Dit vind ik zo heerlijk als buschauffeurs/ vrachtwagenchauffeurs/ jongens van de vuilophaal zo enthousiast doen als ze die ukjes vol bewondering zien kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:58 schreef JufMariska het volgende:
ChantyLastig hoor, ik kan me voorstellen dat het lastig loslaten is als het ontdooien zo moeizaam gaat..
En Blue: sterkte..
Hier gaat het goed. Uk is weer enorm opgeknapt en lijkt qua humeur en eten een paar weken in te halenHij is supervrolijk, maakt grappen, kletst de oren van ons hoofd (geen idéé wat hij zegt hoor, niet dat hij ineens een vette woordenschat heeft
) en gister op check bij de ha pakte hij zelf de stethoscoop uit het speelgoeddokterskoffertje en deed 'm tegen zijn borst
![]()
En hij is mega-fan van bussenAls we er buiten een zien gaat hij helemaal uit z'n dak, tot hilariteit van de chauffeurs
![]()
Gister werd er zelfs naar ons getoeterd
Haha wees blij dat je een vrolijk ei hebt!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:19 schreef JufMariska het volgende:
Oh, sorry voor mijn blije-ei-berichtje tussen alle dreumesbuien![]()
Lieverd, Ik vind het nu soms al retezwaar... dramabuien en gillen en krijsen, en dan heb ik alleen nog haar, jij hebt er nu 2, allebei willen ze mama's aandacht...quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:45 schreef Razztwizzle het volgende:
JM blijf zulke berichtjes alsjeblieft posten hoor! Heerlijk om te lezen![]()
Mijn post klinkt gefrustreerd hè. Ik vind het ook best moeilijk nu. Een grote oefening in geduld en rust en liefde en me vooral niet in die buien mee laten trekken. Want uiteindelijk na alle drama zoekt ze me toch op voor een knuffel, die lieverd
.
Hé! Nooit sorry zeggen voor blije-ei-posten! Juist tussen de dreumesbuienquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:19 schreef JufMariska het volgende:
Oh, sorry voor mijn blije-ei-berichtje tussen alle dreumesbuien![]()
En had ik al gezegd dat wij er per deze week een 3e kdv-dag hebben? 2 dagen voor bedrijf/huishouden-zonder-kind/sociale-dingen-zonder-kind/mezelf-zonder-kind was echt niet te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Nou razz zal ik eens eerlijk zijn?
Ik ben blij dat ik woe/do/vrij een dagdienst heb zodat ik even eruit kan stappen.
Gewoon even ik en ik alleen![]()
Zodat ik er even weer tegenaan kan.
Want dit vind ik best pittig en dan heb ik niet eens een klein minipluizebolletje erbij
Zo gaat het hier ook jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hé! Nooit sorry zeggen voor blije-ei-posten! Juist tussen de dreumesbuien
Driftbuien zijn hier ook herkenbaar. Ik probeer haar zoveel mogelijk te vragen wat ze wil en haar keuzes te bieden. Ze werd laatst boos om welke beker ik pakte. Goed, dan pak je die toch zelf? Ik pik daar heel erg uit wat ik wel een drama waard vind, en wat niet. Sommige dingen komen niet ter discussie, met andere ben ik heel flexibel. En als ze boos wordt dan knuffelen we en dat gaat meestal wel goed. Maar soms mot ze me niet en dan is het pappa. En nu ze wat meer praat is het veel makkelijker voor ons om haar te begrijpen, en dat voorkomt ook veel frustraties merk ik. En gelukkig laat ze zich nog makkelijk afleiden.
+1 op dit Razz. Het lijkt mij ook heel zwaarquote:En Razz, het is ook heel wat hè, 2 kinderen in 1,5 jaar. Dat is retezwaar, heel simpel. A die nog maar weinig van de wereld snapt, en enorme ontwikkelingen doormaakt (met de bijbehorende frustraties). En dan die ellendige buikgriep die jullie echt nog maar nét achter de rug hebben. Helemaal niet gek dat je gefrustreerd bent.
Hoe heet die speeltuin?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:42 schreef Loj het volgende:
Oja Room,
Ken nog wel een leuke bouwspeeltuin in Rotterdam. Ik heb daar afgelopen jaar nog een dreumes verjaardag gevierd. Er is geen zaaltje, maar wel een afdakje en je mag zelf eten meenemen.
Tegenover en naast het afdakje is een dreumes/peuter gedeelte, dus dat kan je wel goed in de gaten houden
Nou prima toch JM! Is ook belangrijk. Ik stuur de jongens ook wel eens een dag extra naar het kdv, omdat ik iets voor mezelf wil doenen ik geniet altijd volop van de kdv dagen in mijn vakanties
Jeugdspeelpark in Hendrik Ido Ambacht verhuurt ook een blokhut. Is een grote kinderboerderij met zandbak en speeltoestellen. Is verder niet heel overzichtelijk als je zelf rustig wil zitten alleenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hoe heet die speeltuin?
Ik heb van anderen de tip gekregen van de oranjespeeltuin in Barendrecht. Die komt voorlopig t beste uit de bus
Het jeugdspeelpark!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jeugdspeelpark in Hendrik Ido Ambacht verhuurt ook een blokhut. Is een grote kinderboerderij met zandbak en speeltoestellen. Is verder niet heel overzichtelijk als je zelf rustig wil zitten alleen![]()
Ohh dat hequote:Op dinsdag 12 april 2016 11:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Kusjes ja <3
Soms vraag ik: mag mamma een kusje? Neeeeej, zegt ze dan, met zo'n eigenwijze blik. Maar als ik uit de kelder kom, dan staat ze bij het traphekje te wachten met getuite lipjes door de spijlen heen. "mamma kusje", roept ze dan. <3
Oi Dot dat ziet er ook leuk uit ja!
Wat zijn er veel leuke speeltuinen en kinderboerderijtjes in NL zeg! Kunnen ze hier nog wat van leren.
Onze Minion wordt over een maand al weer 1quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef twist02 het volgende:
Ohja, iemand trouwens nog gouden tips voor cadeautjes voor een 1-jarige?
Vandaag de uitnodigingen de deur uit gedaan, dus weet nu al dat ik die vraag vanaf morgen ga krijgen, maar ik heb echt geen idee wat te vragen
Saar kreeg blokken voor haar 1e verjaardag, en een blokkentafel, fietsje en puzzels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:
Oeh, daar zit ook goed spul bij, thanks!
Al vind ik het lastig inschatten waar ze vanaf 1 jaar ook echt al plezier van heeft. Ze is in mei jarig, dus met +/- 1,5 hebben we hetzelfde vraagstuk voor de Sintzonde als we nu iets kopen wat vervolgens een half jaar niet gebruikt wordt, en in december weer hetzelfde tot volgend jaar mei
/overthink modus
Waarom is dat zonde? En ben je van plan om Sinterklaas al heel extravagant uit te pakken? Want wij hadden vier pakjes en daar was ze dik tevreden mee. In mijn ogen hoeft het niet altijd met vrachtladingen tegelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:
Oeh, daar zit ook goed spul bij, thanks!
Al vind ik het lastig inschatten waar ze vanaf 1 jaar ook echt al plezier van heeft. Ze is in mei jarig, dus met +/- 1,5 hebben we hetzelfde vraagstuk voor de Sintzonde als we nu iets kopen wat vervolgens een half jaar niet gebruikt wordt, en in december weer hetzelfde tot volgend jaar mei
/overthink modus
In mijn ogen ook niet inderdaad, maar er zijn opa's en oma's die daar anders over denkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is dat zonde? En ben je van plan om Sinterklaas al heel extravagant uit te pakken? Want wij hadden vier pakjes en daar was ze dik tevreden mee. In mijn ogen hoeft het niet altijd met vrachtladingen tegelijk.
De torteltuin in Rotterdam, ik las net dat ze ook een binnenruimte hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hoe heet die speeltuin?
Ik heb van anderen de tip gekregen van de oranjespeeltuin in Barendrecht. Die komt voorlopig t beste uit de bus
Dat zijn echt fijne berichten, dat geeft de burger moed! Dat het zomaar ineens gewoon over kan zijn! Super!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ondeugende L..
NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.
Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen.. Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo.. Ik heb alleen geen idee wat.
.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |