abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:24:49 #251
192592 SureD1
------------------------------
pi_161280529
Zo de discussie hier is weer een race to the bottom...

Baudet die Rutte gaat adviseren :') _O- Hij benadrukt niet voor niets dat hij intellectueel is, dat is hij namelijk niet. Ik heb hem in een inhoudelijke discussie over de EU eens binnen 5 minuten onherroepelijk en desastreus door de mand zien gaan. Hij beperkt zich tegenwoordig maar tot demagogie... droeve roeptoeter...

De aangifte van Spong lijkt me niet bij voorbaat kansloos; het gaat me niet zo zeer om de motieven van de mensen die hun handtekening hebben gezet, maar om de drie initiatiefnemers (die in de NRC volmondig toegaven dat het hun niet om het Associatieverdrag ging). Zou mooi zijn als die 45 miljoen op die drie verhaald zouden kunnen worden...
pi_161280533
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vraag dat aan Spong. Hij komt zelf met het artikelnummer.

[..]

Het hele punt is dan ook dat men meer inspraak krijgt in wetten/verdragen die door de EU tot stand zijn gekomen. En het Oekraïne referendum was daar een mooi begin voor. Het gaat dus wel degelijk om de EU. En dat hebben ze van tevoren ook duidelijk aangegeven.
pi_161280542
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vraag dat aan Spong. Hij komt zelf met het artikelnummer.

[..]

Het is geen zaak. Hij zoekt aandacht. Ik ben zelf een NRC lezer. Niet iets dat mij is opgevallen van die kant. Wel dat je moest blijven nadenken.
pi_161280559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:23 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Maar het gaat toch om de connectie EU-Oekraine en niet alleen maar Oekraine? Het is een verdrag tussen beide partijen. Dus als iemand zegt dat het vooral om de EU gaat valt dat nog steeds binnen het kader van het associatieverdrag lijkt me.
Sowieso vond ik het nogal een paniek om niks. "Initiatiefnemers referendum ONTMASKERD." :')

Nog voordat de eerste 10.000 papieren handtekeningen moesten worden opgehaald, stond op de website dat een van de hoofdredenen was om een halt toe te roepen tegen de alsmaar voortdenderende EU-trein.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:26:35 #255
192592 SureD1
pi_161280577
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Precies en daarom zal de anti-EU-stem alleen maar luider worden, een volk wil autonomie hebben en dat hebben wij Nederlanders op dit moment niet. Ik voorspel een meerderheid bij het Brexit-referendum, dit zal niet direct de EU doen imploderen maar het zet wel weer processen in gang die er uiteindelijk toe zullen leiden. Misschien blijft een restant van de EU over maar er gaat zeker heel erg veel veranderen in de komende 10-20 jaar bij de EU, de tijd van alleen maar uitbreiden is voorbij. :)
De EU is geen land of federatie, hoewel het qua uitwerking wel akelig dicht hierbij in de buurt komt, het is een samenwerkingsverband tussen landen. Dat zou ok zijn als de EU zich enkel zou bemoeien met de zaken die de EU aangaat maar dat doet de EU niet en ondertussen ontploffen er bommen in Brussel dankzij de open grenzen die de EU dicteert. Dit is trouwens iets wat gigantisch wind in de zeilen van het Brexit-voorstel geeft, ons referendumuitslag geeft nog wat extra wind in de zeilen.
Alles wat de EU kan en mag zijn bevoegdheden die door Lidstaten zijn gegeven, je doet net alsof de EU een soort usurperend monster is... dat is het niet...
pi_161280597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:24 schreef SureD1 het volgende:

Baudet die Rutte gaat adviseren :') _O- Hij benadrukt niet voor niets dat hij intellectueel is, dat is hij namelijk niet. Ik heb hem in een inhoudelijke discussie over de EU eens binnen 5 minuten onherroepelijk en desastreus door de mand zien gaan. Hij beperkt zich tegenwoordig maar tot demagogie... droeve roeptoeter...

De aangifte van Spong lijkt me niet bij voorbaat kansloos; het gaat me niet zo zeer om de motieven van de mensen die hun handtekening hebben gezet, maar om de drie initiatiefnemers (die in de NRC volmondig toegaven dat het hun niet om het Associatieverdrag ging). Zou mooi zijn als die 45 miljoen op die drie verhaald zouden kunnen worden...
Op de één of andere manier schat ik Spong hoger in dan de mensen hier over dit onderwerp :P
pi_161280616
quote:

Dat zei hij niet.
Dat is hij wel.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:28:05 #258
192592 SureD1
pi_161280623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Op de één of andere manier schat ik Spong hoger in dan de mensen hier over dit onderwerp :P
Spong is een begenadigd jurist, wellicht een van de beste die we hebben...
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:28:09 #259
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280624
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:19 schreef Toefjes het volgende:
Nou, hier heeft iedereen die geen ban heeft recht van spreken volgens mij.
Jij niet in deze kwestie aangezien jij niet bent gaan stemmen.
Dank je wel hiervoor trouwens, het maakt de uitslag alleen maar indrukwekkender. :)
"Ik ga niet stemmen in de hoop dat het opkomstpercentage niet wordt gehaald", dat waren ongeveer jouw letterlijke woorden 's avonds tussen 6 en 8 op de dag van het referendum. Foutje! :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Forum Admin vrijdag 8 april 2016 @ 15:28:35 #260
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_161280636
quote:

[..]

Nou, hier heeft iedereen die geen ban heeft recht van spreken volgens mij. Sowieso zijn er een hoop mensen die keuzes voor het wel of niet tekenen van een verdrag hebben uitbesteed aan de europarlementariërs door middel van het gebruik maken van het stemrecht. Maar hier kan iedereen zeggen wat hij of zij wil, je blaast nu iets te hoog van de toren.
Tactisch niet, of nee, stemmen is je recht natuurlijk. Alleen niet jammeren als de uitslag dan niet is wat je wenst.

Niet persoonlijk btw.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:28:41 #261
192592 SureD1
pi_161280639
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zei hij niet.
Dat is hij wel.
Als hij het is ben ik het ook :)
pi_161280641
quote:

[..]

Spong zei "Ja, maar.. In de NRC stond. " :')

Hij weet dus niet eens wat er echt gezegd is.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:29:02 #263
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280646
quote:
Maar hier kan iedereen zeggen wat hij of zij wil, je blaast nu iets te hoog van de toren.
Ik heb helemaal niet gesteld dat jij niet mag zeggen wat jij wil, dat is een geheel andere kwestie, ik heb gesteld dat mensen die niet zijn gaan stemmen geen recht van spreken hebben inzake deze kwestie, dan had je maar de moeite moeten nemen om wel te gaan stemmen. Zo werkt dat in een democratie.
#NoDAPL
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:29:27 #264
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161280656
Wie zijn die zogenaamde mensen die 'jammeren dat de uitslag hen niet bevalt' dan? Ik zie ze nergens. Klinkt als een ouderwetse stropop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:29:50 #265
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280670
quote:

[..]

Ik niet en dat zegt meer over Spong dan over de mensen hier. ;)
Hij heeft onmiskenbaar succes als advocaat maar dit is minstens de 10de keer dat ik hem op rare hersenkronkels betrap, ik erger me meestal groen en geel wanneer ik hem hoor spreken.
#NoDAPL
pi_161280677
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Spong zei "Ja, maar.. In de NRC stond. " :')

Hij weet dus niet eens wat er echt gezegd is.
Rare sprong inderdaad. Maar topadvocaten zoeken vaak van alles om zich te kunnen profileren.
Soms doet hij wel goede dingen hoor, zoals die Libor-zaak tegen de Rabobank. Helaas kansloos verloren.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:30:04 #267
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161280681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dank je wel hiervoor trouwens, het maakt de uitslag alleen maar indrukwekkender. :)
"Ik ga niet stemmen in de hoop dat het opkomstpercentage niet wordt gehaald", dat waren ongeveer jouw letterlijke woorden 's avonds tussen 6 en 8 op de dag van het referendum. Foutje! :)
Wil je alsjeblieft ophouden met deze bullshit? Er waren legitieme redenen om niet te gaan stemmen. Een aantal waren misschien wat kinderachtiger dan anderen, maar deze mensen hebben een mening in deze kwestie en die mag gehoord worden, helemaal op een forum.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:30:05 #268
192592 SureD1
pi_161280684
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wie zijn die zogenaamde mensen die 'jammeren dat de uitslag hen niet bevalt' dan? Ik zie ze nergens. Klinkt als een ouderwetse stropop.
En dit; het regent drogredenen hier...
pi_161280687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gesteld dat jij niet mag zeggen wat jij wil, dat is een geheel andere kwestie, ik heb gesteld dat mensen die niet zijn gaan stemmen geen recht van spreken hebben inzake deze kwestie, dan had je maar de moeite moeten nemen om wel te gaan stemmen. Zo werkt dat in een democratie.
Ik heb absoluut recht van spreken. Wie ben jij om mij dat recht te ontzeggen? Snap je wel iets van rechten?
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:30:42 #270
192592 SureD1
pi_161280695
quote:

[..]

Ik niet en dat zegt meer over Spong dan over de mensen hier. ;)
hop, weer een...
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:30:57 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161280701
quote:

[..]

Nee Bram, dit heeft niets met democratie te maken. Men mag alles zeggen wat men wil over dit referendum. Zonder voorwaarden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161280703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben ook niet gaan stemmen. Ik laat mij niet meenemen in een wirwar van verhalen. En i k stem altijd.
pi_161280711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:14 schreef Physsic het volgende:
Maar, wordt het referendum in zo'n geval ongeldig?

[..]

Nee denk ik niet.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:31:31 #274
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280719
quote:

Misschien maar het sentiment wat hij heeft is wel zeer terecht. Laten we hopen dat er iemand opstaat die het beter verwoordt.

Kom op, het is uitgesloten dat de straf zwaarder zou zijn dan een tik op de vingers en eventueel een kleine geldboete. Ik voorspel trouwens alvast dat in dat geval GeenStijl-reaguurders doneren en dat ze er netto geld aan overhouden. ;)
Van veel mensen 1 euro tot een paar euro telt lekker op.
#NoDAPL
pi_161280751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft ophouden met deze bullshit? Er waren legitieme redenen om niet te gaan stemmen. Een aantal waren misschien wat kinderachtiger dan anderen, maar deze mensen hebben een mening in deze kwestie en die mag gehoord worden, helemaal op een forum.
Misschien moet Fok! maar een aparte Bram-clausule aanmaken voor dit soort gevallen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:33:37 #276
192592 SureD1
pi_161280775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Misschien maar het sentiment wat hij heeft is wel zeer terecht. Laten we hopen dat er iemand opstaat die het beter verwoordt.

Kom op, het is uitgesloten dat de straf zwaarder zou zijn dan een tik op de vingers en eventueel een kleine geldboete.
niks voor jou? Jij lijkt in ieder geval in de veronderstelling te zijn dat je de waarheid in pacht hebt... ;)
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:34:07 #277
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280787
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tactisch niet, of nee, stemmen is je recht natuurlijk. Alleen niet jammeren als de uitslag dan niet is wat je wenst.

Niet persoonlijk btw.
Inderdaad.
#NoDAPL
pi_161280795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad.
Maar, wie jammert er over de uitslag dan?
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:35:34 #279
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280827
Nog een keer naar het artikel toe:

Artikel 98
Degene die iemand onder valse voorwendselen beweegt om een verzoek in te dienen of een ondersteuningsverklaring af te leggen, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

Hebben zij onder valse voorwendselen mensen verzocht een verzoek in te dienen? Nee. De tekst was vanaf het begin af aan duidelijk en werd niet gewijzigd. Maar goed, laten we weer geld verspillen aan rechters, advocaten en andere juristen, we kunnen het geld niet beter besteden dan dat. :+
#NoDAPL
pi_161280838
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:36:27 #281
192592 SureD1
pi_161280845
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nog een keer naar het artikel toe:

Artikel 98
Degene die iemand onder valse voorwendselen beweegt om een verzoek in te dienen of een ondersteuningsverklaring af te leggen, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

Hebben zij onder valse voorwendselen mensen verzocht een verzoek in te dienen? Nee. De tekst was vanaf het begin af aan duidelijk en werd niet gewijzigd. Maar goed, laten we weer geld verspillen aan rechters, advocaten en andere juristen, we kunnen het geld niet beter besteden dan dat. :+
Aan nog meer van deze operette-referenda zeker?
pi_161280846
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Sowieso vond ik het nogal een paniek om niks. "Initiatiefnemers referendum ONTMASKERD." :')

Nog voordat de eerste 10.000 papieren handtekeningen moesten worden opgehaald, stond op de website dat een van de hoofdredenen was om een halt toe te roepen tegen de alsmaar voortdenderende EU-trein.
Grappig is het inderdaad wel, de vraag is nu of het valse voorwendselen zijn in kader van de referendumwet nu die mannen hebben gezegd dat het associatieverdrag zelf ze niet interesseerden. Mag je een referendum gaan houden om wetten te blokkeren omdat je het bijvoorbeeld niet eens bent met dit kabinet? Mag je een referendum houden over een justitie wet omdat je vindt dat van der Steur moet aftreden?
pi_161280876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Grappig is het inderdaad wel, de vraag is nu of het valse voorwendselen zijn in kader van de referendumwet nu die mannen hebben gezegd dat het associatieverdrag zelf ze niet interesseerden. Mag je een referendum gaan houden om wetten te blokkeren omdat je het bijvoorbeeld niet eens bent met dit kabinet? Mag je een referendum houden over een justitie wet omdat je vindt dat van der Steur moet aftreden?
Blijkbaar mag dat niet. Het is alleen de vraag of hij die valse voorwenselen zo ook aan mensen heeft voorgehouden. Als dat zo is, dan zal hij daarvoor gestaft worden.
Verder gebeurt er volgens mij niks.
pi_161280880
Het is niet vals. DIT is democratie. Als het je niet bevalt...............
pi_161280891
.......plant een tuin ergens anders. Reageer niet laf als je hebt verloren.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:39:02 #286
192592 SureD1
pi_161280897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je zegt dat het je om de goedkeuringswet Associatieverdrag gaat, dan moet het je daarom gaan, als je dan roept dat dat hele verdrag je geen bal kan schelen en dat je alle nee stemmen gaat inzetten om een Nexit referendum los te weken, ja dan zou je je zomaar eens binnen de grenzen van dat artikel 98 kunnen begeven. Zoals ik hier al voor het referendum riep lijkt me dat een gedegen onderzoek waard, als de landsadvocaat er niet aan wil, dan maar via een aangifte, prima.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:39:13 #287
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161280901
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Blijkbaar mag dat niet. Het is alleen de vraag of hij die valse voorwenselen zo ook aan mensen heeft voorgehouden. Als dat zo is, dan zal hij daarvoor gestaft worden.
Het een paar weken voor het referendum in de krant zeggen is inderdaad geen geldige reden om iemand aan te klagen. Zolang het in de tijd van het handtekeningen ophalen is gebeurd heeft Spong een punt denk ik.
  Forum Admin vrijdag 8 april 2016 @ 15:39:17 #288
pi_161280903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:36 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Aan nog meer van deze operette-referenda zeker?
:+

ja, ja.. niet de uitslag..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:39:34 #289
192592 SureD1
pi_161280907
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:37 schreef Jaroon het volgende:
Het is niet vals. DIT is democratie. Als het je niet bevalt...............
Het gaat om de Rechtsstaat...
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:39:45 #290
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Deze vraag moet ik beantwoorden met twee wedervragen. Zou Spong dit proces proberen aan te spannen (eerst zien of dat het ontvankelijk wordt verklaard) indien er "voor" uit het referendum zou zijn gekomen of indien het opkomstpercentage onder de 30% zou zijn geweest. Zou Pechtold zich dan zo hebben uitgelaten? We zullen het nooit zeker weten maar jij zal vast begrijpen wat ons (Straatcommando en ik, van hem weet ik het namelijk al) vermoeden is. ;)

Even iets anders, stel dat 29,50% van de mensen zou zijn gaan stemmen. Wat dan? Het is 30% en er staat toch 30% in de wet en niet 30,0%? Bètablindheid van politici? :)
#NoDAPL
pi_161280918
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je kunt ook het associatieverdrag zelf als vals voorwendsel zien als het je in werkelijkheid gaat om wat anders.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:40:29 #292
192592 SureD1
pi_161280926
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

:+

ja, ja.. niet de uitslag..
nee, die interesseert me geen zak; ik was deze mening al toegedaan sinds dat interview in de NRC, kun je hier nalezen :)

Vul niks voor me in ja?
pi_161280938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je kunt ook het associatieverdrag zelf als vals voorwendsel zien als het je in werkelijkheid gaat om wat anders.
Onzinverhaal.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:42:01 #294
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:39 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het gaat om de Rechtsstaat...
Laat ik het zo zeggen, die twee mede-aanvragers (twee van de 450 000!) zijn vermoedelijk niet de enige mensen die (ook?) valse alternatieve motieven hebben. ;)
#NoDAPL
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:42:18 #295
192592 SureD1
pi_161280958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Onzinverhaal.
Nee, uitermate correct geobserveerd... als het uiten van een anti-EU sentiment de echte reden was, is het Associatieverdrag het valse voorwendsel...
pi_161280961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Prima, dan geeft de rechter die Arjen een geldboete.
pi_161280962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Deze vraag moet ik beantwoorden met twee wedervragen. Zou Spong dit proces proberen aan te spannen (eerst zien of dat het ontvankelijk wordt verklaard) indien er "voor" uit het referendum zou zijn gekomen of indien het opkomstpercentage onder de 30% zou zijn geweest. Zou Pechtold zich dan zo hebben uitgelaten? We zullen het nooit zeker weten maar jij zal vast begrijpen wat ons (Straatcommando en ik, van hem weet ik het namelijk al) vermoeden is. ;)

Even iets anders, stel dat 29,50% van de mensen zou zijn gaan stemmen. Wat dan? Het is 30% en er staat toch 30% in de wet en niet 30,0%? Bètablindheid van politici? :)
Ik lees 4 wedervragen. Ik jammer niet over de uitslag, maar ik ken je ellenlange teksten, en heb geen zin daarin te verzanden. Kort en bondig prefereer ik.

Wie jammeren er over de uitslag hier?
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:42:45 #298
192592 SureD1
pi_161280970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, die twee mede-aanvragers (twee van de 450 000!) zijn vermoedelijk niet de enige mensen die (ook?) valse alternatieve motieven hebben. ;)
Dat interesseert niet; het gaat om de initiatiefnemers...
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:42:53 #299
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161280972
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is sterk. ^O^
Als ik zou twitteren dan zou ik het retweeten en kudos geven. ;)
#NoDAPL
  Forum Admin vrijdag 8 april 2016 @ 15:43:25 #300
pi_161280984
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:40 schreef SureD1 het volgende:

[..]

nee, die interesseert me geen zak; ik was deze mening al toegedaan sinds dat interview in de NRC, kun je hier nalezen :)

Vul niks voor me in ja?
Het was cynisch, monsieur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')