a. twee geheel verschillende games, dus?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niemand gaat die toch halen want
a. Overwatch
b. Randy Pitchford wil niemand toch geld aan geven?
Wanneer komt Tekken7 pheno?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
a. twee geheel verschillende games, dus?
b. Geen problemen mee, maar gelukkig gaat het merendeel toch naar andere mensen
Waarom zou ik dat weten?quote:
Gamescrew moet toch zo een belangrijke release datum weten.quote:
Misschien omdat filmuitgevers niet zo geheimzinnig doen als game-uitgevers. Datum is nog steeds niet gegeven door Bandai Namco.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gamescrew moet toch zo een belangrijke release datum weten.
Breuls weet ook altijd precies wanneer welke Marvel film uitkomt.
had ik die maar in betaquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
PS Now is trouwens best magisch. Ik snap niet hoe het zo goed kan werken. Zouden ze een serverpark in Amsterdam hebben staan ofzo?
Balen man hopelijk wel nog dit jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien omdat filmuitgevers niet zo geheimzinnig doen als game-uitgevers. Datum is nog steeds niet gegeven door Bandai Namco.
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Balen man hopelijk wel nog dit jaar.
The grind is onquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef Ixnay het volgende:
Voor FFX moet ik alleen nog:
- Sphere Grids vullen voor alle characters
- Penance en Nemesis
- Die schatkistenrace met Chocobo's bij de Remiem Temple.
Dan heb ik de platinum.
Ik heb er al een paar maanden niks meer aan gedaan. Maar hij staat nog op de planning.quote:
Volgens mij ook alle lege nodes, maar pin me er niet op vast. Ik heb het spel ook al maanden niet meer aangeraakt, normaal gesproken trophy kunt ik weinig en zeker in JRPG's (waarom ik FFXIII wel heb gedaan moet je me niet vragenquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar maanden niks meer aan gedaan. Maar hij staat nog op de planning.
Moet ik ook die lege vakjes vullen? Of gewoon alle nodes geactiveerd hebben?
Het zijn beide shooters die rond dezelfde periode uitkomen. De ene zal een lang leven gegund zijn met een gezonde en levende community, en de ander niet, dat is tenminste mijn verwachting.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
a. twee geheel verschillende games, dus?
b. Geen problemen mee, maar gelukkig gaat het merendeel toch naar andere mensen
Dat hangt er helemaal vanaf wat voor ervaring je wilt. Als je gewoon zombies wilt killen en je je wil uitleven in hoe je dat doet kies je normal. Als je graag kogels wilt sparen, veel wilt sneaken en het wil aanpakken als een survival game zou ik hard kiezen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 03:34 schreef Droopie het volgende:
vraagje, ik heb dying light gekocht en nu wil ik weten of ik hem op normaal of hard moet spelen.
bij normaal leek het best makkelijk, maar op hard ben ik bang dat tie te moeilijk word.
echter ga je straks 250xp verliezen per dood.
bij the witcher 3 was het veels te makkelijk en toen ben ik opnieuw begonnen op hard, maar na een tijdje wil je niet weer die missies opnieuw doen
OK tnx dan ga ik verder met hard.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf wat voor ervaring je wilt. Als je gewoon zombies wilt killen en je je wil uitleven in hoe je dat doet kies je normal. Als je graag kogels wilt sparen, veel wilt sneaken en het wil aanpakken als een survival game zou ik hard kiezen.
http://kotaku.com/dying-l(...)ly-harder-1691355118
Ook legequote:Op vrijdag 8 april 2016 22:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar maanden niks meer aan gedaan. Maar hij staat nog op de planning.
Moet ik ook die lege vakjes vullen? Of gewoon alle nodes geactiveerd hebben?
Ook zo'n kut trophy middenin.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ook alle lege nodes, maar pin me er niet op vast. Ik heb het spel ook al maanden niet meer aangeraakt, normaal gesproken trophy kunt ik weinig en zeker in JRPG's (waarom ik FFXIII wel heb gedaan moet je me niet vragen).
Je bedoelt Nithral waarschijnlijk? In de grot met Keira Metz?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Even een vraagje:
Ben nou bezig met The Witcher 3 en ben de wildhunt aan het achtervolgen.
Ben nu dus bij een of andere dude (Ninthos ofzo) in een harnas en volgens mij doe ik het verkeerd. De enige manier hoe ik die gast kan raken is door shield te doen en dan af en toe er heen te rollen en 1x slaan. Dan raakt hij mij moet ik wegrennen om weer shield te doen.
Het is echt enorm kut ontworpen omdat hij in een bolletje gaat zitten en als je dat aanraakt gaat er 25% health af. Zo ga ik dus constant dood.
Dit kan niet de bedoeling van een spel zijn en daarom mis ik volgens mij de strategie. Iemand enig idee hoe ik deze gast een beetje fatsoenlijk kan afmaken? Want zo zit er voor mij geen lol in.
Yup, krijg hem maar niet dood.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je bedoelt Nithral waarschijnlijk? In de grot met Keira Metz?
Ja en het was leuk de eerste paar minutenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand wel eens de PS4 met voice commands proberen te besturen?![]()
Hadden ze er ook beter uit kunnen laten, krijg de hele PS niet meer uit. Battlefield 4 is al wel 20x opgestart
Hmm heb even wat op internet gelezen en het moet wel zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je bedoelt Nithral waarschijnlijk? In de grot met Keira Metz?
Als er een moeilijke uitdaging aan zit, dan is het leuk om te trophy grinden. Als je uren naar collectables moet zoeken of urenlang steeds hetzelfde domme truukje moet doen, dan gaat het vrij snel irriteren.quote:
Dat is een hele mooie verassingquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verassing zo in het weekend
ga je die verbranden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verassing zo in het weekend
ff steering sensitivity op 100 zetten en steering liniarity op 10 en de controls zijn al makkelijker. Staat standaard voor stuur ingesteld dacht ik.quote:Op zondag 10 april 2016 11:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sideboobz jeweettog
[..]
Zekers, kan dr alleen geen kut van haha, maar erg nais ja haha.
nopequote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer mensen problemen met PS(N)? Geen van mijn gedownloade games werken en zelfs Netflix kan ik niet opstarten.
Sorry nee. Geen problemen hier.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer mensen problemen met PS(N)? Geen van mijn gedownloade games werken en zelfs Netflix kan ik niet opstarten.
Nog 10 dagen! Stomme amerikanen krijgen um gvd al dinsdag.quote:Op zondag 10 april 2016 13:32 schreef Joosterd het volgende:
Ratchet en Clank deze maand, kan bijna niet wachten!
Inderdaad super stom.. Maar 10 dagen is te doenquote:Op zondag 10 april 2016 15:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nog 10 dagen! Stomme amerikanen krijgen um gvd al dinsdag.
t is gewoon een spel 'compleet' uitspelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er een moeilijke uitdaging aan zit, dan is het leuk om te trophy grinden. Als je uren naar collectables moet zoeken of urenlang steeds hetzelfde domme truukje moet doen, dan gaat het vrij snel irriteren.
Games zoals bv tomb raider platinum waar je 50+ uur in pvp moet doen.. Dat niemand meer speelt... Dat is gewoon irritantquote:Op zondag 10 april 2016 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is gewoon een spel 'compleet' uitspelen
oh en je internet piemol groeit er mee
true MP trophies moeten er uitquote:Op zondag 10 april 2016 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Games zoals bv tomb raider platinum waar je 50+ uur in pvp moet doen.. Dat niemand meer speelt... Dat is gewoon irritant
Ze moeten gewoon aparte zooi maken voor mp/sp
ik als ik mn internet uit zetquote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bestaan er mensen die wel een ps4 hebben maar geen internet??
Als je een ps4 kan kopen kan je ook wel internet betalen.. Verder deze dag geen internet hebben is ook wel raarquote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die kunnen hier in elk geval niet posten.quote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het is meer dat ik geen reet om multiplayer geef en daarom die trophies nooit wil halen.quote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true MP trophies moeten er uit
er zijn zat mensen die t tof vinden maar geen inter hebben
quote:Op zondag 10 april 2016 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Games zoals bv tomb raider platinum waar je 50+ uur in pvp moet doen.. Dat niemand meer speelt... Dat is gewoon irritant
Ze moeten gewoon aparte zooi maken voor mp/sp
dan haal je ze toch niet?quote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true MP trophies moeten er uit
er zijn zat mensen die t tof vinden maar geen inter hebben
Maar als je de platinum wil kan dat niet met alleen sp bijvoorbeeld.. Af en toe jammerquote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dan haal je ze toch niet?
zie het probleem niet
En soms niet door alle 500 dingen te verzamelen, ook soms jammer.quote:Op zondag 10 april 2016 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar als je de platinum wil kan dat niet met alleen sp bijvoorbeeld.. Af en toe jammer
Je mist het hele punt maar top dat je medoet met brainstormenquote:Op zondag 10 april 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
En soms niet door alle 500 dingen te verzamelen, ook soms jammer.
Wederom, als ze je niet aan staan moet je ze niet halen.
Het punt dat je een trophy niet leuk vindt (want mp) dus zouden ze die er uit moeten filteren?quote:Op zondag 10 april 2016 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je mist het hele punt maar top dat je medoet met brainstormen
Het punt dat bv bij tomb raider het niet meer mogelijk is omdat niemand de mp speelt.. En je dan nooit de trophies kan halen koekenbakkerquote:Op zondag 10 april 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het punt dat je een trophy niet leuk vindt (want mp) dus zouden ze die er uit moeten filteren?
Die heb ik niet gemist hoor, vind het alleen erg onzinnig.
Overwatch?quote:Op maandag 11 april 2016 02:26 schreef Drankster het volgende:
Overwacht toch maar in de pre order gezet.
Dan maar geen platinum. Je leven wordt niet andersquote:Op zondag 10 april 2016 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het punt dat bv bij tomb raider het niet meer mogelijk is omdat niemand de mp speelt.. En je dan nooit de trophies kan halen koekenbakker
Maar toch moeten ze die online trophy's als extra zien, en niet verplicht voor de plat.quote:Op maandag 11 april 2016 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maar geen platinum. Je leven wordt niet anders
Nee, platinum is gewoon alles? Dus je wil per game twee platinums kunnen halen: 1 voor single/offline, en 1 voor online? Raar.quote:Op maandag 11 april 2016 09:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar toch moeten ze die online trophy's als extra zien, en niet verplicht voor de plat.
Ik heb overigens geen een plat :p
Dit. Ik heb welgeteld 1 (!) Platinum en dat was bij Game of Thrones.quote:Op maandag 11 april 2016 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar bitjes, ik kan me er niet druk om maken. Niets moet, alles mag.
Ik geloof dat ik al mijn platinums inderdaad ook van Telltale games hebquote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dit. Ik heb welgeteld 1 (!) Platinum en dat was bij Game of Thrones.
Die kreeg je als je de game had uitgespeeld
Damn, is dat standaard bij TTG?quote:Op maandag 11 april 2016 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al mijn platinums inderdaad ook van Telltale games heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |