abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161385893
Cadeaus waar J nu meteen wat mee kan zijn duplo (vanaf 1,5 jr), een zoefzoef diertje en boekjes.
pi_161386330
Geluidsboekjes :') Ik vind ze zo leuk, Sofie afschuwelijk :D die loopt met een grote boog om de boekjes heen als ze op de grond liggen :') Best grappig eigenlijk _O- Maar die zijn hier overduidelijk geen hit :P
  woensdag 13 april 2016 @ 06:54:51 #153
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_161393151
Hier hebben N en L het zoefzoef boomhuis gekregen voor hun eerste verjaardag + extra dier. Dat is echt een succes. Ze snappen al gedeeltelijk hoe het huis werkt, een deel slopen ze er steeds af. Hier gaan er nu ook blokjes van de glijbaan af, worden de dieren in de boom gepropt. Maar ook de dieren worden van de glijbaanaf gedaan. Er wordt gedraaid aan alles, deurtje van de boom wordt open en dicht gedaan.
Verder hebben ze ook de mini bilibo's door de tip van JufM en ze vinden ze leuk. Kan je leuk mee timmeren etc :)
Ook hebben ze auto's van kid O. Lekker groot en makkelijk vast te pakken.

Verder gekregen
Poppenwagen, blokken, houten trein, duplo, vormenstoof, boekjes, aquadoodle.
  woensdag 13 april 2016 @ 06:55:47 #154
360012 Shopaholic1984
pi_161393154
:* voor Fap. Hopelijk voelt Ro zich snel beter!
Hier 2 meisjes die zich niet lekker voelen.
pi_161393191
Beterschaps all around!

En echt, veeg me op _O- Als uk wakker is scharrelt hij meestalnog even over de bovenverdieping terwijl wij opstaan. In mijn werkkamer is een hoop kattenkwaad uit te halen, dus die deur houden we meestal dicht, maar stond net open. Hij weet dondersgoed dat hij niet in de laatjes van mijn bureau mag komen, maar stond net toch vrolijk te graaien o|O Toen ik dichterbij kwam en 'zeg, Lucas...' zei, bleek dat hij me niet aan had horen komen en schrok hij zó dat hij daadwerkelijk los kwam van de grond :D _O- >:)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 13 april 2016 @ 07:14:14 #156
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_161393216
Al die zieke kindjes ;(. Beterschap :* !

JM hahahaha _O- !

Vandaag is het D-day. Om 10.15uur worden Draak en Piranha geopereerd. Wat een @#/% tijd zeg :(, kinderen mochten na 0.00uur niet meer eten en mogen vanochtend tot 2 uur voor de operatie alleen maar heldere dranken. Dus gisteren maar heel het schema omgegooid waardoor we pas om 20.30uur hebben gegeten zodat de niet-eet tijd zo kort mogelijk blijft. En nu zitten ze lekker onverantwoord aan een beker slappe ranja als ontbijt :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 13-04-2016 07:53:44 ]
  woensdag 13 april 2016 @ 07:14:41 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_161393217
Hahaha Mariska _O- dan was ie écht stout :D

Heel veel sterkte en succes vandaag, NTS :* :* wat lijkt me dat nerve-wrecking...
disclaimer
pi_161393259
Nts, allebei tegelijk ook! Sterkte vandaag. Hooelijk houden ze t even uit op de ranja. En ik duim als een malle dat er betere tijden komen!
pi_161393311
Sterkte NTS :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161393357
Sterkte NTS!
  woensdag 13 april 2016 @ 08:12:18 #161
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_161393498
Jm _O-

Nts sterkte! :*
pi_161393855
Haha, ondeugende L. :D.

NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.

Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen. :'). Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo. :+. Ik heb alleen geen idee wat. :P.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 13 april 2016 @ 08:58:36 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_161393865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

NTS, heel veel succes vandaag! Ik hoop ontzettend dat dit betere tijden gaat betekenen.

Het heeft hier vannacht ontzettend geonweerd. De donder kwam steeds nog geen seconde na de flits. Ik vond het doodeng, maar I sliep overal doorheen. :'). Tot vanochtend 7 uur.
De nachten gaan hier nu echt al wekenlang zó goed. Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het was. Gek hoe snel je dat dan vergeet. Ik zit er zelfs over na te denken om maar weer eens iets te gaan ondernemen, een avond in de week of zo. :+. Ik heb alleen geen idee wat. :P.En nadenken over een tweede kindje wordt zo ook wel een stuk gemakkelijker.
Dat zijn echt fijne berichten, dat geeft de burger moed! Dat het zomaar ineens gewoon over kan zijn! Super! O+
disclaimer
pi_161393996
Wow DaD wat een vooruitgang bij jullie ineens qua slaaps. Fijn hoor! En een tweede .... :D
Brusjes zijn zo leuk O+

Wow NTS alle 2 nog wel :o ... toe maar!
Is het voor kno-problemen? Nog een paar uur .. dan heb je dat ook weer achter de rug :Y) .. Beterschap!
pi_161394136
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil :o

En een tweede O+

Ik wil een derde :@, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar :(
Dus....

Ik lees nu pas t Lucas verhaal, hihi :D
  woensdag 13 april 2016 @ 09:20:24 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_161394144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Loj het volgende:
DAD! Wat superfijn!
Hier ook sinds het peuterbedje. Te bizar! Vannacht hoorde ik t eerst sinds 9 nachten een kreet, dus ik stond al naast m'n bed, kreet was wereld vergaat. En toen bleef t stil :o

En een tweede O+

Ik wil een derde :@, alleen is heel stom de opleiding die ik volgend schooljaar zou gaan doen uitgesteld met een jaar :(
Dus....

nou Loj, nú batsen dus schnell!
disclaimer
pi_161394150
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wat fijn zeg! O+

Succes vandaag NTS :*

Hahaha JM, die schrikreactie van Lucas :D _O-
pi_161394175
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Loj het volgende:
DAD! Wat superfijn!

En een tweede O+

Dus....

Loj en wat als je nu tijdens die opleiding een zwangerschapssabbatical doet van een maand of 5? Dus dat je eigenlijk een soort van vertraging oploopt? Is dat heel kwalijk?

In het ergste geval schuift hier het hele circus gewoon een paar maanden op. Krijg ik een paar maanden later mijn diploma. Lekker boeie :Y)
  woensdag 13 april 2016 @ 09:49:46 #169
360012 Shopaholic1984
pi_161394576
Succes vandaag NTS.

Hihi en die Lucas! Geweldig.

Hier geen derde hoor. 2 tegelijk was gelijk genoeg ;)
pi_161394584
haha die Lucas!

operatie, brr.. Lijkt me eng en zeker meteen 2 kinderen tegelijk..

Hier is L ook veel beter gaan slapen sinds 3 weken. Nu voor t eerst weer ongesteld. Werd ik bij W ook pas toen ik nog maar 2x voedde per dag (maar dat was bij haar een half jaar eerder). Heb t niet gemist zeg maar..
Maar nu L beter slaapt en de mogelijkheid er is qua vruchtbaarheid ga ik ineens toch twijfelen. Een 3e zou misschien toch wel leuk zijn. Hoe zou een 3e weer anders zijn dan de eerste 2 qua karakter en ontwikkeling? Lijkt me heel bijzonder..Maar denk niet dat ik manlief zal kunnen overtuigen..
Zit zelf op zich ook niet te wachten op weer een jaar slapeloze nachten, maar misschien slaapt nummer 3 weer net zo goed als de eerste en bovendien, wat is nou een jaar? Daarna is het zo leuk! kan iemand dit even uit mijn hoofd praten? :@
pi_161394615
DAD, wat fijn dat het slapen nu zo goed gaat! Zo heerlijk om weer wat meer energie over te houden.

NTS, wat heftig zeg. Sterkte voor je kleintjes.

Wij hadden gisteravond een I die heel trots was op haar 'blauwe benen'. Toen ik aan het koken was, had ze een pen gevonden. :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 13 april 2016 @ 10:03:02 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_161394740
Mooie tatoeages O+
(Het scheelt dat het haar benen zijn, en niet je bankstel _O-)
disclaimer
  woensdag 13 april 2016 @ 10:10:25 #173
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_161394839
Dankjulliewel voor de succeswensen!

Twinkle, inderdaad KNO. Draak buisjes en neusamandelen en Piranha alleen neusamandelen. Over 5 minuten zijn ze aan de beurt :X.
pi_161394861
Hopen dat ze niet teveel last hebben van die amandelen. Heb het zelf nooit gehad maar lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk :{
En dat het over een tijdje beter gaat bij jullie! Slaaps enzo!
  woensdag 13 april 2016 @ 10:15:09 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_161394903
Valt mee hoor Twinkle ;) bij mij zijn ze twee keer verwijderd. Wat ik me van de eerste keer kan herinneren is dat het vet cool was omdat je vijf waterijsjes per dag mocht. En van de tweede keer vond ik het vooral stom dat ik twee weken niet mocht roken :') het geneest snel!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')