Dit had ik laatst met Roller Coaster Tycoonquote:Op donderdag 7 april 2016 23:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Laatst had ik het over mijn olie op plus500.. had toen 30k winst.. zit nu op 235k![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat het nep geld isDurf het nog niet met echt geld
Ik luister sowieso veel liever naar Milli Vanilliquote:Op donderdag 7 april 2016 23:29 schreef Che_ het volgende:
Ik luister liever 10 hour remix milli vanilli commercial dan 10 seconden lil kleine
Liveleakquote:Op donderdag 7 april 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Gezellig, er worden liveleak filmpjes op grote scherm gedraaid in de woonkamer
Ik heb al 100x oh gezegd in 5 minuten tijd.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
LiveleakIk heb zo`n schijthekel aan dat soort filmpjes
Hallo, mijnheer Braadslee! Uw signature klopt niet meerquote:Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hallo mijnheer HPLC, ik ga het aanpassen. Gr Gr de feesthoedjescommissiequote:Op donderdag 7 april 2016 23:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, mijnheer Braadslee! Uw signature klopt niet meer
Bedankt, dan ga ik NU naar bed.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hallo mijnheer HPLC, ik ga het aanpassen. Gr Gr de feesthoedjescommissie
ben je hommow ofsowquote:Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik help uquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
Kanker kanker ik ben zwaar heen en moet nog halfuur wakker blijven anders word ik ergens in Limburg wakker Help mij
zolang hij maar niks tegen mijn zus zegtquote:Op vrijdag 8 april 2016 00:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doe Bono en The Edge de groeten van TheBradge
Absoluut, ik ben gitaar gaan spelen door The Edge en Brian May, toch wel 2 gitaristen met een geheel herkenbare stijl, ze hoeven maar 1 noot aan te slaan (Al zijn dat er in het geval van The Edge gelijk 3quote:Op vrijdag 8 april 2016 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens is Thw Edge wel een baas want ik ben gifaar gaan speler door hem
Mooie mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |