Hoe heet die speeltuin?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:42 schreef Loj het volgende:
Oja Room,
Ken nog wel een leuke bouwspeeltuin in Rotterdam. Ik heb daar afgelopen jaar nog een dreumes verjaardag gevierd. Er is geen zaaltje, maar wel een afdakje en je mag zelf eten meenemen.
Tegenover en naast het afdakje is een dreumes/peuter gedeelte, dus dat kan je wel goed in de gaten houden
Nou prima toch JM! Is ook belangrijk. Ik stuur de jongens ook wel eens een dag extra naar het kdv, omdat ik iets voor mezelf wil doenen ik geniet altijd volop van de kdv dagen in mijn vakanties
Jeugdspeelpark in Hendrik Ido Ambacht verhuurt ook een blokhut. Is een grote kinderboerderij met zandbak en speeltoestellen. Is verder niet heel overzichtelijk als je zelf rustig wil zitten alleenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hoe heet die speeltuin?
Ik heb van anderen de tip gekregen van de oranjespeeltuin in Barendrecht. Die komt voorlopig t beste uit de bus
Het jeugdspeelpark!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jeugdspeelpark in Hendrik Ido Ambacht verhuurt ook een blokhut. Is een grote kinderboerderij met zandbak en speeltoestellen. Is verder niet heel overzichtelijk als je zelf rustig wil zitten alleen![]()
Ohh dat hequote:Op dinsdag 12 april 2016 11:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Kusjes ja <3
Soms vraag ik: mag mamma een kusje? Neeeeej, zegt ze dan, met zo'n eigenwijze blik. Maar als ik uit de kelder kom, dan staat ze bij het traphekje te wachten met getuite lipjes door de spijlen heen. "mamma kusje", roept ze dan. <3
Oi Dot dat ziet er ook leuk uit ja!
Wat zijn er veel leuke speeltuinen en kinderboerderijtjes in NL zeg! Kunnen ze hier nog wat van leren.
Onze Minion wordt over een maand al weer 1quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef twist02 het volgende:
Ohja, iemand trouwens nog gouden tips voor cadeautjes voor een 1-jarige?
Vandaag de uitnodigingen de deur uit gedaan, dus weet nu al dat ik die vraag vanaf morgen ga krijgen, maar ik heb echt geen idee wat te vragen
Saar kreeg blokken voor haar 1e verjaardag, en een blokkentafel, fietsje en puzzels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:
Oeh, daar zit ook goed spul bij, thanks!
Al vind ik het lastig inschatten waar ze vanaf 1 jaar ook echt al plezier van heeft. Ze is in mei jarig, dus met +/- 1,5 hebben we hetzelfde vraagstuk voor de Sintzonde als we nu iets kopen wat vervolgens een half jaar niet gebruikt wordt, en in december weer hetzelfde tot volgend jaar mei
/overthink modus
Waarom is dat zonde? En ben je van plan om Sinterklaas al heel extravagant uit te pakken? Want wij hadden vier pakjes en daar was ze dik tevreden mee. In mijn ogen hoeft het niet altijd met vrachtladingen tegelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:14 schreef twist02 het volgende:
Oeh, daar zit ook goed spul bij, thanks!
Al vind ik het lastig inschatten waar ze vanaf 1 jaar ook echt al plezier van heeft. Ze is in mei jarig, dus met +/- 1,5 hebben we hetzelfde vraagstuk voor de Sintzonde als we nu iets kopen wat vervolgens een half jaar niet gebruikt wordt, en in december weer hetzelfde tot volgend jaar mei
/overthink modus
In mijn ogen ook niet inderdaad, maar er zijn opa's en oma's die daar anders over denkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is dat zonde? En ben je van plan om Sinterklaas al heel extravagant uit te pakken? Want wij hadden vier pakjes en daar was ze dik tevreden mee. In mijn ogen hoeft het niet altijd met vrachtladingen tegelijk.
De torteltuin in Rotterdam, ik las net dat ze ook een binnenruimte hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hoe heet die speeltuin?
Ik heb van anderen de tip gekregen van de oranjespeeltuin in Barendrecht. Die komt voorlopig t beste uit de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |