Zegt iemand met zo een usernamequote:Op donderdag 7 april 2016 18:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je blij met je extra chromosoom?
tja is meschien ook wel beter. waarom zouden wij andere landen moeten onderhouden?quote:Op donderdag 7 april 2016 18:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hopelijk wel, een default zou voor de Nederlandse burger trouwens een zegen zijn
Waar bemoei jij je mee gap.quote:
Blijkbaar wel, want nu overwegen ze een verandering van de opkomstdrempelquote:Op donderdag 7 april 2016 18:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, 'tactisch thuis blijven', dat helpt.
Wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 7 april 2016 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want nu overwegen ze een verandering van de opkomstdrempel
Meer een enorm PR probleem. En dan voornamelijk rutte, want die mag ons uiteindelijk uitgebreid uit gaan leggen waarom hij z'n reet afveegt met onze mening.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:45 schreef matthias24 het volgende:
waarschijnlijk zal het kabinet een behoorlijk dilema hebben nu.
Ik ben je gap niet, ik kom kennelijk in andere darkrooms als jij.quote:
graag ontopic blijven AUB. anders is het meschien verstandiger om weg te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je blij met je extra chromosoom?
De raad heeft volgens mij al ondertekend:quote:Op donderdag 7 april 2016 18:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kopje Procedure voor het sluiten van internationale overeenkomsten op
http://www.minbuza.nl/ece(...)n-van-verdragen.html
Echter, de Raad besluit met unanimiteit wanneer het gaat om een gebied waarop handelingen van de Unie met eenparigheid van stemmen worden vastgesteld, of in het geval van associatieovereenkomsten,
De voorlopige toepassing is ook al in werking.quote:"Na de onderhandelingsfase kan de overeenkomst op voorstel van de onderhandelaar ondertekend worden. Indien de Raad instemt het onderhandelingsresultaat kan de Raad besluiten tot ondertekening van de overeenkomst. Bovendien kan de Raad beslissen tot voorlopige toepassing van de overeenkomst voor wat betreft de onderdelen die tot de bevoegdheid van de EU behoren, vooruitlopend op de sluiting en inwerkingtreding."
https://www.rijksoverheid(...)en-de-eu-en-oekrainequote:De eventuele situatie die zou kunnen ontstaan bij non-ratificatie is onontgonnen
terrein.
Oh, ik zeg niet dat ik de uitslag ongeldig vind of zo. Maar je kunt simpelweg niet beweren dat het grootste deel van Nederland nee heeft gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, 'tactisch thuis blijven', dat helpt.
Met Digid zou het moeten kunnen. Kan die onzinnige opkomstdrempel ook weg.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Met de mogelijkheid online te kunnen stemmen denk ik dat er veel meer mensen zullen stemmen met referenda.
De meerderheid heeft nee gestemd, democraten zijn anders zo snel dat zwijgen toestemmen is.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat ik de uitslag ongeldig vind of zo. Maar je kunt simpelweg niet beweren dat het grootste deel van Nederland nee heeft gestemd.
Dat is geweldig! Ik kreeg bijna buikpijn van het lachen, die man nailt het.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga hier helemaal stuk om![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ussen_in_spanje.html
Godverdomme zeg, hard gelachen.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik kom kennelijk in andere darkrooms als jij.
Dat is in twee maanden geprogrammeerd, maar de politici schijten in hun broek voor directe democratie.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met Digid zou het moeten kunnen. Kan die onzinnige opkomstdrempel ook weg.
Het is wel fraudegevoelig en dan heb ik het over de overheid zelf die fraude pleegt.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Online stemmen gaat voorlopig niet gebeuren, met het oog op het stemgeheim en het feit dat burgers een stemming en telling moeten kunnen bijwonen.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Met de mogelijkheid online te kunnen stemmen denk ik dat er veel meer mensen zullen stemmen met referenda.
Open-Source stemsoftware onder toezicht van een notaris heel veel notarissen. Verder stempassen via een token afgeven en logs niet opslaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Online stemmen gaat voorlopig niet gebeuren, met het oog op het stemgeheim en het feit dat burgers een stemming en telling moeten kunnen bijwonen.
Goedkoop, efficient en dan elke week een referendum ergens over. Lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon met papier stemmen zodat iedereen kan controleren dat je niet wordt besodemieterd!quote:Op donderdag 7 april 2016 18:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Online stemmen gaat voorlopig niet gebeuren, met het oog op het stemgeheim en het feit dat burgers een stemming en telling moeten kunnen bijwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |