Da's minder erg dan Gronings of Fries.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's minder erg dan Gronings of Fries.
Gelderlands.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Dagge dè moar wit Bossie.quote:
Oh nee hoor, als ik iemand niet kan verstaan heeft ie pech.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je Nederlandse talen kennis doen.
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:04 schreef chufi het volgende:
Tis trouwens nog veels te vroeg om zich daarom druk te maken
Toen ik jong was en bijna ging trouwen werd ik soms helemaal gek met 2 talen in me kop op vakantie in Berlijn en daar Duits praten en ondertussen Amerikanen daar te woord staan, terwijl mn ex nog geen Nederlands sprak en alleen maar Spaans..quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......
waar lees je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou zeg, ook Cameron is verwikkeld in het Panama Papers schandaal, wat een verrassing dat zelfs mensen die tegenwoordig premier zijn bij zulke praktijken betrokken zijn.
Nergens, dat was zojuist op het nieuws.quote:
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:52 schreef chufi het volgende:
STraks moet je nog betalen om geld op je spaarrekening te hebben... Ik stop het wel in een mooie attache-koffer
Dat zou een hoop probemen veroorzaken bij een hoop automitische afschrijvingen die iedereen heeft.. Banken zouden weer vol staan met mensen in de rijquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.
LIF / Individual's strijd tegen MSquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:48 schreef Viajero het volgende:
Vandaag is Individual's verjaardag. Dus als je van plan was om hem te helpen dan zou vandaag een goede dag zijn
Van harte bedankt sachaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
LIF / Individual's strijd tegen MS
Fann!!!!!quote:Speciaal voor het kweken van groenten, kruiden en fruit op één vierkante meter. Afmetingen: 100x100x20 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |