wotquote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Van der Steur de eerste V van VVD waarmaakt, vraagt menigeen aan het Binnenhof zich wel af. Zo volks is de oud-debatkampioen namelijk niet, blijkt uit de anekdote die inmiddels breed bekend is aan het Binnenhof. Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Van der Steur de eerste V van VVD waarmaakt, vraagt menigeen aan het Binnenhof zich wel af. Zo volks is de oud-debatkampioen namelijk niet, blijkt uit de anekdote die inmiddels breed bekend is aan het Binnenhof. Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
Je zou denken dat dit entertainment van De Speld (GGMM's favoriete website) is, maar het is gewoon De Telegraaf.quote:
Vind jij de Speld niet leuk?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou denken dat dit entertainment van De Speld (GGMM's favoriete website) is, maar het is gewoon De Telegraaf.
Meer dan een jaar oud.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Inhoudelijk prima en geen saai persoonquote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Xander van der Wulp vind ik uitstekend in talkshows altijd
Hoog genotsgehalte inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Xander van der Wulp vind ik uitstekend in talkshows altijd
Van Praag is dan ook een hypocrietquote:Op donderdag 7 april 2016 23:19 schreef Martinello het volgende:
Van Praag gaat die stoethaspel nog even verdedigen.
Ik betrap je op een uitstekende meningquote:Op donderdag 7 april 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Baudet vind ik een enorm tragisch figuur.
Serieuze blik ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat heeft Baudet goed uit zijn hoofd geleerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg jij ervan dat Martin Sturkenboom tegenwoordig matige 1 aprilgrapjes over Ajax op zijn Facebook de wereld in slingert?quote:
quote:In zijn boek Oikofobie, de angst voor het eigene (2013) beschrijft Thierry Baudet uitvoerig een in de Westerse cultuur relatief nieuwe politiek-filosofische denkwijze, namelijk oikofobie, een verregaande vorm van cultuurrelativisme. Oikofobie is volgens hem de ziekelijke afkeer van het eigene, het eigen nest. Met name bedoelt hij de instinctieve neiging om de eigen cultuur, de eigen gebruiken, de nationale identiteit en geschiedenis af te vallen of te ridiculiseren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facebook is dan ook voor kansloze mensenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zeg jij ervan dat Martin Sturkenboom tegenwoordig matige 1 aprilgrapjes over Ajax op zijn Facebook de wereld in slingert?
Of maak ik je nu te mad
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zeg jij ervan dat Martin Sturkenboom tegenwoordig matige 1 aprilgrapjes over Ajax op zijn Facebook de wereld in slingert?
Of maak ik je nu te mad
Opgelicht was weer genot deze week. Kansloze figuren.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Facebook is dan ook voor kansloze mensen
Barry van Galen heeft wel een uitstekend account zag ik dus ik ben het niet geheel eensquote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Facebook is dan ook voor kansloze mensen
Baudet is een totale mafklapper. Ik zou hem zelfs geschiedvervalser willen noemen.quote:
In welke context?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Baudet is een totale mafklapper. Ik zou hem zelfs geschiedvervalser willen noemen.
'' Wij doen niks fout , wij trappen nergens in ''quote:Op donderdag 7 april 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opgelicht was weer genot deze week. Kansloze figuren.
Waarom?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Baudet vind ik een enorm tragisch figuur.
Foto van ID graag.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
'' Wij doen niks fout , wij trappen nergens in ''
Als je vindt dat je beter normale burgers uit een random wijk in een parlement kunt hebben dan 'deskundigen', tsja. Dan ben je nog verder dan ver heen. Dat is nog absurder dan stellen dat Ajax de halve finales van de Europa League kan bereiken.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Baudet is een totale mafklapper. Ik zou hem zelfs geschiedvervalser willen noemen.
Barry van Galen is het helemaal kwijt .quote:Op donderdag 7 april 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Barry van Galen heeft wel een uitstekend account zag ik dus ik ben het niet geheel eens
NK Vissen winnen, wat een godquote:Op donderdag 7 april 2016 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barry van Galen is het helemaal kwijt .
Theo Lucius is de verstandigste
Niet weten hoe je een flatscreen aan moet zetten: Baas boven baasquote:Op donderdag 7 april 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet weten hoe een kompuuter werkt : Oppergod
Die had niet zoveel op met allochtonen dus die nodigen de luitjes van de VARA niet meer uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Gerard Spong.
Nodig dan Theo Hiddema uit als je een media geile advocaat aan tafel wil hebben.
Niet weten hoe je goed moet plassen : Kan niet beterquote:Op donderdag 7 april 2016 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet weten hoe je een flatscreen aan moet zetten: Baas boven baas
Hier kan ik niet meer tegenopquote:Op donderdag 7 april 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet weten hoe je goed moet plassen : Kan niet beter
Precies Ajacieden staan boven de restquote:Op donderdag 7 april 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou verantwoording verschuldigd?
En de man kan eindelijk rustig slapen, zijn stalker is gepakt!quote:Op donderdag 7 april 2016 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die had niet zoveel op met allochtonen dus die nodigen de luitjes van de VARA niet meer uit.
Hij is vast al te bedde.
Zo is dat.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Precies Ajacieden staan boven de rest
Totaal humorloos ook zag ik net bij Powned.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het meest vervelende aan Baudet is nog dat hij zichzelf ongelofelijk serieus neemt.
Lees deze twee artikelen eensquote:
Ik snap niet hoe hij ooit in de publiciteit is gekomen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Totaal humorloos ook zag ik net bij Powned.
En Feyenoord Rotterdamquote:Op donderdag 7 april 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Lekker neerkijken op Go Ahead Eagles en NAC Breda.
Dankquote:Op donderdag 7 april 2016 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees deze twee artikelen eens
http://www.nrc.nl/handels(...)-tot-oorlog-12333048
http://www.internationale(...)_is_opi_waanders.pdf
Vergeet ook z'n uitlatingen niet over de schade die 'wij, het westen' allemaal hebben aangericht in Oekraïne.
Daar begrijpen Jan en Piet ook geen snars van. Totaal ongeschikt.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
TTIP verdient eerder een referendum dan Oekraïne.
Deze manquote:Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar begrijpen Jan en Piet ook geen snars van. Totaal ongeschikt.
Bij Ajax lopen alleen maar mensen rond met goede ideeën. Dat er zoveel goede ideeën zijn waardoor arrogante zieltjes met elkaar botsen mag de ongelofelijk grote pret niet drukken.quote:
dumpertquote:Op donderdag 7 april 2016 23:30 schreef Pascalus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_wil_wat_kwijt.html
Hier is iemand een beetje boos over het referendum.
Referenda*quote:Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja joh, nog meer van die referenda's, iedere keer een lagere opkomst..
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax lopen alleen maar mensen rond met goede ideeën. Dat er zoveel goede ideeën zijn waardoor arrogante zieltjes met elkaar botsen mag de ongelofelijk grote pret niet drukken.
Ajax.
Kantineheld.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:30 schreef Pascalus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_wil_wat_kwijt.html
Hier is iemand een beetje boos over het referendum.
Wil jij die zien?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft Van Praag ook de beelden van hoe die de pikken zuigt van Henrichs en Van Os ?
quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja joh, nog meer van die referenda's, iedere keer een lagere opkomst..
Kan ook via DigID of via de post zoals in Zwitserland, dan zal het percentage veel hoger uitkomenquote:donderdag 7 april 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:[/b]
Straks elke week naar de stembus, geweldig
Ik denk dat mensen er een beetje moe van wordenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Referenda*
Al schat ik in dat de opkomst al hoger is als het niet door Geenstijl georganiseerd wordt
Wel jammer dat het alleen over incoming wetten kan gaan. Anders hadden we nog gezellig gestemd over abortus of euthanasiequote:Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar begrijpen Jan en Piet ook geen snars van. Totaal ongeschikt.
Dat speelde zeker mee.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Referenda*
Al schat ik in dat de opkomst al hoger is als het niet door Geenstijl georganiseerd wordt
Zolang er een goed onderwerp is en eigengeile figuurtjes als Baudet zich er een beetje buiten houden ga ik naar de stembusquote:Op donderdag 7 april 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er een beetje moe van worden
jij wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang er een goed onderwerp is en eigengeile figuurtjes als Baudet zich er een beetje buiten houden ga ik naar de stembus
Eensquote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Naar 'Ik hou van Holland' kijken.
Daarom AstroTV.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een belediging richting paxconquote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
warm of koud?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit een uitstekend moment om een glas water te pakken
Het enige RTL4-programma wat het kijken waard is, is Miljoenenjacht.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij kijkt naar Utopia, jouw mening telt niet
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij kijkt naar Utopia, jouw mening telt niet
RTL Nieuws, want Merelquote:Op donderdag 7 april 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige RTL4-programma wat het kijken waard is, is Miljoenenjacht.
Hier moet ik je in gelijk geven.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL Nieuws/RTLZ is een tien keer beter medium dan de NOS tegenwoordig.
Miljoenenjacht op de fiets.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal op de fiets met een koffer in de hand
RTLZquote:Op donderdag 7 april 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL Nieuws/RTLZ is een tien keer beter medium dan de NOS tegenwoordig.
Dat die vent afgelopen dinsdag überhaupt zendtijd kreegquote:Op donderdag 7 april 2016 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Winnaar remde niet op tijd toen de trein langskwam met 5 miljoen
Bij de Postcode Lotterij dumpen ze allemaal fietsen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Winnaar remde niet op tijd toen de trein langskwam met 5 miljoen
Genoeg malloten die zendtijd krijgen . Alexander Mussert , Jeroen Pauw etcquote:Op donderdag 7 april 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat die vent afgelopen dinsdag überhaupt zendtijd kreeg.
De kijkcijfers gaat het mij niet eens om. Ze zijn wel zeer adequaat in verslaggeving bij 'grote' gebeurtenissen en bij Liempt Live zitten wel prima gasten breed over het hele politieke spectrum. Alleen jammer dat het op zo'n vreselijk tijdstip is.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
RTLZ
Zonde van het geld. Waardeloze reclamecampagne voor die zender heeft alles verneukt. Van Liempt die elke avond voor 3000 kijkers een talkshow maakt.
Als je geluk heb krijg je nog een pak stroopwafels erbijquote:Op donderdag 7 april 2016 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij de Postcode Lotterij dumpen ze allemaal fietsen.
Dat is logisch.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Een onafhankelijk onderzoek is bedoeld om onafhankelijk te onderzoeken
2020, als de bondscoach na Blind ook het eindtoernooi niet gehaald heeftquote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat niemand even een vraag stelt wanneer ze Van Oostveen en de handel uit hun functie zetten.
Daar wil ik wel een referendum overquote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat niemand even een vraag stelt wanneer ze Van Oostveen en de handel uit hun functie zetten.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Een AaiWatch.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Wat heeft Praag voor iets raars om zijn pols?
NOOITquote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer gaat de stekker uit FC Twente?
Ojaquote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Krijgen we ook weer een fatsoenlijke trainerscursus die geen dwazen als Van de Looi, Rob Maas etc oplevert.quote:
Rob Maas vind ik oprecht nog wel vermakelijkquote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijgen we ook weer een fatsoenlijke trainerscursus die geen dwazen als Van de Looi, Rob Maas etc oplevert.
#pray
Ach, jij schrijft maar... /Robquote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijgen we ook weer een fatsoenlijke trainerscursus die geen dwazen als Van de Looi, Rob Maas etc oplevert.
#pray
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21@Dennisliezen kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Casio F 91W, nieuwste versiequote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
Wat heeft Praag voor iets raars om zijn pols?
Als als alsquote:Michael van Praag was er duidelijk over: als mij was overkomen wat Michel Platini nu is overkomen, was ik opgestapt als voorzitter van de UEFA. Ik had als onafhankelijk persoon geprobeerd mijn naam te zuiveren."
Dat vind ik altijd zo mooi. Lekker zeggen dat de kritiek je niets doet, niks mis mee. Schrok wel oprecht dat de hele Groningenselectie de 0-1 met Van de Looi vierde zondag.quote:
RIP Fortuna.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Als Van Praag geen slechte ogen had, had ie geen bril nodig.
BarneyBril.gif
Wat vind jij van die Marathon van Rotterdam reclame net?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:46 schreef Pascalus het volgende:
Als van Praag haar had, dan was ie niet kaal.
Dat neus.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Jullie moeten ff het einde van het 18u-journaal terugkijken, als Dionne naar het weerscherm draait. DAT ASS.
Ik ga op nader onderzoek uitquote:Op donderdag 7 april 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Jullie moeten ff het einde van het 18u-journaal terugkijken, als Dionne naar het weerscherm draait. DAT ASS.
Wie maakt een gifje?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Vrouwen moeten hier geen mening over gevenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:48 schreef svann het volgende:
Betaald voetbal kan best een paar loonschalen minder en dan meer aandacht voor het gewone recreatieve aspect, de kleine clubs.
Ik blijf naar die neus kijken.quote:
Kan Studio Voetbal eindelijk van de buis.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:48 schreef svann het volgende:
Betaald voetbal kan best een paar loonschalen minder en dan meer aandacht voor het gewone recreatieve aspect, de kleine clubs.
ChevyCaprice. Ik heb een eigen zender, 450 voor Ziggo.quote:
Ik snap ook wel dat niemand langer dan noodzakelijk tegen mijn hoofd aan wil kijken dus van enige jaloezie is geen sprakequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |