abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161368440
Oh, sorry voor mijn blije-ei-berichtje tussen alle dreumesbuien :X :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161368487
JM wacht maar :6

Maar fijn dat we gedeeld leed hebben in drama's :')
En idd gm die dweilpartijen op de grond :X
pi_161368548
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:58 schreef JufMariska het volgende:
Chanty :* Lastig hoor, ik kan me voorstellen dat het lastig loslaten is als het ontdooien zo moeizaam gaat..

En Blue: sterkte..

Hier gaat het goed. Uk is weer enorm opgeknapt en lijkt qua humeur en eten een paar weken in te halen :+ Hij is supervrolijk, maakt grappen, kletst de oren van ons hoofd (geen idéé wat hij zegt hoor, niet dat hij ineens een vette woordenschat heeft ;) ) en gister op check bij de ha pakte hij zelf de stethoscoop uit het speelgoeddokterskoffertje en deed 'm tegen zijn borst _O-
En hij is mega-fan van bussen :D Als we er buiten een zien gaat hij helemaal uit z'n dak, tot hilariteit van de chauffeurs _O- :W Gister werd er zelfs naar ons getoeterd O+
Dit vind ik zo heerlijk als buschauffeurs/ vrachtwagenchauffeurs/ jongens van de vuilophaal zo enthousiast doen als ze die ukjes vol bewondering zien kijken.
Daar word ik ook instant helemaal vrolijk van
pi_161368642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:19 schreef JufMariska het volgende:
Haha wees blij dat je een vrolijk ei hebt!

Saar is ook wel regelmatig gezellig hoor maar de laatste dagen zit er zo vreselijk veel frustratie in...
S. 2014
J. 2016
pi_161368664
Joe! BE! Boks! Check! A is 18 maanden en geen 21 maar verder heel herkenbaar -O- . Woedeaanvallen met op de grond liggen krijsen omdat:

Mama een liedje zong.
Mama de verkeerde rietjesbeker pakte.
Papa zijn schoenen aandeed.
De bananen op waren.
Zelf schoenen aandoen niet lukte.
De TV aan/uit moest.
Ze niet haar broertjes sokken uit mocht trekken.
Etc.

Haar lievelingswoord is nu ook niet meer gewoon 'nee' maar een heel dramatisch: "Nee nee nee NEE NEE-HEE NEE MAMA NEE!".

Ohja en gooien :{ . Met alles voorhanden. Bij boos, gefrustreerd, moe. En dan echt niet meer het schattige baby-kijkt-wat-er-gebeurt-als-ze-iets-laat-vallen. Nee, hard en woest.

Kortom: We zijn de handleiding 'A 2.0 - van dreumes naar peuter' kwijt. Iemand 'm gezien :') ?

Ik wijt 't maar aan alle veranderingen de laatste tijd, gecombineerd met bijkomen van die week buikgriep en tandjesleed (ze heeft er pas 6 en volgens mij staat de rest nu massaal op doorkomen).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2016 09:42:11 ]
pi_161368717
Nou, dat mag toch ook JM! Ik denk dat bijna iedereen het fijn vindt om dat soort berichtjes te lezen! En O+ :D

Chanty, wat de rest ook al zei: het komt echt wel goed! Ik maakte me ook zorgen over wie er zou oppassen, hoe het zou gaan als m'n moeder Ow bij m'n vader zou moeten ophalen, wat als ik niemand zou kunnen bereiken en hoe ik het zou moeten doen met de kennismaking. Uiteindelijk werd het geen verwachte ks, was ik om 7 uur in t zh en om 3 uur weer thuis (wat nog 2 uur eerder had gekund als t niet opeens zo druk was geweest) en waren m'n weeen/harde buiken slechts ongemakkelijk dus hebben we Ow zelf ook nog weggebracht.
De kennismaking hebben wij ook gedaan zoals hierboven al werd verteld. Ik vond het sowieso belangrijk dat als Js begon te huilen en ik met Ow bezig was, ik niey meteen naar Js toe rende (zoals ik bij m'n eerste wel deed). Even nog een knuffel of een bladzijde aflezen. Ik denk dat Ow en Js zich daardoor nooit tweede keus hebben gevoeld.
ik woon in de buurt he, ik wil desnoods best een keer wat te eten brengen! Of zelfs ff op Lucas passen, maar goed jullie kennen me natuurlijk helemaal niet irl ;)

Beterschap Shop.

En de rest ben ik alweer vergeten.. Iets met een peuter en een dreumes in een hele grote doos O+
pi_161368778
JM blijf zulke berichtjes alsjeblieft posten hoor! Heerlijk om te lezen O+

Mijn post klinkt gefrustreerd hè :@ . Ik vind het ook best moeilijk nu. Een grote oefening in geduld en rust en liefde en me vooral niet in die buien mee laten trekken. Want uiteindelijk na alle drama zoekt ze me toch op voor een knuffel, die lieverd O+ .
pi_161368835
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:45 schreef Razztwizzle het volgende:
JM blijf zulke berichtjes alsjeblieft posten hoor! Heerlijk om te lezen O+

Mijn post klinkt gefrustreerd hè :@ . Ik vind het ook best moeilijk nu. Een grote oefening in geduld en rust en liefde en me vooral niet in die buien mee laten trekken. Want uiteindelijk na alle drama zoekt ze me toch op voor een knuffel, die lieverd O+ .
Lieverd, Ik vind het nu soms al retezwaar... dramabuien en gillen en krijsen, en dan heb ik alleen nog haar, jij hebt er nu 2, allebei willen ze mama's aandacht...
Deze fase is ook moeilijk, voor ons maar ook voor die kleintjes want mozes wat een emoties gaan er door die lijfjes.. en zolang wij grenzen aangeven en beschikbaar zijn voor genezende kusjes en knuffels doen we het als moeder allemaal best prima denk ik. :*
S. 2014
J. 2016
pi_161368903
Nou razz zal ik eens eerlijk zijn?
Ik ben blij dat ik woe/do/vrij een dagdienst heb zodat ik even eruit kan stappen.
Gewoon even ik en ik alleen :@
Zodat ik er even weer tegenaan kan.
Want dit vind ik best pittig en dan heb ik niet eens een klein minipluizebolletje erbij
pi_161368905
Helemaal +1 op wat GM zegt Razz :*
pi_161369609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:19 schreef JufMariska het volgende:
Hé! Nooit sorry zeggen voor blije-ei-posten! Juist tussen de dreumesbuien ;)

Driftbuien zijn hier ook herkenbaar. Ik probeer haar zoveel mogelijk te vragen wat ze wil en haar keuzes te bieden. Ze werd laatst boos om welke beker ik pakte. Goed, dan pak je die toch zelf? Ik pik daar heel erg uit wat ik wel een drama waard vind, en wat niet. Sommige dingen komen niet ter discussie, met andere ben ik heel flexibel. En als ze boos wordt dan knuffelen we en dat gaat meestal wel goed. Maar soms mot ze me niet en dan is het pappa. En nu ze wat meer praat is het veel makkelijker voor ons om haar te begrijpen, en dat voorkomt ook veel frustraties merk ik. En gelukkig laat ze zich nog makkelijk afleiden.

En Razz, het is ook heel wat hè, 2 kinderen in 1,5 jaar. Dat is retezwaar, heel simpel. A die nog maar weinig van de wereld snapt, en enorme ontwikkelingen doormaakt (met de bijbehorende frustraties). En dan die ellendige buikgriep die jullie echt nog maar nét achter de rug hebben. Helemaal niet gek dat je gefrustreerd bent. :*
pi_161369697
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Nou razz zal ik eens eerlijk zijn?
Ik ben blij dat ik woe/do/vrij een dagdienst heb zodat ik even eruit kan stappen.
Gewoon even ik en ik alleen :@
Zodat ik er even weer tegenaan kan.
Want dit vind ik best pittig en dan heb ik niet eens een klein minipluizebolletje erbij
En had ik al gezegd dat wij er per deze week een 3e kdv-dag hebben? 2 dagen voor bedrijf/huishouden-zonder-kind/sociale-dingen-zonder-kind/mezelf-zonder-kind was echt niet te doen eigenlijk -O- Nu kijken hoe dit bevalt. Het helpt dat hij het daar ook enorm naar zijn zin heeft.
pi_161369706
Oja Room,
Ken nog wel een leuke bouwspeeltuin in Rotterdam. Ik heb daar afgelopen jaar nog een dreumes verjaardag gevierd. Er is geen zaaltje, maar wel een afdakje en je mag zelf eten meenemen.
Tegenover en naast het afdakje is een dreumes/peuter gedeelte, dus dat kan je wel goed in de gaten houden :)

Nou prima toch JM! Is ook belangrijk. Ik stuur de jongens ook wel eens een dag extra naar het kdv, omdat ik iets voor mezelf wil doen :@ en ik geniet altijd volop van de kdv dagen in mijn vakanties :)
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:56:24 #124
73386 Fazz
onderweg
pi_161369950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:36 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Hé! Nooit sorry zeggen voor blije-ei-posten! Juist tussen de dreumesbuien ;)

Driftbuien zijn hier ook herkenbaar. Ik probeer haar zoveel mogelijk te vragen wat ze wil en haar keuzes te bieden. Ze werd laatst boos om welke beker ik pakte. Goed, dan pak je die toch zelf? Ik pik daar heel erg uit wat ik wel een drama waard vind, en wat niet. Sommige dingen komen niet ter discussie, met andere ben ik heel flexibel. En als ze boos wordt dan knuffelen we en dat gaat meestal wel goed. Maar soms mot ze me niet en dan is het pappa. En nu ze wat meer praat is het veel makkelijker voor ons om haar te begrijpen, en dat voorkomt ook veel frustraties merk ik. En gelukkig laat ze zich nog makkelijk afleiden.
Zo gaat het hier ook ja :) Wil je trui A niet aan? Prima, dan doen we trui B :+ Ik vind het best verfrissend eigenlijk omdat het mijzelf ook inzichten geeft oO< Vaak doen wij dingen 'omdat het zo hoort' of 'omdat wij het nu eenmaal zo doen', maar dit eens kritisch bekijken en loslaten geeft een hoop vrijheid :Y

quote:
En Razz, het is ook heel wat hè, 2 kinderen in 1,5 jaar. Dat is retezwaar, heel simpel. A die nog maar weinig van de wereld snapt, en enorme ontwikkelingen doormaakt (met de bijbehorende frustraties). En dan die ellendige buikgriep die jullie echt nog maar nét achter de rug hebben. Helemaal niet gek dat je gefrustreerd bent. :*
+1 op dit Razz. Het lijkt mij ook heel zwaar :*
pi_161369998
Heftig hoor, een dwarse dreumes (en zeker in combinatie met een piep babietje).

Ik moet nog wel een beetje wennen hier. De dingen die jullie schrijven lijken nog zo'n vervanmijnbed-show met een 1jaar-en-3-daag-ige.
J zit de afgelopen week heel goed in zijn vel. Kan veel hebben, eet voor zijn doen goed, gaat heel lief slapen en kan lekker een poosje zelf spelen.
Hij heeft gelukkig geen moeite met de smaak van de dieetopvolgmelk, dus nu gaan we eerst over op deze melk en dan hopelijk de fles vervangen door een (rietjes)beker. Toen ik daar over nadacht drong pas tot me door dat hij echt geen baby meer is. Dat is nog even wennen ;)
pi_161370179
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:42 schreef Loj het volgende:
Oja Room,
Ken nog wel een leuke bouwspeeltuin in Rotterdam. Ik heb daar afgelopen jaar nog een dreumes verjaardag gevierd. Er is geen zaaltje, maar wel een afdakje en je mag zelf eten meenemen.
Tegenover en naast het afdakje is een dreumes/peuter gedeelte, dus dat kan je wel goed in de gaten houden :)

Nou prima toch JM! Is ook belangrijk. Ik stuur de jongens ook wel eens een dag extra naar het kdv, omdat ik iets voor mezelf wil doen :@ en ik geniet altijd volop van de kdv dagen in mijn vakanties :)
Hoe heet die speeltuin?
Ik heb van anderen de tip gekregen van de oranjespeeltuin in Barendrecht. Die komt voorlopig t beste uit de bus :P
pi_161370575
Hupje dat herken ik van toen ik net kwam hoor!
Voor je het weet herken je je eigen dreumes in de verhalen die nu ver van je bed zijn.

JM als dat goed voelt voor jullie prima toch?
Ik ga denk ik voor volgende week ook een extra KDVdag doen zodat ik even aan mezelf, mijn huishouden en achterstallig onderhoud aan huis/tuin toe kom.
En ik weet van F dat hij het razend naar zijn zin heeft op het KDV.

Ik doe ook aan de pick your battles maar merk ook dat dat soms gewoon niet lukt en dat soms dingen toch echt even moeten of nu eenmaal zo gaan.

Vind trouwens het magische van de mamakusjes bij 'zeer' heel aandoenlijk.
Dan hoor ik een bonk, gevolgd door een knulletje dat boink zegt en aankomt rennen en zeeeeer roept.
Al wijsend waar en dan moet er een TUS op.
En weg issie weer om verder te spelen na de helende kus van mama O+
pi_161370797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Hoe heet die speeltuin?
Ik heb van anderen de tip gekregen van de oranjespeeltuin in Barendrecht. Die komt voorlopig t beste uit de bus :P
Jeugdspeelpark in Hendrik Ido Ambacht verhuurt ook een blokhut. Is een grote kinderboerderij met zandbak en speeltoestellen. Is verder niet heel overzichtelijk als je zelf rustig wil zitten alleen :)

Ik lees nog steeds mee hier, ook al hoor ik hier niet meer, maar reageren schiet er telkens bij in. Razz, dikke :* voor jou. Ik leun ontzettend op m'n vriend nu en jij hebt hele dagen alleen. Ik vind dat je het knap doet!
pi_161370883
De magische mamakusjes O+

Saar heeft sinds gisteren een zoefzoef tijger. De hele dag sleept ze dat beestje mee. We gingen kijken wat ze er van zou vinden en dan eventueel voor haar verjaardag de dierentuin oid. Lijkt een groot succes.
S. 2014
J. 2016
pi_161371009
Kusjes ja <3

Soms vraag ik: mag mamma een kusje? Neeeeej, zegt ze dan, met zo'n eigenwijze blik. Maar als ik uit de kelder kom, dan staat ze bij het traphekje te wachten met getuite lipjes door de spijlen heen. "mamma kusje", roept ze dan. <3

Oi Dot dat ziet er ook leuk uit ja!
Wat zijn er veel leuke speeltuinen en kinderboerderijtjes in NL zeg! Kunnen ze hier nog wat van leren. :{
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:39:45 #131
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_161373167
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:44 schreef Dot. het volgende:

[..]

Jeugdspeelpark in Hendrik Ido Ambacht verhuurt ook een blokhut. Is een grote kinderboerderij met zandbak en speeltoestellen. Is verder niet heel overzichtelijk als je zelf rustig wil zitten alleen :)
Het jeugdspeelpark!! :o :D O+ _O_
Daar woonde in vroegâh vlak bij en dus vaak geweest O+

Die foto van F te paard O+ _O_
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_161373703
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Kusjes ja <3

Soms vraag ik: mag mamma een kusje? Neeeeej, zegt ze dan, met zo'n eigenwijze blik. Maar als ik uit de kelder kom, dan staat ze bij het traphekje te wachten met getuite lipjes door de spijlen heen. "mamma kusje", roept ze dan. <3

Oi Dot dat ziet er ook leuk uit ja!
Wat zijn er veel leuke speeltuinen en kinderboerderijtjes in NL zeg! Kunnen ze hier nog wat van leren. :{
Ohh dat he O+ elke ochtend als R naar zijn werk gaat zwaaien we hem uit bij de trap en krijgt hij kusjes van W door de spijlen *;
pi_161379290
Kusjes O+
Ik kan daar enorm van genieten. Ik geniet er denk ik nog meer van als de kusjes zonder tandafdrukken gepaard gaan. ;)

Ik lees nog regelmatig mee, maar ik heb meestal de puf niet om te reageren. De combinatie werk-thuis valt me zwaar en ik voel me regelmatig schuldig dat ik toch aardig veel werk.

Gelukkig doet Frits het geweldig. Hij kan zich een tijdje vermaken met zijn blokken, gooit heel liefdevol een boek naar mijn hoofd als hij voorgelezen wil worden en rolt den salontafel naar de bank om daar op te klimmen.
Keerzijde van zijn ontdekkingsdrift is dat hij regelmatig omkukelt en bijna standaard een blauwe plek heeft op zijn voorhoofd van tegen een deur aan kruipen, een blokje tegen zijn hoofd aan slaan of met zijn ikearollator tegen een muur tot stilstand komen.
pi_161381730
Even een illegale crosspost uit het babytopic, aangezien hier de ervaringsdeskundigen zitten ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef twist02 het volgende:
Ohja, iemand trouwens nog gouden tips voor cadeautjes voor een 1-jarige?
Vandaag de uitnodigingen de deur uit gedaan, dus weet nu al dat ik die vraag vanaf morgen ga krijgen, maar ik heb echt geen idee wat te vragen :?
Onze Minion wordt over een maand al weer 1 :o
  dinsdag 12 april 2016 @ 20:32:53 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_161381971
Duplo, loopfietsje, blokkentoren, vormenstoof, vormenpuzzel, boekjes O+, speeltentje, (toet toet) auto's, een bal, buitenspeelgoed zoals schepje, emmertje, etc.
disclaimer
pi_161382242
Wat SQ zegt.

En keukentje, keukenspulletjes, trommel, zandbak, poppenwagen, kleurpotlodrn, vingerverf, wipwapje, etc.
pi_161382349
Kusjes! Liefst met snot O+
Mijn dreumes heeft ook altijd ergens een blauwe plek of een bult of een kras. Dat blijft denk ik tot de puberteit. :)
pi_161383472
Oeh, daar zit ook goed spul bij, thanks! ^O^

Al vind ik het lastig inschatten waar ze vanaf 1 jaar ook echt al plezier van heeft. Ze is in mei jarig, dus met +/- 1,5 hebben we hetzelfde vraagstuk voor de Sint :') zonde als we nu iets kopen wat vervolgens een half jaar niet gebruikt wordt, en in december weer hetzelfde tot volgend jaar mei

/overthink modus :@
pi_161384034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:

Al vind ik het lastig inschatten waar ze vanaf 1 jaar ook echt al plezier van heeft. Ze is in mei jarig, dus met +/- 1,5 hebben we hetzelfde vraagstuk voor de Sint :') zonde als we nu iets kopen wat vervolgens een half jaar niet gebruikt wordt, en in december weer hetzelfde tot volgend jaar mei

Saar kreeg blokken voor haar 1e verjaardag, en een blokkentafel, fietsje en puzzels.
De blokken waren leuk, de tafel en puzzels pas bij 1.5 jaar.
Haar fietsje is wel een succes.

Kort na haar verjaardag kreeg ze een keukentje en dat is vanaf dag 1 een dikke hit. En nog steeds.

Het voordeel van speelgoed krijgen wat nu nog niet leuk is is dat het als je het dan weer krijgt het weer helemaal nieuw is.
Rond sint is er vast meer dan genoeg wat je dan kunt kopen.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:28:54 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_161384036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:

Waarom is dat zonde? En ben je van plan om Sinterklaas al heel extravagant uit te pakken? Want wij hadden vier pakjes en daar was ze dik tevreden mee. In mijn ogen hoeft het niet altijd met vrachtladingen tegelijk.
disclaimer
pi_161384206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarom is dat zonde? En ben je van plan om Sinterklaas al heel extravagant uit te pakken? Want wij hadden vier pakjes en daar was ze dik tevreden mee. In mijn ogen hoeft het niet altijd met vrachtladingen tegelijk.
In mijn ogen ook niet inderdaad, maar er zijn opa's en oma's die daar anders over denken ;)
Vandaar dat ik er nu alvast een klein beetje over na wil denken, zodat we ook echt wat dingen kunnen 'bewaren' om dan te vragen.
pi_161384260
Van wat O rond haar verjaardag kreeg, speelt ze nu (21 maanden) het meest met: duplo, poppenwagen met pop, keukentje en toebehoren, potloden en verf. EN boeken overigens. Dit zijn dingen waar ze toen ook al zachtjes aan mee speelde, maar di nu echt mooi spel zijn geworden.

Duplo e.d. is ook leuk om uit te breiden met sint e.d. Eerst een startdoosje, dan een grondplaat, dan losse stenen enzo. Dan kun je wel "veel" geven, zonder dat je huis vol met ladingen ongedefineerde zooi ligt.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:35:21 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_161384298
Eerlijk antwoord: Mauw deed toen ze 1 was niet bijster veel met speelgoed. Nu nog steeds niet zo, ze heeft liever alledaagse voorwerpen, maar toen nog helemaal niet. Het enige wat ze écht leuk vond waren boekjes.

Maar dit is natuurlijk voor elk kind anders. Waar heeft ze interesse in?
disclaimer
pi_161384452
Stip heeft een tafel en stoeltje gekregen voor z'n verjaardag en die gebruikt hij dagelijks. Iets praktisch kan ook erg leuk zijn en vooral bij zo'n eerste verjaardag hebben ze dat toch nog niet zo door ;)
pi_161384591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Hoe heet die speeltuin?
De torteltuin in Rotterdam, ik las net dat ze ook een binnenruimte hebben :)

Zoefzoef! Hier zijn ze ook populair :) (ja, ik heb toettoet en zoefzoef :') )
Ik kreeg trouwens toen wel de tip dat de boomhut leuker was dan de dierentuin. (Maar wij zijn voor de garage gegaan ;)

Blokken, vormenstoof en geluidsboekjes Twist! ;) :D

Js wordt trouwens ook een (peuter)puber ;) Hij heeft om het minste of geringste de slappe lach O+
pi_161384692
Geluidboekjes ja O+ En mini-bilibo's worden hier ook enthousiast gebruikt in het water, om spulletjes in te doen of op te stapelen.
En meer algemeen: het houten speelgoed van de Hema/Dille & Kamille/Ikea is over het algemeen wel O+
pi_161384972
Ja, qua interesse wisselt het ongeveer elke 2 minuten :')
Het ene moment is ze superlief aan het spelen met d'r vormenstoof of blokjes ofzo (zulk spul hebben we dus al -O- ), en het volgende moment kauwt ze het liefst op de veters van onze schoenen ofzo, of smijt ze alles wat ze tegenkomt opzij...

Boekjes is wel een goeie en ik zat inderdaad ook al naar dat ZoefZoef spul te kijken :Y

En iets van een leuk stoeltje is inderdaad ook wel leuk, zeker voor als we straks verhuisd zijn, om haar eigen hoekje te maken ofzo ^O^

Thanks y'all, hierdoor hou ik dus zo van Fok! O+
pi_161385062
Boekjes waren hier idd ook echt favoriet, en badspeelgoed.
Zandbak trouwens ook, niet mijn favoriet dus daarom misschien wat verdrongen :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:54:15 #149
335643 faptist
Maakt fouten
pi_161385153
Oh leuke cadeaus worden er genoemd.
Zou ik zelf ook nog wel blij mee zijn :+

Ro is een beetje ziekig. Komt vast door de doorkomende kiezen, maar nu heeft ze ook last van het bekende snotfestijn. Dat betekent dus een hangerig klein meisje die niet kan slapen, wat ongelukkig overkomt en alleen bij mij wil zijn.
Uitgerekend morgen een keer vroeg beginnen (Arbo arts) en een lange dag.
Kdv geeft geen PCM vanwege mogelijke koortstuip ofzo dus die zullen me wel weer gaan bellen met de vraag of ze opgehaald kan worden.
:'(
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:02:44 #150
73386 Fazz
onderweg
pi_161385571
Wat sneu Fap, hopelijk wordt je morgen niet gebeld en gaat het beter met Ro :*

Leuke cadeau tips :+ Ik kan echt weinig verzinnen voor F's 2e verjaardag. We hebben al genoeg, en ik zou ook niet weten waar ik al die spullen kwijt moet :X
pi_161385893
Cadeaus waar J nu meteen wat mee kan zijn duplo (vanaf 1,5 jr), een zoefzoef diertje en boekjes.
pi_161386330
Geluidsboekjes :') Ik vind ze zo leuk, Sofie afschuwelijk :D die loopt met een grote boog om de boekjes heen als ze op de grond liggen :') Best grappig eigenlijk _O- Maar die zijn hier overduidelijk geen hit :P
  woensdag 13 april 2016 @ 06:54:51 #153
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_161393151
Hier hebben N en L het zoefzoef boomhuis gekregen voor hun eerste verjaardag + extra dier. Dat is echt een succes. Ze snappen al gedeeltelijk hoe het huis werkt, een deel slopen ze er steeds af. Hier gaan er nu ook blokjes van de glijbaan af, worden de dieren in de boom gepropt. Maar ook de dieren worden van de glijbaanaf gedaan. Er wordt gedraaid aan alles, deurtje van de boom wordt open en dicht gedaan.
Verder hebben ze ook de mini bilibo's door de tip van JufM en ze vinden ze leuk. Kan je leuk mee timmeren etc :)
Ook hebben ze auto's van kid O. Lekker groot en makkelijk vast te pakken.

Verder gekregen
Poppenwagen, blokken, houten trein, duplo, vormenstoof, boekjes, aquadoodle.
  woensdag 13 april 2016 @ 06:55:47 #154
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_161393154
:* voor Fap. Hopelijk voelt Ro zich snel beter!
Hier 2 meisjes die zich niet lekker voelen.
pi_161393191
Beterschaps all around!

En echt, veeg me op _O- Als uk wakker is scharrelt hij meestalnog even over de bovenverdieping terwijl wij opstaan. In mijn werkkamer is een hoop kattenkwaad uit te halen, dus die deur houden we meestal dicht, maar stond net open. Hij weet dondersgoed dat hij niet in de laatjes van mijn bureau mag komen, maar stond net toch vrolijk te graaien o|O Toen ik dichterbij kwam en 'zeg, Lucas...' zei, bleek dat hij me niet aan had horen komen en schrok hij zó dat hij daadwerkelijk los kwam van de grond :D _O- >:)
  woensdag 13 april 2016 @ 07:14:14 #156
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_161393216
Al die zieke kindjes ;(. Beterschap :* !

JM hahahaha _O- !

Vandaag is het D-day. Om 10.15uur worden Draak en Piranha geopereerd. Wat een @#/% tijd zeg :(, kinderen mochten na 0.00uur niet meer eten en mogen vanochtend tot 2 uur voor de operatie alleen maar heldere dranken. Dus gisteren maar heel het schema omgegooid waardoor we pas om 20.30uur hebben gegeten zodat de niet-eet tijd zo kort mogelijk blijft. En nu zitten ze lekker onverantwoord aan een beker slappe ranja als ontbijt :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 13-04-2016 07:53:44 ]
  woensdag 13 april 2016 @ 07:14:41 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_161393217
Hahaha Mariska _O- dan was ie écht stout :D

Heel veel sterkte en succes vandaag, NTS :* :* wat lijkt me dat nerve-wrecking...
disclaimer
pi_161393259
Nts, allebei tegelijk ook! Sterkte vandaag. Hooelijk houden ze t even uit op de ranja. En ik duim als een malle dat er betere tijden komen!
pi_161393311
Sterkte NTS :*
pi_161393357
Sterkte NTS!
  woensdag 13 april 2016 @ 08:12:18 #161
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_161393498
Jm _O-

Nts sterkte! :*
pi_161393855
Haha, ondeugende L. :D.

NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.

Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen. :'). Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo. :+. Ik heb alleen geen idee wat. :P.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 13 april 2016 @ 08:58:36 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_161393865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ondeugende L. :D.

NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.

Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen. :'). Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo. :+. Ik heb alleen geen idee wat. :P.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
Dat zijn echt fijne berichten, dat geeft de burger moed! Dat het zomaar ineens gewoon over kan zijn! Super! O+
disclaimer
pi_161393996
Wow DaD wat een vooruitgang bij jullie ineens qua slaaps. Fijn hoor! En een tweede .... :D
Brusjes zijn zo leuk O+

Wow NTS alle 2 nog wel :o ... toe maar!
Is het voor kno-problemen? Nog een paar uur .. dan heb je dat ook weer achter de rug :Y) .. Beterschap!
pi_161394136
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil :o

En een tweede O+

Ik wil een derde :@, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar :(
Dus....

Ik lees nu pas t Lucas verhaal, hihi :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')