Misschien lag het wel aan die van mij hoor, was een Laphroaig-bier met een hele nare overheersende whiskysmaak. Terwijl ik ook van whisky houd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Een aantal van de lekkerste bieren die ik gehad heb waren 17, 18, of zelfs 32 procent.
Waarschijnlijk was dat bier met strorum bij de après-skiquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien lag het wel aan die van mij hoor, was een Laphroaig-bier met een hele nare overheersende whiskysmaak. Terwijl ik ook van whisky houd.
Wat heb je met 32% gedronken? Dat kun je moeilijk nog bier noemen.
Misschien heb je wel gewoon een wansmaak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet hier echt tegen protesteren. Bij bier van boven de 8% gaat de alcoholsmaak helemaal niet overheersen. De meest smaakvolle bieren zitten boven de 10% en het is dan niet de wat mindere alcoholsmaak die het zo heerlijk rijk maakt.
Mijn punt was meer dat het aan het bier kan liggen. Ik vind de alcoholsmaak in een Rochefort 10 vervelender dan in een Reparationsbayer Director's Cut van 17%quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien lag het wel aan die van mij hoor, was een Laphroaig-bier met een hele nare overheersende whiskysmaak. Terwijl ik ook van whisky houd.
Tactical Nuclear Penguin van Brewdog.quote:Wat heb je met 32% gedronken? Dat kun je moeilijk nog bier noemen.
Ah, dat verhaal ken ik ja. Al is het (vind ik) geen bier meer als je het destilleert.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat het aan het bier kan liggen. Ik vind de alcoholsmaak in een Rochefort 10 vervelender dan in een Reparationsbayer Director's Cut van 17%
[..]
Tactical Nuclear Penguin van Brewdog.
Je drinkt het eerder uit een whiskyglaasje dan een pul. Het hangt een beetje in het midden tussen drank en bier.
Duitsers maken al lang iets dat Eisbock heet. Door bier te bevriezen halen ze het water er uit en krijg je sterk bier in de winter. Zit meestal tussen de 10 en 15.
Dit was een, ehh, overtreffende trap. Heb zo ook eens Sink the Bismarck van 41% gedronken (Brewdog's antwoord op de Duitsers in een soort van wapenwedloop qua sterk bier. Duitsers wonnen aan het einde met iets dat hard richting de 60% ging. Gekkenwerk.) wat ook niet verkeerd was. De Penguin was echter lekkerder.
Ah yes. "Ik hoef het niet dus het is pretentieus."quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Geef mij maar gewoon een normale Heineken of Jupiler van de tap. Beetje pretentieus lopen doen met die speciaalbagger.
Geuzes kunnen ook erg sterk smaken maar komen echt bijna nooit boven de 8 %.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet hier echt tegen protesteren. Bij bier van boven de 8% gaat de alcoholsmaak helemaal niet overheersen. De meest smaakvolle bieren zitten boven de 10% en het is dan niet de wat mindere alcoholsmaak die het zo heerlijk rijk maakt.
Ik hoef geen vrouwen. Ergo, vrouwen zijn pretentieus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah yes. "Ik hoef het niet dus het is pretentieus."
Gesproken als een ware plebejer.
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoef geen vrouwen. Ergo, vrouwen zijn pretentieus.
Die supersterke waren eenmalig omdat het te duur was om te blijven maken. De Penguin en Bismarck van 32 en 41 procent komen af en toe in batches op de markt. Kwestie van op de site van Brewdog kijken of bij een goede speciaalbier kijken of ze hem ergens hebben staan. Maar dan ben je er wel veel meer voor kwijt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dat verhaal ken ik ja. Al is het (vind ik) geen bier meer als je het destilleert.
Hoe kom je aan die hele sterke? Wil wel eens proberen.
Een beetje hbo'er dient daar gewoon vandaan te blijven idd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Geef mij maar gewoon een normale Heineken of Jupiler van de tap. Beetje pretentieus lopen doen met die speciaalbagger.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens kunnen zijn.
Recent nog een avond vol op gegaan op een feestje in Delft.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
AH pilsner? Neem dan Schultenbrau als een eckte eckte!
Die zou ik dan we niet hoeven.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb nog een Boon Mariage Parfait uit 2005.
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens kunnen zijn.
Zijn vrouwen dat overigens wel echt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een boze politieagent.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Recent nog een avond vol op gegaan op een feestje in Delft.
Edit: Oh dat weet je, kwam je toen nog tegen
Gaat je niks aanquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maak je gebruik van push-up-bh's en/of make-up?
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Mariage Parfait is niet eens zo zuur. Of bedoel je omdat hij al zo lang ligt? Dat laatste kan prima, is nog tot 2030 ofzo houdbaar.quote:
Bier moet bitter zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:53 schreef Rezania het volgende:
Zuur bier.Hou sowieso niet van zuur, blegh.
Dit klopt ook wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een beetje hbo'er dient daar gewoon vandaan te blijven idd.
Dit specifieke type ken ik niet, maar Boon is over het algemeen wel echt heel zuur en na wat extra jaren helemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Mariage Parfait is niet eens zo zuur. Of bedoel je omdat hij al zo lang ligt? Dat laatste kan prima, is nog tot 2030 ofzo houdbaar.
Een beetje WO'er drinkt jou er makkelijk uit, zeker als het op pils aankomt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit klopt ook wel.
Een beetje WO'er trekt een overhemd aan en gooit daar een trui overheen, en gaat dan speciaalbier snuffelen in een cafe dat authentiek oogt, maar dat helemaal niet is. De hipster onder de kroegen, zeg maar.
Whehehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit klopt ook wel.
Een beetje WO'er trekt een overhemd aan en gooit daar een trui overheen, en gaat dan speciaalbier snuffelen in een cafe dat authentiek oogt, maar dat helemaal niet is. De hipster onder de kroegen, zeg maar.
Zeg het ze Kaas-!quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:53 schreef Kaas- het volgende:
Wie aan Disana komt, komt aan mij mensen. Deze mooie vrouw zal niet het onderwerp van plaagstootjes zijn. Potverdrie.
Zonde van het geld, die speciaalbieren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Anders ga je op ze zitten?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:53 schreef Kaas- het volgende:
Wie aan Disana komt, komt aan mij mensen. Deze mooie vrouw zal niet het onderwerp van plaagstootjes zijn. Potverdrie.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde van het geld, die speciaalbieren.
Oke, en nu?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een beetje WO'er drinkt jou er makkelijk uit, zeker als het op pils aankomt.
Inderdaad. Gewoon al die kleine ambachtelijke brouwerijtjes failliet laten gaan en zo een stukje cultuur wegvagen ten behoeve van de Heineken-kapitalisten. Go Robin, je zegt eindelijk weer eens iets zinnigs.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben stoer, want ik kan hard zuipenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een beetje WO'er drinkt jou er makkelijk uit, zeker als het op pils aankomt.
Hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon al die kleine ambachtelijke brouwerijtjes failliet laten gaan en zo een stukje cultuur wegvagen ten behoeve van de Heineken-kapitalisten. Go Robin, je zegt eindelijk weer eens iets zinnigs.
Heinekenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon al die kleine ambachtelijke brouwerijtjes failliet laten gaan en zo een stukje cultuur wegvagen ten behoeve van de Heineken-kapitalisten. Go Robin, je zegt eindelijk weer eens iets zinnigs.
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongeveer op hetzelfde niveautje van 'Ik wil enkel pils, speciaalbier is pretentieus!'quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben stoer, want ik kan hard zuipen
Dat gevoel kreeg ik eerlijk gezegd ook bij die post.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben stoer, want ik kan hard zuipen
Speciaalbier is misschien wel lekker, maar wel een beetje overrated natuurlijk. Uiteindelijk gaat het toch om de alcohol.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongeveer op hetzelfde niveautje van 'Ik wil enkel pils, speciaalbier is pretentieus!'
Bij Robin is het altijd heerlijk om z'n woorden tegen hem te gebruiken. Daar hij zich al het leed in de wereld aantrekt en zichzelf dagelijks tegenspreekt.quote:
Wel één van de grootste brouwerijen ter wereld en dat spul smaakt overal te wereld hetzelfde. Heb ik toch wel wat respect voor.quote:
Overal op de wereld is dat spul niet te zuipen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel één van de grootste brouwerijen ter wereld en dat spul smaakt overal te wereld hetzelfde. Heb ik toch wel wat respect voor.
Wat? Nee man, wat lul je nou? Als het om de alcohol ging stopte ik wel een wodka geweekte tampon in mijn aars.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Speciaalbier is misschien wel lekker, maar wel een beetje overrated natuurlijk. Uiteindelijk gaat het toch om de alcohol.
Dat klopt. Maar je moet je niet verlagen tot het niveau van dergelijk volk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongeveer op hetzelfde niveautje van 'Ik wil enkel pils, speciaalbier is pretentieus!'
Jouw smaak is irrelevant vergeleken met hun bedrijfsvoering en kwaliteitscontrole.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Overal op de wereld is dat spul niet te zuipen inderdaad.
Komt vechten dan, omhooggevallen WO'er.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je moet je niet verlagen tot het niveau van dergelijk volk.
Je moet ze gewoon op hun smoel slaan.
Mijn pis smaakt overal ter wereld hetzelfde (neem ik aan). Respect.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel één van de grootste brouwerijen ter wereld en dat spul smaakt overal te wereld hetzelfde. Heb ik toch wel wat respect voor.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn pis smaakt overal ter wereld hetzelfde. Respect.
Dit dus, whehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Overal op de wereld is dat spul niet te zuipen inderdaad.
Ja, wel lief zijn tegen robin hoor. Die doet enorm zijn best om fair te zijn tegen de wereld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij Robin is het altijd heerlijk om z'n woorden tegen hem te gebruiken. Daar hij zich al het leed in de wereld aantrekt en zichzelf dagelijks tegenspreekt.
Gelukkig kan hij er wel tegen, anders zou ik het niet doen.
Heel knap ja. Had een keer een programma gezien over hoe ze die smaak consistent houden. Alle brouwerijen sturen bier naar Amsterdam en daar wordt het getest door professionele proevers en personeel uit de fabrieken en als het bier uit Mexico of Japan niet identiek is aan het Amsterdamse wordt vanuit hier, dáár de batch afgekeurd. Tof om te zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoete bierlimonade.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:02 schreef Kowloon het volgende:
Volgens Pietverdriet is Heineken een van de betere pilseners.
Is goed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Komt vechten dan, omhooggevallen WO'er.
Is dat te verwijfd?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Soms als ik in kroeg sta, heb ik zin in wijntje. Maar dat durf ik dan weer niet te bestellen.
Serieus? Dat vind ik dan oprecht wel verwijfd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Soms als ik in kroeg sta, heb ik zin in wijntje. Maar dat durf ik dan weer niet te bestellen.
Dat kun je als Veluwse man niet maken. Wijn drink je thuis, met de gordijnen gesloten.quote:
Ze werken nog steeds met klonen van de originele gist om de smaak constant te houden. Het is heel lastig duizenden generaties gist te kweken zonder dat er verandering optreedt. Respect voor hun (en alle LST'ers die er werkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel knap ja. Had een keer een programma gezien over hoe ze die smaak consistent houden. Alle brouwerijen sturen bier naar Amsterdam en daar wordt het getest door professionele proevers en personeel uit de fabrieken en als het bier uit Mexico of Japan niet identiek is aan het Amsterdamse wordt vanuit hier, dáár de batch afgekeurd. Tof om te zien.
National Geographic Megafactoriesquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel knap ja. Had een keer een programma gezien over hoe ze die smaak consistent houden. Alle brouwerijen sturen bier naar Amsterdam en daar wordt het getest door professionele proevers en personeel uit de fabrieken en als het bier uit Mexico of Japan niet identiek is aan het Amsterdamse wordt vanuit hier, dáár de batch afgekeurd. Tof om te zien.
Neuh. Ik had onlangs een heerlijk alcoholvrij biertje op van een Noorse brouwer. Een van de weinige alcoholvrije bieren die daadwerkelijk lekker was.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Speciaalbier is misschien wel lekker, maar wel een beetje overrated natuurlijk. Uiteindelijk gaat het toch om de alcohol.
Jeetje wat achterlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun je als Veluwse man niet maken. Wijn drink je thuis, met de gordijnen gesloten.
HJ is gewoon baas.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hertog Jan is ook best zoet vind ik altijd, maar wel lekker bitter.
Scherp.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven. Ik drink in sommige andere cafe wel gewoon wijn. Alleen niet in m'n stamkroeg.quote:
Kan je meer drinken zonder smaak te verliezen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. Ik had onlangs een heerlijk alcoholvrij biertje op van een Noorse brouwer. Een van de weinige alcoholvrije bieren die daadwerkelijk lekker was.
Als bier alcoholvrij zou kunnen worden zonder dat het de smaak beinvloedt zou ik er voor tekenen.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven. Ik drink in sommige andere cafe wel gewoon wijn. Alleen niet in m'n stamkroeg.
Verhuis gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Naast me in de trein zitten twee prototype autisten (econometrie- en ICT-student) echt zo'n gruwelijk irritant gesprek op veel te luide toon te voeren dat ik niet uitsluit dat ik zo deze hele coupé kort en klein sla.
En terecht, wijn is voor flikkers.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind dat best macho.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven. Ik drink in sommige andere cafe wel gewoon wijn. Alleen niet in m'n stamkroeg.
Volgens mij Discovery's How It's Made, maar dat zou heel goed hetzelfde programma in een ander jasje kunnen zijn.quote:
Al het bier dat je drinkt is gemaakt met klonen van het originele gistquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze werken nog steeds met klonen van de originele gist om de smaak constant te houden. Het is heel lastig duizenden generaties gist te kweken zonder dat er verandering optreedt. Respect voor hun (en alle LST'ers die er werken).
Geen wijn, geen speciaalbier, geen referenda. Man man man.quote:
Saaie vent is het.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen wijn, geen speciaalbier, geen referenda. Man man man.
Vraag of ze jouw data in willen kloppen. Kun jij je op nuttige zaken richten, zoals FOK!.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Naast me in de trein zitten twee prototype autisten (econometrie- en ICT-student) echt zo'n gruwelijk irritant gesprek op veel te luide toon te voeren dat ik niet uitsluit dat ik zo deze hele coupé kort en klein sla.
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Als je nou blikbier bij je had gehad had je ze daarmee onder kunnen spuiten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Maar remlof houdt wel van Duits bier, tokkies uitschelden, grove grappen maken en Italiaanse vrouwtjes uitwonen. Dat maakt hem een prima user.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op Gutmensch' leeftijd ben je meer van de jenevertjes.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas heeft toch geen bier nodig om mensen onder te kunnen spuiten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je nou blikbier bij je had gehad had je ze daarmee onder kunnen spuiten.
Jenever is al helemaal niet te zuipen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op Gutmensch' leeftijd ben je meer van de jenevertjes.
Jij post ook alles om er maar bij te kunnen horen, niet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar remlof houdt wel van Duits bier, tokkies uitschelden, grove grappen maken en Italiaanse vrouwtjes uitwonen. Dat maakt hem een prima user.
Boks.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar remlof houdt wel van Duits bier, tokkies uitschelden, grove grappen maken en Italiaanse vrouwtjes uitwonen. Dat maakt hem een prima user.
Thee is eigenlijk ook al een erg overbodige luxe he. Hele velden worden volgestopt met die planten om jouw water een smaakje te geven. Allemaal aan de water en proteinepasta. Genot vinden in je drank en eten is voor prutsersquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Serieus. Kraanwater en thee, meer heb je niet nodig.
"In plaats van Heinekens eigen A-gist, hebben we natuurlijk oergist gebruikt, dat zes jaar geleden in Argentinië is ontdekt," zegt Willem van Waesberghe, de meesterbrouwer van Heineken die H41 heeft ontwikkeld. "Het is de moedergist van alle pilsgisten die wereldwijd worden gebruikt."quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij Discovery's How It's Made, maar dat zou heel goed hetzelfde programma in een ander jasje kunnen zijn.
[..]
Al het bier dat je drinkt is gemaakt met klonen van het originele gistAnders heb je ander bier. Maar dat het lastig is om het ongemuteerd te houden geloof ik direct.
Had je gezien dat Heineken nieuw bier op de markt brengt, gemaakt van de "oergist" waar hun eigen gist van afgeleid is?
http://www.parool.nl/amst(...)iertje-h41~a4276867/
Suggereer je dat ik dat nu dus maar op andere wijze moet doen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je nou blikbier bij je had gehad had je ze daarmee onder kunnen spuiten.
Sterke drank heb ik al 20 jaar geleden afgezworen, wat een rotzooi is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op Gutmensch' leeftijd ben je meer van de jenevertjes.
Je kan voor ze gaan staan, je dan omdraaien en een enorme wind laten. Dan snappen ze het ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Suggereer je dat ik dat nu dus maar op andere wijze moet doen?
Gewoon een beetje slijmbal is het.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij post ook alles om er maar bij te kunnen horen, niet?
Ja. Daarom zeg ik ook af en toe dat ik je een veel te serieuze en zure kerel vind. Omdat iedereen dat vindt. Want iedereen vindt dat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij post ook alles om er maar bij te kunnen horen, niet?
Blijkbaar is al het bier, vanaf het eerste dat in Beieren gebrouwen werd, afgeleid van één wilde gistsoort die in Zuid-Amerika leeft (groeit?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
"In plaats van Heinekens eigen A-gist, hebben we natuurlijk oergist gebruikt, dat zes jaar geleden in Argentinië is ontdekt," zegt Willem van Waesberghe, de meesterbrouwer van Heineken die H41 heeft ontwikkeld. "Het is de moedergist van alle pilsgisten die wereldwijd worden gebruikt."Leuk verkooppraatje, maar oergist? Wth?
Whehehe, ik weet het. Genoot wel van die reacties op je altijd. Kijk ernaar uit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ah mooi, Pietermans heeft de pik op Kaas.
Kaas, je kunt de komende tijd reacties tegemoet zien op alles wat je post. Ik spreek uit ervaring.
Ik las eBay anus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar is al het bier, vanaf het eerste dat in Beieren gebrouwen werd, afgeleid van één wilde gistsoort die in Zuid-Amerika leeft (groeit?) en dus nu voor dat nieuwe Heineken wordt gebruikt. https://en.wikipedia.org/wiki/Saccharomyces_eubayanus heet het.
Zure users zijn dan ook altijd de leukste users.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet het. Genoot wel van die reacties op je altijd. Kijk ernaar uit.
Ik blijf skeptisch, vooral omdat de gist van nu niet de gist is van 10.000 jaar geleden of zelfs maar de gist van vorige week, zeker niet in het wild. Maar leuk gevonden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar is al het bier, vanaf het eerste dat in Beieren gebrouwen werd, afgeleid van één wilde gistsoort die in Zuid-Amerika leeft (groeit?) en dus nu voor dat nieuwe Heineken wordt gebruikt. https://en.wikipedia.org/wiki/Saccharomyces_eubayanus heet het.
Per definitie de meest vermakelijke, vooral omdat het nooit tot deze klasse doordringt dat ze onderwerp van vermaak zijn en waarom.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zure users zijn dan ook altijd de leukste users.
Ja, ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik blijf skeptisch, vooral omdat de gist van nu niet de gist is van 10.000 jaar geleden of zelfs maar de gist van vorige week, zeker niet in het wild. Maar leuk gevonden.
Ik wist trouwens wel al van die gist. Is de ene helft van een hybride waarmee de eerste pilsners werden gebrouwen. De andere helft kwam uit Azië. Best tof college was dat.
Ik heb btw een chocoladekoekje voor je gehaald in de Broodzaak en het vergt nu al een uur AL mijn discipline om ervan af te blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik blijf skeptisch, vooral omdat de gist van nu niet de gist is van 10.000 jaar geleden of zelfs maar de gist van vorige week, zeker niet in het wild. Maar leuk gevonden.
Ik wist trouwens wel al van die gist. Is de ene helft van een hybride waarmee de eerste pilsners werden gebrouwen. De andere helft kwam uit Azië. Best tof college was dat.
Hee, daar is spuit 11 om mensen in slaap te filosoferen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:18 schreef Friek_ het volgende:
Een WO'er weet tenminste wat mooie kunst is en lekker speciaalbier. Kun je van zo'n holbewoon-hbo'er als een Koos niet zeggen.
Jij bent ook al zo'n hbo'er. Die missen toch vaak net dat kleine beetje extra.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hee, daar is spuit 11 om mensen in slaap te filosoferen.
In mijn optiek leeft het. Het heeft alle kenmerken van leven.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel met je eens.
Volgende vraag: leeft gist, of groeit het?
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb btw een chocoladekoekje voor je gehaald in de Broodzaak en het vergt nu al een uur AL mijn discipline om ervan af te blijven.
Nu weet ik het, dus als ik het niet krijg straf ik je.quote:
Vmbo'ers verdienen niet veel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:21 schreef Webschip het volgende:
Opleiding doet er niet toe. Juist vmbo-ers verdienen repect.
Vmbo is nog veel te hoog. Beter stop je na groep 2 gewoon met school en ga je werken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:21 schreef Webschip het volgende:
Opleiding doet er niet toe. Juist vmbo-ers verdienen repect.
Als gist zou groeien zou je op een gegeven moment grotere gist hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn optiek leeft het. Het heeft alle kenmerken van leven.
"Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn (evolutie)."
Copy-paste van Wikipedia, maar ook de definitie van leven die ik heb geleerd bij mijn studie.
I know, maar ik bedoel in normaal taalgebruikquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn optiek leeft het. Het heeft alle kenmerken van leven.
"Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn (evolutie)."
Copy-paste van Wikipedia, maar ook de definitie van leven die ik heb geleerd bij mijn studie.
Die zijn meer gelijk?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:20 schreef Kaas- het volgende:
We zijn allemaal gelijk mensen. Bek houden.
Uitzondering voor D66'ers.
Sommigen eindigen dan bedrijfsgoddelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vmbo is nog veel te hoog. Beter stop je na groep 2 gewoon met school en ga je werken.
Die slepen we wel aan uit Polen en Oekraïne.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Loodgieters straks misschien wel meer dan gemiddeld. Omdat ze niet aan te slepen zijn.
Als je de mechanismen voor celdeling uit zou schakelen zou dat mss kunnen. Maar ik denk dat het op een geven moment dan gewoon uit mekaar spat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als gist zou groeien zou je op een gegeven moment grotere gist hebben.
Verdorie. Hebben we net tegen het associatieverdrag gestemd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die slepen we wel aan uit Polen en Oekraïne.
Op de sociale werkplaats bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sommigen eindigen dan bedrijfsgoddelijk.
Bomen leven ook. Dat taal raar is kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
I know, maar ik bedoel in normaal taalgebruikJe zou niet zeggen dat een speciale boom "leeft" in Zuid-Amerika.
Nou ja, semantiek ook. Paddenstoelen groeien dus gist ook, i guess.
Gistcel ter grootte van een suikerklontje. Even in je limonade laten zakken in een theezakje en hoppa drank.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je de mechanismen voor celdeling uit zou schakelen zou dat mss kunnen. Maar ik denk dat het op een geven moment dan gewoon uit mekaar spat.
Wat dit ene lidstaatje doet maakt geen ruk uit gelukkig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Verdorie. Hebben we net tegen het associatieverdrag gestemd.
Kan Tusk misschien wel zeggen. Maar dat valt nog te bezien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat dit ene lidstaatje doet maakt geen ruk uit gelukkig.
Zou echt fucked up zijn. Denk niet dat dat fysiologisch te halen is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gistcel ter grootte van een suikerklontje. Even in je limonade laten zakken in een theezakje en hoppa drank.
Een mens kan dromen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou echt fucked up zijn. Denk niet dat dat fysiologisch te halen is.
Raymond Tusk?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kan Tusk misschien wel zeggen. Maar dat valt nog te bezien.
Er zijn wel bacteriën die je met het blote oog kunt zien. Fascinerend en idioot.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou echt fucked up zijn. Denk niet dat dat fysiologisch te halen is.
Leuk hoe je me dingen blijft vertellen die ik allang weet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel bacteriën die je met het blote oog kunt zien. Fascinerend en idioot.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thiomargarita_namibiensis
Nee, aan de koffie thuis. Maar nu ga ik boodschappen doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Zit Remlof weer goedkope halve liters weg te tikken in de trein?
Weet ik veel, BSL en Henk Kamp kende je niet dus ik heb geen idee waar jouw standaard ligt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk hoe je me dingen blijft vertellen die ik allang weet.
Tsja, je hebt gelijk. Je kan het over veel zaken in het leven zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Thee is eigenlijk ook al een erg overbodige luxe he. Hele velden worden volgestopt met die planten om jouw water een smaakje te geven. Allemaal aan de water en proteinepasta. Genot vinden in je drank en eten is voor prutsers
BSL ken ik onder een andere naam. Henk Kamp is niet echt mijn vakgebied hè.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik veel, BSL en Henk Kamp kende je niet dus ik heb geen idee waar jouw standaard ligt.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, aan de koffie thuis. Maar nu ga ik boodschappen doen
Gewoon Euroshopperbier, ja toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Beter laat je overigens de AH Pilsener in de AH staan en ga je voor een paar goede speciaalen
Mwoah. Ik vind van niet. Rare uitschieters waar een nerd als ik blij van worden zijn één ding. Maar als met ambacht van graan en gist iets lekkers maken decadent is dan kan je brood ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, je hebt gelijk. Je kan het over veel zaken in het leven zeggen.
Desalniettemin heeft het wel wat decadents misschien.
Niet? Oh. * Rezania stopt kaviaar weer weg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind van niet. Rare uitschieters waar een nerd als ik blij van worden zijn één ding. Maar als met ambacht van graan en gist iets lekkers maken decadent is dan kan je brood ook wel vergeten.
Het is niet alsof mensen voor speciaalbier ineens bladgoud en kaviaar gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind van niet. Rare uitschieters waar een nerd als ik blij van worden zijn één ding. Maar als met ambacht van graan en gist iets lekkers maken decadent is dan kan je brood ook wel vergeten.
Het is niet alsof mensen voor speciaalbier ineens bladgoud en kaviaar gaan gebruiken.
Waarom zou je in godsnaam goud toevoegen aan ook maar iets? Het reageert nergens mee. En dan ook nog eens in blik.quote:
Ik betwijfel of er goud in zit. En die andere zit ook geen kaviaar in, maar het is wel speciaal gebrouwen voor bij kaviaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam goud toevoegen aan ook maar iets? Het reageert nergens mee. En dan ook nog eens in blik.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven nooit speciaalbier te hebben gedronken.
Goldstrike raak ik sowieso niet aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er goud in zit. En die andere zit ook geen kaviaar in, maar het is wel speciaal gebrouwen voor bij kaviaar.
En omdat het kleine sneetjes in je keel maakt waardoor je sneller dronken wordt. Duh. Nooit Goldstrike gehad op de middelbare school?
Sinds die ene keer functioneert mijn keel als een vergiet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er goud in zit. En die andere zit ook geen kaviaar in, maar het is wel speciaal gebrouwen voor bij kaviaar.
En omdat het kleine sneetjes in je keel maakt waardoor je sneller dronken wordt. Duh. Nooit Goldstrike gehad op de middelbare school?
Ouch! Je leven zal toch maar bestaan uit blikjes Heineken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven nooit speciaalbier te hebben gedronken. Wellicht weet ik gewoon niet wat ik mis.
Dat is decadent en pretentieus. Maar om dat nou over alle speciaalbier te zeggen. Dat is net zoiets als normaal eten decadent vinden omdat er niet door een tiener achterin een McDonalds op gespuugd is.quote:
Tja. Dat kan. Niets mis mee verder. Alleen een beetje jammer van het vluchtige oordeel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Nu moet ik toegeven nooit speciaalbier te hebben gedronken. Wellicht weet ik gewoon niet wat ik mis.
Dus ik geef je gelijk. Dat ambachtelijke heeft wel wat moois.
Sterkedrank is één woord en ga je mond spoelen, vlegel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Sterke drank.
Iemand ooit Stroh 80 gehad?
Mag jij überhaupt drinken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Sterke drank.
Ja. Moet zeggen dat het me meeviel hoe goed dat nog puur te drinken was. Zou het niet aanraden though.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Sterke drank.
Zijn rum doet gewoon bankdrukken jeweet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterkedrank is één woord en ga je mond spoelen, vlegel.
Ja, dat vind ik dus echt onzin :l.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sterkedrank is één woord en ga je mond spoelen, vlegel.
Maar natuurlijk! Destijds overigens nog niet.quote:
Het gevoel van brandend vergif dat ik door mijn hele lijf voelde vond ik anders niet zo prettig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Moet zeggen dat het me meeviel hoe goed dat nog puur te drinken was. Zou het niet aanraden though.
Verander is even snel je avatar weer terug.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Robin wil een ander dus weer iets leuks afnemen omdat het niet nodig is in zijn ogen, terwijl hij er niets van weet?
Klinkt als een normale dag.
Stroh 80 drink je het best als je halfnaakt vastgebonden zit aan een radiator in de kelder van een studentenhuis in Amsterdam terwijl mensen met hockeysticks op je lopen te hakken als je niet snel genoeg add.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Sterke drank.
Is in plaats van eens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Verander is even snel je avatar weer terug.
Leer mijn Amsterdams accent te waarderen.quote:
Dat zijn mijn voornaamste bedrijfskosten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:59 schreef GSbrder het volgende:
Thuiswerken is onvoordelig.
Vandaag al ¤15,- aan cappuccino en koffie gespendeerd in mijn Amsterdamse hipsterkoffietent.
Dat is niet erg. Al drink je nooit bier, dat moet je helemaal zelf weten. Maar dan niet gaan lopen roepen dat het zonde van het geld is als je blijkbaar geen idee hebt wat het is of wat het kost.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude, heel mijn leven heb ik maar iets van 3 keer bier gedronken.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude, heel mijn leven heb ik maar iets van 3 keer bier gedronken.
Liever koffie als brandstof dan hetzelfde bedrag kwijt zijn aan benzine om in de file te staan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zijn mijn voornaamste bedrijfskosten.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Stroh 80 drink je het best als je halfnaakt vastgebonden zit aan een radiator in de kelder van een studentenhuis in Amsterdam terwijl mensen met hockeysticks op je lopen te hakken als je niet snel genoeg add.
Verder zie ik geen reden of gelegenheid waarom of wanneer je dat spul (al dan niet in grote hoeveelheden) tot je zou nemen.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Al drink je nooit bier, dat moet je helemaal zelf weten. Maar dan niet gaan lopen roepen dat het zonde van het geld is als je blijkbaar geen idee hebt wat het is of wat het kost.
Computers zijn ook zonde van het geld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Al drink je nooit bier, dat moet je helemaal zelf weten. Maar dan niet gaan lopen roepen dat het zonde van het geld is als je blijkbaar geen idee hebt wat het is of wat het kost.
Add of adt?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Stroh 80 drink je het best als je halfnaakt vastgebonden zit aan een radiator in de kelder van een studentenhuis in Amsterdam terwijl mensen met hockeysticks op je lopen te hakken als je niet snel genoeg add.
Verder zie ik geen reden of gelegenheid waarom of wanneer je dat spul (al dan niet in grote hoeveelheden) tot je zou nemen.
Oef. Ad(t)je desinteresse dit.quote:
Dat zou voor een aantal SC'ers al genoeg reden zijn om zich aan te sluiten bij een studentenvereniging.quote:
lol neequote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Leer mijn Amsterdams accent te waarderen.
Probeer eens thuis te werken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:59 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag al ¤15,- aan cappuccino en koffie gespendeerd in mijn Amsterdamse hipsterkoffietent.
Saai, ben daar niet autistisch genoeg voor.quote:
Verander "eens".....quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Verander is even snel je avatar weer terug.
Dialect is voor paupers.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat zou het voltooid deelwoord van adten zijn?quote:
Of er iemand is die zich daar druk om maakt na een paar adjes.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zou het voltooid deelwoord van adten zijn?
Ik heb geadt?
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zou het voltooid deelwoord van adten zijn?
Ik heb geadt?
Ik zat op een keurige Amsterdamse school waar mevrouw de docent met een ferme doch correcte tik dergelijk taalgebruik eruit sloeg. De kindertjes die "als mij" fouten maakten kwamen niet volledig ongeschonden thuis.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
FF de blits maken met je Macbook en te dure 'koffie' bij de lokale koffietent terwijl je net doet alsof je het heel druk hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Saai, ben daar niet autistisch genoeg voor.
Thuiswerken draait om zien en gezien worden.
Lijkt op "geadd" (op Facebook).quote:
Van tevoren natuurlijk wel eerst even langs de baardkapper gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
FF de blits maken met je Macbook en te dure 'koffie' bij de lokale koffietent terwijl je net doet alsof je het heel druk hebt.
Belletjes plegen en luidruchtig wat termen als "10 keer de huur" en "upcoming buurt in West" roepen en iedereen in de koffietent vraagt me of ik een woning voor ze heb. Zo regel ik chicks.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
FF de blits maken met je Macbook en te dure 'koffie' bij de lokale koffietent terwijl je net doet alsof je het heel druk hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Dat kan. Niets mis mee verder. Alleen een beetje jammer van het vluchtige oordeel.
Wat voor een achterlijk Twents gebruik is dat nou weer?quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Er zaten net twee redelijk forse 'vrouwen' borden stuk te gooien tegen het FC Twente stadion. Ging nog wel eens eentje mis.
Wat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Er zaten net twee redelijk forse 'vrouwen' borden stuk te gooien tegen het FC Twente stadion. Ging nog wel eens eentje mis.
Ik zie qua financiële positie wel overeenkomsten tussen Twente en Griekenland. Culturele overeenkomsten verbazen mij dan ook niet langer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat voor een achterlijk Twents gebruik is dat nou weer?
Al afscheid genomen van je Groningse dialect ja, boertje?quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie qua financiële positie wel overeenkomsten tussen Twente en Griekenland. Culturele overeenkomsten verbazen mij dan ook niet langer.
Dit is eigenlijk spam, hè.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Woehoe gratis 1 TB aan cloudopslag. Kreeg binnen een maand een uitnodiging toen ik me aanmeldde.
https://www.transip.nl/stack/
Dat is dan toch niet thuis?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou dus echt nooit persoonlijke data opslaan op een gratis clouddienst.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Woehoe gratis 1 TB aan cloudopslag. Kreeg binnen een maand een uitnodiging toen ik me aanmeldde.
https://www.transip.nl/stack/
Gratis clouds zijn sowieso voor paupers.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou dus echt nooit persoonlijke data opslaan op een gratis clouddienst.
Als ik naar buiten kijk zie ik nu ook allemaal gratis clouds.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Gratis clouds zijn sowieso voor paupers.
Man man man, wat een slechte grap.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk zie ik nu ook allemaal gratis clouds.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)crimineel-referendumquote:Advocaat Gerard Spong overweegt aangifte te doen tegen het Burgercomité EU. De leden van het comité zouden onder valse voorwendselen handtekeningen hebben verzameld voor het referendum over het EU-associatieverdrag met Oekraïne. Spong zegt benaderd te zijn door iemand die om een strafzaak vraagt.
Triest.quote:Op vrijdag 8 april 2016 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spong vind ik altijd wel een sympathieke relnicht.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)crimineel-referendum
Vermakelijk.
Beetje aandachtgeil.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Spong vind ik altijd wel een sympathieke relnicht.
Wel jammer dat hij die spraakmakende zaken volgens mij zelden tot een goed eind brengt. Maar ik vind hem verder wel een prima vent.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Spong vind ik altijd wel een sympathieke relnicht.
Gewoon een krat Warsteiner voor een tientje bij de Plus gehaald.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Beter laat je overigens de AH Pilsener in de AH staan en ga je voor een paar goede speciaalen
Spong is echt een briljant jurist, als er iemand iets van kan maken is hij het wel. Maar ik denk niet dat deze zaak veel kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vermakelijk.
Lekker gratis reclame voor de man als hij weer eens zoiets roept.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spong is echt een briljant jurist, als er iemand iets van kan maken is hij het wel. Maar ik denk niet dat deze zaak veel kans van slagen heeft.
En hij is inderdaad een beetje aandachtsgeil.
Precies.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Lekker gratis reclame voor de man als hij weer eens zoiets roept.
Spongquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vermakelijk.
Het lijkt me niet dat er "onder valse voorwendselen" handtekeningen zijn vergaard. Ze zijn immers gebruikt voor het doel waar ze voor gebruikt zouden worden en het referendum ging ook over wat vanaf het begin is verkondigd. Dat Jan Roos roept dat Oekraïne hem niet boeit maakt dat natuurlijk niet anders, al is het wel kwalijk.quote:Deze nota van wijziging beoogt het onder valse voorwendselen «aftroggelen»
van een handtekening ten behoeve van het houden van een referendum
strafbaar te maken. Zoals de indieners al in hun memorie van
toelichting vermeldden achten zij dergelijke praktijken ongewenst. Hun
eerdere aarzeling om dit strafbaar te stellen kwam voort uit de vrees dat
dergelijke praktijken moeilijk na te gaan zullen zijn. Naar aanleiding van
een vraag van de leden van de fractie van de ChristenUnie hebben de
indieners hun mening op dit punt bijgesteld. Hoewel het nagaan van
genoemde praktijken niet altijd eenvoudig zal zijn, achten de indieners
vanwege het vertrouwen dat er in het instrument referendum moet
bestaan, het bij nader inzien alsnog van belang om de genoemde
strafbaarheid in hun initiatiefwetsvoorstel op te nemen.
Kalma
Duyvendak
Van der Ham
Dat betekent dat je naar de kapper moet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Poehh, toen ik net uit een openbaar mannentoilet kwam zei een kind nabij: "Hé, maar die toiletten zijn voor mannen!" tegen me.
Wij zijn dus niet de enigen die je een enorm verwijfde zeikerd vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Poehh, toen ik net uit een openbaar mannentoilet kwam zei een kind nabij: "Hé, maar die toiletten zijn voor mannen!" tegen me.
Wtfquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Je hebt inderdaad wel iets androgeens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeiquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij zijn dus niet de enigen die je een enorm verwijfde zeikerd vinden.
Ik moest hier hard om lachen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Ach, de hele dag op m'n zolderkamertje zitten is ook geen doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is dan toch niet thuis?Ik zie het al voor mij overigens, mijn 30 inch en 24 inch monitors meeslepen naar de koffietent.
Het was in de Bible Belt. Daar zijn ze niks gewend.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wel iets androgeens.
Ik wil geen genderneutrale wc's. Dan sta je als man telkens in de rij.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:09 schreef GSbrder het volgende:
Arme robin is het slachtoffer van de gender bias.
Ook daarom genderneutrale toiletten op de UvA.
Klopt, daar wonen geen travestieten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was in de Bible Belt. Daar zijn ze niks gewend.
Terwijl Jezus toch ook lang haar had.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was in de Bible Belt. Daar zijn ze niks gewend.
Het zou me verbazen als vrouwen plastuitjes meenemen naar genderneutrale toiletten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil geen genderneutrale wc's. Dan sta je als man telkens in de rij.
De makkelijke optie is gewoon de bordjes met mannekes en vrouwkes van de deur af te halen. Maar ik weet niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als vrouwen plastuitjes meenemen naar genderneutrale toiletten.
Of zijn urinoirs anti-vrouwen en moet zulke microagressie worden ingedamd?
Maar dan loopt een transgender zomaar een toilet binnen waar hij/zij geconfronteerd wordt met pisbakken. Dat moeten we voorkomen. Vermakelijk trouwens, Fox TV:quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
De makkelijke optie is gewoon de bordjes met mannekes en vrouwkes van de deur af te halen. Maar ik weet niet.
Fun fact: het Pentagon in de VS (gebouwd 1941-1943) heeft overal dubbele wc's, voor witte en zwarte mensen.
quote:Ten slotte blijkt dat de nee-stemmer niet heeft voldaan aan het cliché van de boze man: het zijn juist de vrouwen die heel vaak tegen hebben gestemd: 68 procent, tegen 58 procent van de mannen.
Whehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Maar zijn er meer vrouwen thuisgebleven?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:23 schreef GSbrder het volgende:
Jammer dat de vrouwen er een paar dagen geleden voor hebben gezorgd dat het referendum de 32% haalde.
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar zijn er meer vrouwen thuisgebleven?
Dan zijn de vrouwen toch niet verantwoordelijk dat de 32% gehaald is?quote:
De vrouwen die hebben gestemd waren gewoon de boze vrouwen. Harde kern. Behalve de voor stemmende vrouwen natuurlijk.quote:
Jammer dat journalisten weer eens niet kunnen interpreteren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:23 schreef GSbrder het volgende:
Jammer dat de vrouwen er een paar dagen geleden voor hebben gezorgd dat het referendum de 32% haalde.
[..]
Als 100% van de vrouwen nou was thuisgebleven.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zijn de vrouwen toch niet verantwoordelijk dat de 32% gehaald is?Eerder dat er 64% nee was.
Dan hadden we tenminste nog lekker eten allemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als 100% van de vrouwen nou was thuisgebleven.
Alles is de schuld van journalisten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jammer dat journalisten weer eens niet kunnen interpreteren.
Behalve de homo's. Microagressie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan hadden we tenminste nog lekker eten allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |