Krijg toch aids.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
fuck you ama
ik wilde een TT over jou openen, maar nu je hebt gekaapt, kan je fy krijgen
Wat moet ze met een minderjarige fobomoderator?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
fuck you ama
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
fuck you ama
Oeh de AH heeft dat of niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen ga ik mozarella sticks kopen
krijg hep B.quote:
Je mag ook aan mijn stick knabbelenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen ga ik mozarella sticks kopen
Wou met vlees doen maar gezien de TT vond ik dat lulligquote:
Crip eet gewoon vlees hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou met vlees doen maar gezien de TT vond ik dat lulligIs vast geen halal pizza.
Ik moet over twee weken titerbepaling en mantoux test wil echt janken heb nog nooit in mijn leven bloed afgegevenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg hep B.
ik kreeg vandaag uitslag btw, ik heb geen hiv, geen hep B en geen syfilis![]()
volgende week prikken voor hep B, volgende maand en over halfjaar weer dan ben ik levenslang beschermd tegen hep B omg
doe het dan ook niet op de pizzaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet je ook niet eten gekkie
titerbepaling had ik eergister, valt erg mee. mantoux had ik vorige week, stelt ook niks voor.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet over twee weken titerbepaling en mantoux test wil echt janken heb nog nooit in mijn leven bloed afgegeven![]()
. Oh heb mn laatste vaccin al gehad woehoe.
Italiaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
Ik was laatst in Groningen pizza eten bij Italia en toen kreeg ik na afloop bijna een hartaanval man zo veel als ik gegeten had.
Nee, iig krijg je dat ook bij hep B vaccinatie om te checken of je wel genoeg antistoffen hebt aangemaakt.quote:
Ohhhhquote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, iig krijg je dat ook bij hep B vaccinatie om te checken of je wel genoeg antistoffen hebt aangemaakt.
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat nou ik voel me dom door je emoticon
oh, ik kreeg titerbepaling voor waterpokken, want dat wilde de VS ook weten, of ik dat ooit heb gehad. ik weet dat ik ze ooit heb gehad als kind, maar bewijs ervoor heb ik niet. dus moest bloedprikken voor bewijs.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, iig krijg je dat ook bij hep B vaccinatie om te checken of je wel genoeg antistoffen hebt aangemaakt.
voor wa gquote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef Germano het volgende:
Nog iemand die om 11 uur Discovery gaat kijken?
Zeg dan op z'n minst wat er isquote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef Germano het volgende:
Nog iemand die om 11 uur Discovery gaat kijken?
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Afgekeurd. Heb liever dat je die pi eens verandert![]()
Er is ook zo'n vaccin waardoor je gewoon een vet vies pusplekje op je huid ervan krijgt, ben even vergeten welke dat wasquote:Op donderdag 7 april 2016 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
titerbepaling had ik eergister, valt erg mee. mantoux had ik vorige week, stelt ook niks voor.
prikken voor polio en voor iets doen nog veel meer pijn, ik vermoed dat het vergelijkbaar is met hep B, wat je al hebt gehad toch? dat moet ik dus nog.
SAS: Who dares winsquote:

De tering, alsof jij geen tv gids hebtquote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg dan op z'n minst wat er is
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef Germano het volgende:
[..]
SAS: Who dares wins
Vijf voormalige Special Forces-soldaten hebben de selectieprocedure van de SAS nagebootst voor 30 mannen. Hierbij wordt hun lichamelijke en geestelijke doorzettingsvermogen getest.
Vetquote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef Germano het volgende:
[..]
SAS: Who dares wins
Vijf voormalige Special Forces-soldaten hebben de selectieprocedure van de SAS nagebootst voor 30 mannen. Hierbij wordt hun lichamelijke en geestelijke doorzettingsvermogen getest.
Moeitequote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef Germano het volgende:
[..]
De tering, alsof jij geen tv gids hebt.
[..]
Sexy chica wel, in je UI. Wel een beetje te straat.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Kap eens met je plaatjes van quiche en pizza.
Welkedan? Denk even na aub. Ik moet alleen nog de drie 3 prikjes voor hep B.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is ook zo'n vaccin waardoor je gewoon een vet vies pusplekje op je huid ervan krijgt, ben even vergeten welke dat was.
quote:Naja laatste prikje van hep B was dus wel wat pijnlijk maar ik heb vermoeden dat dat komt doordat het niet goed was opgewarmd, ze haalde het uit koelkast, hield het een paar secondes vast in haar hand en prikte het in mijn arm.
Quiche heb ik niet gepost.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Kap eens met je plaatjes van quiche en pizza.
Dankjewel. Is NG's moederquote:Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sexy chica wel, in je UI. Wel een beetje te straat.
Tuberculose vaccinatie. Krijg je ook een lekker litteken van.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welkedan? Denk even na aub. Ik moet alleen nog de drie 3 prikjes voor hep B.
[..]
Huh, TBC is o.a mantoux test, dat moest je toch nog? ik had geen een vies pusplekje erdoor, en mantoux test was bij mij voldoende want ik had 0 mmquote:Op donderdag 7 april 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tuberculose vaccinatie. Krijg je ook een lekker litteken van.
Ik neem op dinsdag voor 5 euro wel eens deze pizza bij de New York pizzaquote:
quote:Pizza met BBQ-saus i.p.v. tomatensaus, mozzarella, bacon, rundergehakt en extra mozzarella. Met boterzachte knoflookolie op de rand van de pizza.
Hebben mijn ouders, grootte van een euro.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tuberculose vaccinatie. Krijg je ook een lekker litteken van.
tering héquote:Op donderdag 7 april 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh, TBC is o.a mantoux test, dat moest je toch nog? ik had geen een vies pusplekje erdoor, en mantoux test was bij mij voldoende want ik had 0 mm
Gimme a sec, stond ergens in een PP. Ik dacht echt dat het tbc wasquote:Op donderdag 7 april 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh, TBC is o.a mantoux test, dat moest je toch nog? ik had geen een vies pusplekje erdoor, en mantoux test was bij mij voldoende want ik had 0 mm
GGD bij Zernikeplein?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gimme a sec, stond ergens in een PP. Ik dacht echt dat het tbc was
Kleintje vullen mij niet, ga meestal voor 35cm.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem op dinsdag voor 5 euro wel eens deze pizza bij de New York pizza:
[..]
wat een kutUIquote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik kan een gratis pizza bestellenGenoeg pizza punten gespaard. Nooit iets mee gedaan haha.
Ik heb aan 25 cm meer dan genoegquote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kleintje vullen mij niet, ga meestal voor 35cm.
At your servicequote:Op donderdag 7 april 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt omdat die vervelende Crip naar bed is. Ik kan Guus of Hoink wel even roepen
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt omdat die vervelende Crip naar bed is. Ik kan Guus of Hoink wel even roepen
wtf killaquote:
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cruz was toch gestopt? Maar kan onmogelijk slechter zijn dan Trump
nee rubio, trump is beter dan clinton.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cruz was toch gestopt? Maar kan onmogelijk slechter zijn dan Trump
ze is al bezet manquote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pak ze!
Sexy moeder heb je trouwens, doe mij eens pics in DM.
Ik vind het jammer dat je je mening zo als een feit presenteert, Guus. Echt vervelend is dat, zo kom je ook heel arrogant over.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
En Cruz is wel erger dan Trump. Wat een engnek is dat zeg
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef Etsu het volgende:
Ey Ama, kom je mij uitzwaaien op Schiphol als ik wegga? Johannes komt ook.
Ah ben in de war met die Rubio dan. Ik volg het al een aantal weken niet meer. Die voorverkiezingen hebben ons nieuws nu wel lang genoeg gedomineerdquote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
En Cruz is wel erger dan Trump. Wat een engnek is dat zeg
De ironie in deze postquote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je mening zo als een feit presenteert, Guus. Echt vervelend is dat, zo kom je ook heel arrogant over.
Vind die open conventie nog steeds vaag, dus niet lang genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ben in de war met die Rubio dan. Ik volg het al een aantal weken niet meer. Die voorverkiezingen hebben ons nieuws nu wel lang genoeg gedomineerd
Nicequote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
3 sec, maar valt binnen de update van 5 seconden
Oh nice man! Wat doen?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Washington DC jonguh. 10 maanden lang. Vanaf augustus.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Washington DC jonguh. 10 maanden lang. Vanaf augustus.
Oké. Bedankt daarvoor, ik waardeer het zeer!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik laat je je hypocrisie even zien. Je doet constant zelf waar je mij van beschuldigd.
Zo moeilijk is dat niet hoor, maar ik zag ook al dat je het basisprincipe van democratie gisteren niet echt snapte, dus ik begrijp dat jij wat extra uitleg nodig hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind die open conventie nog steeds vaag, dus niet lang genoeg.
Minor volgen en wonen. En bij terugkomst ga ik een kleine scriptie over schrijven, en dan heb ik mn bachelor.quote:
nicequote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor Allo Allo S01E01
THE BRITISH ARE COMING!!
Oké Jimmy.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor, maar ik zag ook al dat je het basisprincipe van democratie gisteren niet echt snapte, dus ik begrijp dat jij wat extra uitleg nodig hebt.
Betaal je zelf of heb je een baan daar?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Minor volgen en wonen. En bij terugkomst ga ik een kleine scriptie over schrijven, en dan heb ik mn bachelor.
je reageert op Jimmy, niet op zeerquote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké. Bedankt daarvoor, ik waardeer het zeer!
Werkenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betaal je zelf of heb je een baan daar?
Dom van me.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je reageert op Jimmy, niet op zeer
haha
Heb dinsdag de papieren opgestuurd, volgens zo'n trackingwebsite zitten de papieren nu in het vliegtuigquote:
Is dat even toevallig, zo vaak was ik er ook niet de laatste tijd.quote:
Maak er maar grapjes overquote:
Ach, lekkere erfenis van mn rijke opa toen ik jong was, en dat is vrijgekomen op mn 18de.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
High class rentboy of heb je een paar banken beroofd?
Ik voel een bandquote:
wowowquote:Op donderdag 7 april 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, lekkere erfenis van mn rijke opa toen ik jong was, en dat is vrijgekomen op mn 18de.
Kort samengevat.
Hey, zullen we een keer daten? Je lijkt me wel een leuke jongemanquote:Op donderdag 7 april 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, lekkere erfenis van mn rijke opa toen ik jong was, en dat is vrijgekomen op mn 18de.
Kort samengevat.
Neh, je piem0l is klein.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, zullen we een keer daten? Je lijkt me wel een leuke jongeman
Ja maar jij bent petitequote:
Vertel eens, wie ben jij?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Remqo het volgende:
He, Etsu, zullen we een keer daten, je lijkt me wel een leuke jongeman.
Een soort van Hans, maar dan andersquote:
Hopelijk krijg je de vogelgriepquote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Rozevla het volgende:
Sars hebben is helemaal uit tegenwoordig he
en dat, maar zonder kuifquote:
prima, als jij begint met groenten te etenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
hey Etsu ik vind je verschikkelijk maar ik zou je best willen daten voor je geld
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe dan ook een beter kapsel als wch.
dan kan ik niet meer naar de VSquote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey etsu laten we voor 60k aan pizza bestellen
telt het ook als ik mexicano's gewoon groen verf ofzoquote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
prima, als jij begint met groenten te eten
Ik denk dat hij veggicano's bedoeltquote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
telt het ook als ik mexicano's gewoon groen verf ofzo
Uhm misschien.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef Etsu het volgende:
Ey Ama, kom je mij uitzwaaien op Schiphol als ik wegga? Johannes komt ook.
prima, als jij op de FP staat met dat je een mexicano met groen verf gaat eten, incl filmpje etc zoals die ene gast die zijn sok opat ofzo en ook de FP haalde, dan krijg je de helft van mijn vermogen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
telt het ook als ik mexicano's gewoon groen verf ofzo
Weet je wel niet hoe fucking groot de pizza's in de VS zijn?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor minder dan 6 euro bij de domino's, brokestudentleef
Aaah, kom nouquote:
Maar van welk geld koopt hij al die vriezers?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een levensvoorraad pizza.
beetje veel eisen of nietquote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
prima, als jij op de FP staat met dat je een mexicano met groen verf gaat eten, incl filmpje etc zoals die ene gast die zijn sok opat ofzo en ook de FP haalde, dan krijg je de helft van mijn vermogen.
Ik wil kebab eten op de markt. Vorige week maar vis gehad.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ja morgen pizza en mozarella sticks
Goede vraag.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar van welk geld koopt hij al die vriezers?
Oh dat klinkt wel lief. Ik zou er over nadenken. Welke datum was het?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aaah, kom nouIk wil op die dag mn familie en vrienden bij elkaar brengen, iets doen (eten/drinken ofzo) en dan mij uitzwaaien en ik wil jou erbij hebben
in t ergste geval verkoop ik mn huis wel om dat te kunnen betalenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar van welk geld koopt hij al die vriezers?
Geen idee, in augustus ergens.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lief. Ik zou er over nadenken. Welke datum was het?
Denk dat het wel moet kunnenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, in augustus ergens.![]()
Zie het allemaal nog wel, maar het was mn eerste idee.
Ja enorm huge of niet, anders hadden ze ammel geen obesitas hequote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe fucking groot de pizza's in de VS zijn?
Omg ik heb lekkerste vis ever gehad. Viskraampje op grote marktquote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil kebab eten op de markt. Vorige week maar vis gehad.
welkequote:Op donderdag 7 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik heb lekkerste vis ever gehad. Viskraampje op grote markt
nu je t zegtquote:Op donderdag 7 april 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle viskramen zijn blauw en wit
Gvd, hopelijk stik je in een banaanquote:Op donderdag 7 april 2016 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zeg toch vriendelijk dat jij niet welkom bent, dus ik zie niet in hoe niet lief ik ben
Alle drie zeggen mij totaal niks. Jij bent voor mij een grotere beroemdheid dan hun drie bij elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef MrBradge het volgende:
Mensen wat is dit joh.
Gister is Merle Haggard overleden.
Vandaag werd bekend dat Aerosmith hun afscheidstour gaat doen.
En vandaag is ook bekend dat Jimmie Van Zant is overleden.
Dit jaar is écht fantastisch
Ik heb zelf wel geld voor een banaan hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat jij in frass' banaan stikt
Aerosmith niet kennenquote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Alle drie zeggen mij totaal niks. Jij bent voor mij een grotere beroemdheid dan hun drie bij elkaar.
RIPquote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef MrBradge het volgende:
Mensen wat is dit joh.
Gister is Merle Haggard overleden.
Vandaag werd bekend dat Aerosmith hun afscheidstour gaat doen.
En vandaag is ook bekend dat Jimmie Van Zant is overleden.
Dit jaar is écht fantastisch
Laatste nummer uitgebracht in 1998... toen speelde ik met knikkers jahquote:
Kloptquote:Op donderdag 7 april 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
RIP
Kende Jimmie niet, maar moest wel aan die van Lynyrd Skynyrd denken, maar dat is blijkbaar zijn neef.
Ik ook nog, maar dat maakt verder niet uit toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Laatste nummer uitgebracht in 1998... toen speelde ik met knikkers jah
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Jullie gaan haten maar ik vind Lil Kleine beter dan Aerosmith
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben jij je oren kwijtgeraakt tijdens het luisteren naar Drank & Drugs of zo?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef defokkingfoker het volgende:
1 2 3 4 pillen gebruikt is inderdaad veel beter.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Drank & Drugs is 1 van zijn slechtste nummers
Dit had ik laatst met Roller Coaster Tycoonquote:Op donderdag 7 april 2016 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Laatst had ik het over mijn olie op plus500.. had toen 30k winst.. zit nu op 235k![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat het nep geld isDurf het nog niet met echt geld
Ik luister sowieso veel liever naar Milli Vanilliquote:Op donderdag 7 april 2016 23:29 schreef Che_ het volgende:
Ik luister liever 10 hour remix milli vanilli commercial dan 10 seconden lil kleine
Liveleakquote:Op donderdag 7 april 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Gezellig, er worden liveleak filmpjes op grote scherm gedraaid in de woonkamer
Ik heb al 100x oh gezegd in 5 minuten tijd.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
LiveleakIk heb zo`n schijthekel aan dat soort filmpjes
Hallo, mijnheer Braadslee! Uw signature klopt niet meerquote:Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hallo mijnheer HPLC, ik ga het aanpassen. Gr Gr de feesthoedjescommissiequote:Op donderdag 7 april 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, mijnheer Braadslee! Uw signature klopt niet meer
Bedankt, dan ga ik NU naar bed.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hallo mijnheer HPLC, ik ga het aanpassen. Gr Gr de feesthoedjescommissie
ben je hommow ofsowquote:Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik help uquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
Kanker kanker ik ben zwaar heen en moet nog halfuur wakker blijven anders word ik ergens in Limburg wakker Help mij
zolang hij maar niks tegen mijn zus zegtquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doe Bono en The Edge de groeten van TheBradge
Absoluut, ik ben gitaar gaan spelen door The Edge en Brian May, toch wel 2 gitaristen met een geheel herkenbare stijl, ze hoeven maar 1 noot aan te slaan (Al zijn dat er in het geval van The Edge gelijk 3quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens is Thw Edge wel een baas want ik ben gifaar gaan speler door hem
Mooie mens
jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben gitaar gaan spelen door The Edge en Brian May, toch wel 2 gitaristen met een geheel herkenbare stijl, ze hoeven maar 1 noot aan te slaan (Al zijn dat er in het geval van The Edge gelijk 3) En je weet wie het is.
Welk stukje precies? Want volgens mij doet The Edge álles met z`n gitaar in dat nummer (Net zoals in 90% van POP bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging officieel gitaar spelen door een stukje in the City of blinding lights maar dat bleek achteraf een synthesizer the zijn oké jamemr dan
nee hoorquote:
Zal nooit op jou haten #whiteknightquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Tom hofman en Jan versteegh zijn echt super leuk op snapchat
Ja ik hou mezelf maar wakker nu ga niet haten plebejers
hahahahHquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee hoor
Hela hola dat was geen kindercola
onze liefde ks onvoorwaardelijkquote:
HUEHUEquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien ben jij ook eens gezellig als je dronken bent.
IK BEN AL DIK, DAT IS GEZELLIG GENOEG JA?!quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien ben jij ook eens gezellig als je dronken bent.
nee, dat is echt een excuus voor ongezellige mensenquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
IK BEN AL DIK, DAN BEN IK GEZELLIG GENOEG JA?!
Jongee...quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, dat is echt een excuus voor ongezellige mensen
wowquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Rond deze tijd kan je ook gewoon voor de trein springen hoor!
Ik heb één biertje gehad, nog eentje meer en ik had je naaktpics gestuurd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:29 schreef Etsu het volgende:
ik ben ook n beetje dronken nu
maar ik kan me nog net beheersen nu
wow, ben je 28 ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen schatten me vandaag 20 en 21 ik ben zo trots
Onze liefde is toch niet zo onvoorwaardelijk als ik dachtquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Rond deze tijd kan je ook gewoon voor de trein springen hoor!
Ik zie niet in waarom niet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, niet te hard zeggen met braddie in de buurt
Nee 19 met een uiterlijk van 14quote:
ik heb de downloadknop niet kunnen vinden want alcohol dus stuur nog eens aubquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb één biertje gehad, nog eentje meer en ik had je naaktpics gestuurd.
Ik bedoelde niet dat jij moest springen, alleen dat anderen gewoon kunnen springen waardoor je vertraging kan krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onze liefde is toch niet zo onvoorwaardelijk als ik dacht
En toch word je 21 geschat, dus blijkbaar niet het uiterlijk van 14quote:
Ik heb niks gestuurd. had één biertje meer moeten drinken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de downloadknop niet kunnen vinden want alcohol dus stuur nog eens aub
M'n vriend heeft groterequote:
niet ouder geschat wordenquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En toch word je 21 geschat, dus blijkbaar niet het uiterlijk van 14
(Ik word ook nog vaak 19-20 geschat, en dat op m`n 25e![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |