miljard euro per jaar aan misgelopen belastinggeld.
Ik kijk die vlogs af en toe bewust om even m'n hoofd leeg te maken. Het niveau is dusdanig simpel dat je alles even kunt relativerenquote:
KILLLquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:43 schreef wuuht het volgende:
De armoo crew in de studio dat zou wat zijn![]()
Dan zet ik een aflevering Geordie Shore aanquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:43 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik kijk die vlogs af en toe bewust om even m'n hoofd leeg te maken. Het niveau is dusdanig simpel dat je alles even kunt relativeren
Ik heb het al meer dan goed genoeg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook niet als jij minder zou hoeven te betalen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:45 schreef matthijst het volgende:
"M'n zus wilde nooit in beeld, maar die kut ging toch dood dus fuck die trol, ik upload het gewoon"...
Alles voor geld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt me toch wel vrij persoonlijk. Waarom ga je hiermee views scoren. :s
Acht als we het volk aan tafel ook eventjes meerekenenquote:
#viesdik hoofdquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef vuvuzela het volgende:
De Jill is 23Had haar wel een paar jaar meer gegeven
Een hemo-generatiequote:Op vrijdag 8 april 2016 23:47 schreef DrDentz het volgende:
We hebben wel te maken met een emo-generatie krijg ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |