Brood is toch zijn hoofdmaaltijd. En als hij minder slaapt boeit me ook niet. Ik ben bang dat hij alleen maar hysterisch aan het huilen is omdat wij weg zijn. Als ik kijk hoe hij reageert als ik alleen al naar de keuken loopquote:Op maandag 11 april 2016 20:15 schreef faptist het volgende:
Chanty,
Laat los en laat het gaan. Dit soort dingen lopen vanzelf los. Het is dan zo'n andere tijd dan nu. So what als Lucas minder snel in slaap valt/ een boterham moet eten als avondeten. Er zijn legio andere mogelijkheden. Bespreek het gewoon eens met je ouders.
Sowieso hoop ik dat -als jij je ouders belt om te checken of Lucas al slaapt- gewoon zeggen dat hij al in bed ligt terwijl hij in werkelijkheid een liter ijs naar
Binnen werkt tijdens het kijken van een tekenfilm.![]()
Roomsnoes
Plaswijck?
Of in Dordrecht in de Biesbosch?
Fijn dat je zo'n opleving had vandaag. Hoop dat je er nog lang energie uit kan tanken
Hupje
Gefeliciteeeeeeeeerd!
Met ro gaat alles prima. Ze is heerlijk druk en kwijlt als een Sint Bernard door de doorkomende kiezen. Snachts is het vanaf een uurtje of 3 tiethangen en helaas kan ik dan niet slapen. Lukt me niet in die houding.
Dus ach.. Beetje korte nachten
Het maakt echt heeel erg veel uit of jij nog in de buurt bent,al dan niet zichtbaar.. hij gaat ook naar een kdv toch? Heeft hij ook moeten wennen maar daar kan hij ook zonder jou, als jij er straks gewoon niet bent heeft hij geen keuze meer en zal hij zeer waarschijnlijk zich prima vermaken. (En heel blij zijn als mama weer thuis is)quote:Op maandag 11 april 2016 20:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Brood is toch zijn hoofdmaaltijd. En als hij minder slaapt boeit me ook niet. Ik ben bang dat hij alleen maar hysterisch aan het huilen is omdat wij weg zijn. Als ik kijk hoe hij reageert als ik alleen al naar de keuken loopen ja het kan over 2 maanden heel anders zijn, maar feit is wel dat het de eerste 22 maanden niet echt anders is geweest.
Ik hoop het. Kdv heeft ook de nodige tijd gekost. En het is vooral dat hij zo extreem reageert op mijn ouders. Maar zij zijn gewoon de enige optie. En hij zal idd niet stuk gaan maar als ik me niet kan ontspannen omdat ik me zorgen maak dan is dat niet handig.quote:Op maandag 11 april 2016 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het maakt echt heeel erg veel uit of jij nog in de buurt bent,al dan niet zichtbaar.. hij gaat ook naar een kdv toch? Heeft hij ook moeten wennen maar daar kan hij ook zonder jou, als jij er straks gewoon niet bent heeft hij geen keuze meer en zal hij zeer waarschijnlijk zich prima vermaken. (En heel blij zijn als mama weer thuis is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue, ik herken er wel wat van bij F afgelopen maanden. Daarna maakte hij een enorme sprong in praten en ging het weer veel beter. Kunnen zeggen wat je wil en wat er is, helpt enorm in de frustratie zie ik![]()
Ik doe met je mee...quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:53 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand met het grote gele groeiboek die voor mij kan kijken of er bij 21 maanden een sprong zit![]()
Mennn hij is zo tegendraads en opstandig en een verkeerd liggend kattenhaartje op de grond kan hem al over de flos helpen![]()
Dramatische krijsbuien om niks, in mijn ogen dan, voor hem het grootst mogelijke onrecht dat ik hem.aan kan doen soms en super gefrustreerd.
* BlueEyes ademt nog eens diep in en uit
Dit vind ik zo heerlijk als buschauffeurs/ vrachtwagenchauffeurs/ jongens van de vuilophaal zo enthousiast doen als ze die ukjes vol bewondering zien kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:58 schreef JufMariska het volgende:
ChantyLastig hoor, ik kan me voorstellen dat het lastig loslaten is als het ontdooien zo moeizaam gaat..
En Blue: sterkte..
Hier gaat het goed. Uk is weer enorm opgeknapt en lijkt qua humeur en eten een paar weken in te halenHij is supervrolijk, maakt grappen, kletst de oren van ons hoofd (geen idéé wat hij zegt hoor, niet dat hij ineens een vette woordenschat heeft
) en gister op check bij de ha pakte hij zelf de stethoscoop uit het speelgoeddokterskoffertje en deed 'm tegen zijn borst
![]()
En hij is mega-fan van bussenAls we er buiten een zien gaat hij helemaal uit z'n dak, tot hilariteit van de chauffeurs
![]()
Gister werd er zelfs naar ons getoeterd
Haha wees blij dat je een vrolijk ei hebt!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:19 schreef JufMariska het volgende:
Oh, sorry voor mijn blije-ei-berichtje tussen alle dreumesbuien![]()
Lieverd, Ik vind het nu soms al retezwaar... dramabuien en gillen en krijsen, en dan heb ik alleen nog haar, jij hebt er nu 2, allebei willen ze mama's aandacht...quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:45 schreef Razztwizzle het volgende:
JM blijf zulke berichtjes alsjeblieft posten hoor! Heerlijk om te lezen![]()
Mijn post klinkt gefrustreerd hè. Ik vind het ook best moeilijk nu. Een grote oefening in geduld en rust en liefde en me vooral niet in die buien mee laten trekken. Want uiteindelijk na alle drama zoekt ze me toch op voor een knuffel, die lieverd
.
Hé! Nooit sorry zeggen voor blije-ei-posten! Juist tussen de dreumesbuienquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:19 schreef JufMariska het volgende:
Oh, sorry voor mijn blije-ei-berichtje tussen alle dreumesbuien![]()
En had ik al gezegd dat wij er per deze week een 3e kdv-dag hebben? 2 dagen voor bedrijf/huishouden-zonder-kind/sociale-dingen-zonder-kind/mezelf-zonder-kind was echt niet te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
Nou razz zal ik eens eerlijk zijn?
Ik ben blij dat ik woe/do/vrij een dagdienst heb zodat ik even eruit kan stappen.
Gewoon even ik en ik alleen![]()
Zodat ik er even weer tegenaan kan.
Want dit vind ik best pittig en dan heb ik niet eens een klein minipluizebolletje erbij
Zo gaat het hier ook jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hé! Nooit sorry zeggen voor blije-ei-posten! Juist tussen de dreumesbuien
Driftbuien zijn hier ook herkenbaar. Ik probeer haar zoveel mogelijk te vragen wat ze wil en haar keuzes te bieden. Ze werd laatst boos om welke beker ik pakte. Goed, dan pak je die toch zelf? Ik pik daar heel erg uit wat ik wel een drama waard vind, en wat niet. Sommige dingen komen niet ter discussie, met andere ben ik heel flexibel. En als ze boos wordt dan knuffelen we en dat gaat meestal wel goed. Maar soms mot ze me niet en dan is het pappa. En nu ze wat meer praat is het veel makkelijker voor ons om haar te begrijpen, en dat voorkomt ook veel frustraties merk ik. En gelukkig laat ze zich nog makkelijk afleiden.
+1 op dit Razz. Het lijkt mij ook heel zwaarquote:En Razz, het is ook heel wat hè, 2 kinderen in 1,5 jaar. Dat is retezwaar, heel simpel. A die nog maar weinig van de wereld snapt, en enorme ontwikkelingen doormaakt (met de bijbehorende frustraties). En dan die ellendige buikgriep die jullie echt nog maar nét achter de rug hebben. Helemaal niet gek dat je gefrustreerd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |