Dat zijn echt fijne berichten, dat geeft de burger moed! Dat het zomaar ineens gewoon over kan zijn! Super!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ondeugende L..
NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.
Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen.. Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo.. Ik heb alleen geen idee wat.
.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
nou Loj, nú batsen dus schnell!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Loj het volgende:
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil
En een tweede
Ik wil een derde, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar
Dus....
Ik lees nu pas t Lucas verhaal, hihi
Wat fijn zeg!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, ondeugende L..
NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.
Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen.. Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo.. Ik heb alleen geen idee wat.
.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
Loj en wat als je nu tijdens die opleiding een zwangerschapssabbatical doet van een maand of 5? Dus dat je eigenlijk een soort van vertraging oploopt? Is dat heel kwalijk?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Loj het volgende:
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil
En een tweede
Ik wil een derde, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar
Dus....
Ik lees nu pas t Lucas verhaal, hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |