Dat neus.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Jullie moeten ff het einde van het 18u-journaal terugkijken, als Dionne naar het weerscherm draait. DAT ASS.
Ik ga op nader onderzoek uitquote:Op donderdag 7 april 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Jullie moeten ff het einde van het 18u-journaal terugkijken, als Dionne naar het weerscherm draait. DAT ASS.
Wie maakt een gifje?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
Vrouwen moeten hier geen mening over gevenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:48 schreef svann het volgende:
Betaald voetbal kan best een paar loonschalen minder en dan meer aandacht voor het gewone recreatieve aspect, de kleine clubs.
Ik blijf naar die neus kijken.quote:
Kan Studio Voetbal eindelijk van de buis.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:48 schreef svann het volgende:
Betaald voetbal kan best een paar loonschalen minder en dan meer aandacht voor het gewone recreatieve aspect, de kleine clubs.
ChevyCaprice. Ik heb een eigen zender, 450 voor Ziggo.quote:
Ik snap ook wel dat niemand langer dan noodzakelijk tegen mijn hoofd aan wil kijken dus van enige jaloezie is geen sprakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |