twitter:FGunay1 twitterde op donderdag 07-04-2016 om 22:50:28Nazi's in #Ukraine zijn niet blij met uitslag referendum. Dit heeft t westen aan macht geholpen in Ukr @MCal27 https://t.co/7Rr5u5KFoS reageer retweet
Is fakequote:Op vrijdag 8 april 2016 00:11 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FGunay1 twitterde op donderdag 07-04-2016 om 22:50:28Nazi's in #Ukraine zijn niet blij met uitslag referendum. Dit heeft t westen aan macht geholpen in Ukr @MCal27 https://t.co/7Rr5u5KFoS reageer retweet
En hier gaat de EU dus zaken mee doen...
Tja misschien is Bellingcat wel opgezet door de CIA??quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is fake
https://www.bellingcat.co(...)16/04/03/azov-video/
Niets is wat het lijkt![]()
Geen verrassing.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Deze is ontluisterend: http://www.geenstijl.nl/m(...)_pisnichten_gaa.html
quote:Initiatiefnemer van het Oekraïne-referendum Thierry Baudet wil premier Rutte adviseren over het aanpassen van het associatieverdrag tussen Europa en Oekraïne, dat woensdag is weggestemd door een meerderheid van de kiezers.
Baudet wil een manifest opstellen met daarin de aanpassingen in het associatieverdrag die Rutte volgens hem zou moeten uitonderhandelen in Brussel. "Dat manifest ga ik samen met andere leden van het intellectuele nee-kamp opstellen", zei hij in tv-programma Pauw.
Vandaag praat de ministerraad over de uitkomst van het referendum. Formeel kan het kabinet de uitslag naast zich neerleggen, maar premier Rutte heeft al gezegd dat Nederland wat hem betreft het verdrag met Oekraïne niet zonder meer kan ratificeren nu het nee-kamp het referendum heeft gewonnen.
In Pauw zei Baudet verder dat hij al drie onderwerpen op de plank heeft liggen waarover volgens hem ook heel goed een referendum gehouden zou kunnen worden: het TTIP-handelsverdrag tussen Europa en de VS, nieuwe financiële steun van de Europese Unie aan landen in Zuid-Europa en de Europese aanpak van het vluchtelingenprobleem.
Hahahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deze is nog leuker.
http://www.dumpert.nl/med(...)ussen_in_spanje.html
twitter:patcondell twitterde op donderdag 07-04-2016 om 07:58:12Rotten expansionist #EU rejected. The Dutch were already my favourite people in Europe. Now I like them even more. https://t.co/GD4RuIa9ll reageer retweet
Ik zie juist kansen voor de vlaggenhandel. Hup, snel even tienduizenden vlaggen aan Oekraïne verpatsen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:11 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FGunay1 twitterde op donderdag 07-04-2016 om 22:50:28Nazi's in #Ukraine zijn niet blij met uitslag referendum. Dit heeft t westen aan macht geholpen in Ukr @MCal27 https://t.co/7Rr5u5KFoS reageer retweet
En hier gaat de EU dus zaken mee doen...
Wat ik al zei, Baudet gaat over de rug van het referendum zelf proberen een vinger in de pap te duwen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:56 schreef Infection het volgende:
Nee-kamp referendum komt met nieuw Oekraïne-voorstel
[..]
Wat zijn pro-Europeanen slechte verliezers. Iedereen heeft het democratische recht zo'n referendum te organiseren. De opkomstdrempel van 30% is zowel in de Tweede als de Eerste Kamer afgesproken. Dan achteraf gaan mekkeren als de uitslag niet bevalt. Want een zielige vertoning.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Baudet gaat over de rug van het referendum zelf proberen een vinger in de pap te duwen.
Die gast is een narcistisch, pseudo-intellectueel Paard van Troje die de door hem zo gelauwerde democratie alleen maar gebruikt om zich in een kansrijke positie te manoeuvreren om beleid te maken, zonder dat hij ooit verkozen is.
Hij is de voornaamste reden waarom ik mijn tegenstem niet heb laten horen. Omdat ik er van overtuigd ben dat hij een dubbele agenda heeft en de uitslag van dit referendum interpreteert als een stem van het volk voor de volkomen ongevraagde mening van Baudet.
Een handelsnatie als Nederland gaat echt never nooit niet uit de EU. Laat de illusie nou eens varen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat zijn pro-Europeanen slechte verliezers. Iedereen heeft het democratische recht zo'n referendum te organiseren. De opkomstdrempel van 30% is zowel in de Tweede als de Eerste Kamer afgesproken. Dan achteraf gaan mekkeren als de uitslag niet bevalt. Want een zielige vertoning.
Iedereen die denkt dat het NEE! kamp na dit referendum zijn mond zal houden heeft het mis. Het bedrog van Balkenende ligt de Nederlander nog vers in het geheugen, dus Rutte moet niet denken dat hij via een stiltemoment alsnog kan tekenen. Dus ik vind zo'n manifest een goed initiatief. Het volk pikt het niet meer. En als pro-Europeanen dit sentiment in de samenleving blijven weg bagatelliseren hebben ze echt een probleem.
Vooralsnog hoop ik op 23 juni op de volgende zegetocht. Een belangrijke voorloper van de uiteindelijke Nexit uit de EU. Het aanstaande bindende referendum voor een Brexit. Als dat gebeurd zal dat een impact hebben op andere landen om hetzelfde te doen.
Maar de EU gaat imploderen. Dat staat vast. Tuurlijk gaat het stapsgewijs, maar het gaat duidelijk die kant op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Een handelsnatie als Nederland gaat echt never nooit niet uit de EU. Laat de illusie nou eens varen.
Als de EU uit zichzelf implodeert is het nog wat anders, maar Nederland zal nooit uit zichzelf uit de Unie stappen.
Dat is voorspelbaar menselijk gedrag. Het gaat slechter, dus zoekt men naar externe factoren die men de schuld kan geven: moslims, buitenlanders, Brussel. Het is allemaal niet nieuw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef Elzies het volgende:
[..]
Maar de EU gaat imploderen. Dat staat vast. Tuurlijk gaat het stapsgewijs, maar het gaat duidelijk die kant op.
Bovendien is het groeiende anti-EU sentiment geen eendagsvlieg wat wel zal overwaaien. We zien door heel Europa dat anti-EU partijen electoraal steeds beter scoren. Tien jaar geleden werden ze nog weggehoond en nu moet men al cordon sanitair aanleggen om ze van de macht weg te houden. Zo'n noodgreep hou je natuurlijk niet eeuwig vol.
Ik zit niet in het pro-Europakamp. Get your facts straight voor je met modder gaat gooien. Ik vind Baudet een naar mannetje en wel exact om bovenstaande reden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat zijn pro-Europeanen slechte verliezers. Iedereen heeft het democratische recht zo'n referendum te organiseren. De opkomstdrempel van 30% is zowel in de Tweede als de Eerste Kamer afgesproken. Dan achteraf gaan mekkeren als de uitslag niet bevalt. Want een zielige vertoning.
Iedereen die denkt dat het NEE! kamp na dit referendum zijn mond zal houden heeft het mis. Het bedrog van Balkenende ligt de Nederlander nog vers in het geheugen, dus Rutte moet niet denken dat hij via een stiltemoment alsnog kan tekenen. Dus ik vind zo'n manifest een goed initiatief. Het volk pikt het niet meer. En als pro-Europeanen dit sentiment in de samenleving blijven weg bagatelliseren hebben ze echt een probleem.
Vooralsnog hoop ik op 23 juni op de volgende zegetocht. Een belangrijke voorloper van de uiteindelijke Nexit uit de EU. Het aanstaande bindende referendum voor een Brexit. Als dat gebeurd zal dat een impact hebben op andere landen om hetzelfde te doen.
Is er een intellectueel Nee-kamp? En zo ja hoe kan Baudet daar dan deel van uitmaken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:56 schreef Infection het volgende:
Nee-kamp referendum komt met nieuw Oekraïne-voorstel
[..]
Andersom ben ik ook tegen een verdere uitbreiding van Europa, maar heb ik juist ja gestemd omdat ik dat een andere discussie vind en vind dat heren als Baudet en Roos dit referendum hebben gekaapt voor hun eigen agenda.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit niet in het pro-Europakamp. Get your facts straight voor je met modder gaat gooien. Ik vind Baudet een naar mannetje en wel exact om bovenstaande reden.
Waar ik tegen ben is verdere uitbreiding van de EU. De unie moet eerst maar eens het democratisch gehalte verhogen voor we ons gaan associëren met allerlei bananenrepublieken aan de grenzen van Europa. Wat ik dus niet wil is iemand uit het Nee-kamp die mijn eventuele tegenstem gaat gebruiken voor zijn eigen agenda.
Wat een vreemde reactie. Hij zegt toch tegen te willen stemmen? Er wordt hier best leuk gediscussieerd door beide 'kampen', maar ik heb helaas ook bijna net zo veel slechte winnaars als slechte verliezers gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat zijn pro-Europeanen slechte verliezers
Door te gaan stemmen steun je toch juist die kaping? Op voorhand stond immers al vast dat uitslag niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Andersom ben ik ook tegen een verdere uitbreiding van Europa, maar heb ik juist ja gestemd omdat ik dat een andere discussie vind en vind dat heren als Baudet en Roos dit referendum hebben gekaapt voor hun eigen agenda.
Ik heb gewoon niet gestemd. Omdat een referendum altijd gekaapt gaat worden voor agenda's terwijl stemming daar helemaal niet over ging. Stel dat er nu Ja was gestemd met deze opkomst. Dan was dat door de eurofielen geïnterpreteerd als een vrijbrief om maar door te gaan met die doorgeslagen Europese integratie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Andersom ben ik ook tegen een verdere uitbreiding van Europa, maar heb ik juist ja gestemd omdat ik dat een andere discussie vind en ik vind dat heren als Baudet en Roos dit referendum hebben gekaapt voor hun eigen agenda.
Trecht punt. Ik heb in dit topic zeer uiteenlopende redenen gezien waarom mensen tegen stemden, ik vraag me af of die zich allemaal kunnen vinden in de aanpassingen die de heer Baudet nu gaat voorstellen. Dit voelt een beetje als politiek via de achterdeur, eerst mensen laten stemmen en dan bepalen wat de standpunten eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit niet in het pro-Europakamp. Get your facts straight voor je met modder gaat gooien. Ik vind Baudet een naar mannetje en wel exact om bovenstaande reden.
Waar ik tegen ben is verdere uitbreiding van de EU. De unie moet eerst maar eens het democratisch gehalte verhogen voor we ons gaan associëren met allerlei bananenrepublieken aan de grenzen van Europa. Wat ik dus niet wil is iemand uit het Nee-kamp die mijn eventuele tegenstem gaat gebruiken voor zijn eigen agenda.
Jan Roos zal het onnozele Nee-kamp dan wel vertegenwoordigen, daarnaast lijkt je natuurlijk al snel intellectueel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er een intellectueel Nee-kamp? En zo ja hoe kan Baudet daar dan deel van uitmaken?
Precies dit. Ik zal al mijn bezwaren tegenover Baudet inslikken als hij aan mag schuiven (niet dat dat gaat gebeuren, want establishment blijft establishment), iets voorstelt en vervolgens eist dat we die voorstellen per referendum gaan voorleggen aan de bevolking.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Trecht punt. Ik heb in dit topic zeer uiteenlopende redenen gezien waarom mensen tegen stemden, ik vraag me af of die zich allemaal kunnen vinden in de aanpassingen die de heer Baudet nu gaat voorstellen. Dit voelt een beetje als politiek via de achterdeur, eerst mensen laten stemmen en dan bepalen wat de standpunten eigenlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |