Krijg toch aids.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
fuck you ama
ik wilde een TT over jou openen, maar nu je hebt gekaapt, kan je fy krijgen
Wat moet ze met een minderjarige fobomoderator?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
fuck you ama
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
fuck you ama
Oeh de AH heeft dat of niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen ga ik mozarella sticks kopen
krijg hep B.quote:
Je mag ook aan mijn stick knabbelenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen ga ik mozarella sticks kopen
Wou met vlees doen maar gezien de TT vond ik dat lulligquote:
Crip eet gewoon vlees hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou met vlees doen maar gezien de TT vond ik dat lulligIs vast geen halal pizza.
Ik moet over twee weken titerbepaling en mantoux test wil echt janken heb nog nooit in mijn leven bloed afgegevenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg hep B.
ik kreeg vandaag uitslag btw, ik heb geen hiv, geen hep B en geen syfilis![]()
volgende week prikken voor hep B, volgende maand en over halfjaar weer dan ben ik levenslang beschermd tegen hep B omg
doe het dan ook niet op de pizzaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet je ook niet eten gekkie
titerbepaling had ik eergister, valt erg mee. mantoux had ik vorige week, stelt ook niks voor.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet over twee weken titerbepaling en mantoux test wil echt janken heb nog nooit in mijn leven bloed afgegeven![]()
. Oh heb mn laatste vaccin al gehad woehoe.
Italiaquote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
Ik was laatst in Groningen pizza eten bij Italia en toen kreeg ik na afloop bijna een hartaanval man zo veel als ik gegeten had.
Nee, iig krijg je dat ook bij hep B vaccinatie om te checken of je wel genoeg antistoffen hebt aangemaakt.quote:
Ohhhhquote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, iig krijg je dat ook bij hep B vaccinatie om te checken of je wel genoeg antistoffen hebt aangemaakt.
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat nou ik voel me dom door je emoticon
oh, ik kreeg titerbepaling voor waterpokken, want dat wilde de VS ook weten, of ik dat ooit heb gehad. ik weet dat ik ze ooit heb gehad als kind, maar bewijs ervoor heb ik niet. dus moest bloedprikken voor bewijs.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, iig krijg je dat ook bij hep B vaccinatie om te checken of je wel genoeg antistoffen hebt aangemaakt.
voor wa gquote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef Germano het volgende:
Nog iemand die om 11 uur Discovery gaat kijken?
Zeg dan op z'n minst wat er isquote:Op donderdag 7 april 2016 22:26 schreef Germano het volgende:
Nog iemand die om 11 uur Discovery gaat kijken?
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Afgekeurd. Heb liever dat je die pi eens verandert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |