Dat zijn echt fijne berichten, dat geeft de burger moed! Dat het zomaar ineens gewoon over kan zijn! Super!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ondeugende L..
NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.
Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen.. Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo.. Ik heb alleen geen idee wat.
.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
nou Loj, nú batsen dus schnell!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Loj het volgende:
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil
En een tweede
Ik wil een derde, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar
Dus....
Ik lees nu pas t Lucas verhaal, hihi
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ondeugende L..
NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.
Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen.. Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo.. Ik heb alleen geen idee wat.
.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
Loj en wat als je nu tijdens die opleiding een zwangerschapssabbatical doet van een maand of 5? Dus dat je eigenlijk een soort van vertraging oploopt? Is dat heel kwalijk?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Loj het volgende:
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil
En een tweede
Ik wil een derde, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar
Dus....
Ik lees nu pas t Lucas verhaal, hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
De zwangerschap is bij mij geen probleem, maar ik vind de babytijd ook echt zwaar. Bij Stip al en nu vind ik het ook erg pittig. Ik hou me echt vast aan dat het tropenjaren zijn en dat het beter wordt. En ondertussen rust nemen als dat kan en genieten van de blije peuter en slapende baby als dat voorkomtquote:Op woensdag 13 april 2016 10:21 schreef Kursor het volgende:
Sterkte NTS
Verjaardagstips...veel goede suggesties gelezen.
Ik zoek juist ideeën voor de tweede verjaardag. Wil niet nog meer van hetzelfde en geen zooi of meer grote spullen in huis, geen wagenparkuitbreiding...wat dan wel. Zit nu aan een fotoshoot te denken, leuk voor als ze groot is. Meer suggesties?
Denken aan een volgend kindje, fijn dat die ruimte er langzaam weer komt DaD. En voor Loj juist lastig, hmpf. Ik mag van mezelf er niet aan denken, ik ben geen oermoeder, vind het nog steeds zwaar met twee (en alles erbij) en ik ben zo ontzettend niet geschikt voor zwanger zijn (en stiekem best jaloers op vrouwen die nog wel kunnen leven tussen conceptie en eerste verjaardag).
Gewoon een leuke dag weg met het hele gezin? Naar de Efteling ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:21 schreef Kursor het volgende:
Sterkte NTS
Verjaardagstips...veel goede suggesties gelezen.
Ik zoek juist ideeën voor de tweede verjaardag. Wil niet nog meer van hetzelfde en geen zooi of meer grote spullen in huis, geen wagenparkuitbreiding...wat dan wel. Zit nu aan een fotoshoot te denken, leuk voor als ze groot is. Meer suggesties?
Denken aan een volgend kindje, fijn dat die ruimte er langzaam weer komt DaD. En voor Loj juist lastig, hmpf. Ik mag van mezelf er niet aan denken, ik ben geen oermoeder, vind het nog steeds zwaar met twee (en alles erbij) en ik ben zo ontzettend niet geschikt voor zwanger zijn (en stiekem best jaloers op vrouwen die nog wel kunnen leven tussen conceptie en eerste verjaardag).
En daarbij, mensen zijn vaak erg goed in een masker opdoen naar buiten dus die ene vrouw die jij als oermoeder ziet kan best elke avond huilend in bed liggen omdat het allemaal erg zwaar is.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:48 schreef Franny_G het volgende:
Oh, het waanidee van de 'oermoeder' steekt weer de kop op. Sorry, maar ik vind dat zo'n onzin en je doet jezelf ermee tekort. Of je een zwangerschap en de babytijd 'makkelijk' vind (dat is altijd relatief denk ik) of niet, heeft niets met je moederschap te maken, toch? Het worden niet voor niets tropenjaren genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suggesties voor m'n tweejarige zet ik vast op een lijstje om te overdenken. Abonnement ergens voor voelt wel gek, want zij is over het algemeen juist gratis
.
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:22 schreef Kursor het volgende:
Weet niet zo goed hoe het onder woorden te brengen, maar dat ik zo een kinderfeestje in huis heb met zeven kleuters en ik daar nu hoofdpijn van heb zegt misschien ietsLieverd, daar krijgt iedereen toch hoofdpijn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suggesties voor m'n tweejarige zet ik vast op een lijstje om te overdenken. Abonnement ergens voor voelt wel gek, want zij is over het algemeen juist gratis
.
![]()
Bij Plaswijck is ze niet gratis toch?
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:22 schreef Kursor het volgende:
Weet niet zo goed hoe het onder woorden te brengen, maar dat ik zo een kinderfeestje in huis heb met zeven kleuters en ik daar nu hoofdpijn van heb zegt misschien ietsmaar dat weet zíj nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suggesties voor m'n tweejarige zet ik vast op een lijstje om te overdenken. Abonnement ergens voor voelt wel gek, want zij is over het algemeen juist gratis
.
En ik zou óók hoofdpijn krijgen van enkel de gedachte aan zeven kleuters (zeven!!) in mijn huis hoor. Ik hoor niets vreemds
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door BlueEyes op 13-04-2016 11:44:47 ]
+1quote:Op woensdag 13 april 2016 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zij vinden / vonden hun manier ook de beste, net als wij dat nu vinden, en hadden dezelfde soort moederfrustraties. Eoiaou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |