ze is al bezet manquote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pak ze!
Sexy moeder heb je trouwens, doe mij eens pics in DM.
Ik vind het jammer dat je je mening zo als een feit presenteert, Guus. Echt vervelend is dat, zo kom je ook heel arrogant over.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
En Cruz is wel erger dan Trump. Wat een engnek is dat zeg
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef Etsu het volgende:
Ey Ama, kom je mij uitzwaaien op Schiphol als ik wegga? Johannes komt ook.
Ah ben in de war met die Rubio dan. Ik volg het al een aantal weken niet meer. Die voorverkiezingen hebben ons nieuws nu wel lang genoeg gedomineerdquote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
En Cruz is wel erger dan Trump. Wat een engnek is dat zeg
De ironie in deze postquote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je je mening zo als een feit presenteert, Guus. Echt vervelend is dat, zo kom je ook heel arrogant over.
Vind die open conventie nog steeds vaag, dus niet lang genoeg.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ben in de war met die Rubio dan. Ik volg het al een aantal weken niet meer. Die voorverkiezingen hebben ons nieuws nu wel lang genoeg gedomineerd
Nicequote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
3 sec, maar valt binnen de update van 5 seconden
Oh nice man! Wat doen?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Washington DC jonguh. 10 maanden lang. Vanaf augustus.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Washington DC jonguh. 10 maanden lang. Vanaf augustus.
Oké. Bedankt daarvoor, ik waardeer het zeer!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik laat je je hypocrisie even zien. Je doet constant zelf waar je mij van beschuldigd.
Zo moeilijk is dat niet hoor, maar ik zag ook al dat je het basisprincipe van democratie gisteren niet echt snapte, dus ik begrijp dat jij wat extra uitleg nodig hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind die open conventie nog steeds vaag, dus niet lang genoeg.
Minor volgen en wonen. En bij terugkomst ga ik een kleine scriptie over schrijven, en dan heb ik mn bachelor.quote:
nicequote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor Allo Allo S01E01
THE BRITISH ARE COMING!!
Oké Jimmy.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor, maar ik zag ook al dat je het basisprincipe van democratie gisteren niet echt snapte, dus ik begrijp dat jij wat extra uitleg nodig hebt.
Betaal je zelf of heb je een baan daar?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Minor volgen en wonen. En bij terugkomst ga ik een kleine scriptie over schrijven, en dan heb ik mn bachelor.
je reageert op Jimmy, niet op zeerquote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké. Bedankt daarvoor, ik waardeer het zeer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |