Yup, krijg hem maar niet dood.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je bedoelt Nithral waarschijnlijk? In de grot met Keira Metz?
Ja en het was leuk de eerste paar minutenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand wel eens de PS4 met voice commands proberen te besturen?![]()
Hadden ze er ook beter uit kunnen laten, krijg de hele PS niet meer uit. Battlefield 4 is al wel 20x opgestart
Hmm heb even wat op internet gelezen en het moet wel zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je bedoelt Nithral waarschijnlijk? In de grot met Keira Metz?
Als er een moeilijke uitdaging aan zit, dan is het leuk om te trophy grinden. Als je uren naar collectables moet zoeken of urenlang steeds hetzelfde domme truukje moet doen, dan gaat het vrij snel irriteren.quote:
Dat is een hele mooie verassingquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verassing zo in het weekend
ga je die verbranden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verassing zo in het weekend
ff steering sensitivity op 100 zetten en steering liniarity op 10 en de controls zijn al makkelijker. Staat standaard voor stuur ingesteld dacht ik.quote:Op zondag 10 april 2016 11:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sideboobz jeweettog
[..]
Zekers, kan dr alleen geen kut van haha, maar erg nais ja haha.
nopequote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer mensen problemen met PS(N)? Geen van mijn gedownloade games werken en zelfs Netflix kan ik niet opstarten.
Sorry nee. Geen problemen hier.quote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer mensen problemen met PS(N)? Geen van mijn gedownloade games werken en zelfs Netflix kan ik niet opstarten.
Nog 10 dagen! Stomme amerikanen krijgen um gvd al dinsdag.quote:Op zondag 10 april 2016 13:32 schreef Joosterd het volgende:
Ratchet en Clank deze maand, kan bijna niet wachten!
Inderdaad super stom.. Maar 10 dagen is te doenquote:Op zondag 10 april 2016 15:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nog 10 dagen! Stomme amerikanen krijgen um gvd al dinsdag.
t is gewoon een spel 'compleet' uitspelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er een moeilijke uitdaging aan zit, dan is het leuk om te trophy grinden. Als je uren naar collectables moet zoeken of urenlang steeds hetzelfde domme truukje moet doen, dan gaat het vrij snel irriteren.
Games zoals bv tomb raider platinum waar je 50+ uur in pvp moet doen.. Dat niemand meer speelt... Dat is gewoon irritantquote:Op zondag 10 april 2016 20:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is gewoon een spel 'compleet' uitspelen
oh en je internet piemol groeit er mee
true MP trophies moeten er uitquote:Op zondag 10 april 2016 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Games zoals bv tomb raider platinum waar je 50+ uur in pvp moet doen.. Dat niemand meer speelt... Dat is gewoon irritant
Ze moeten gewoon aparte zooi maken voor mp/sp
ik als ik mn internet uit zetquote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bestaan er mensen die wel een ps4 hebben maar geen internet??
Als je een ps4 kan kopen kan je ook wel internet betalen.. Verder deze dag geen internet hebben is ook wel raarquote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die kunnen hier in elk geval niet posten.quote:Op zondag 10 april 2016 21:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het is meer dat ik geen reet om multiplayer geef en daarom die trophies nooit wil halen.quote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true MP trophies moeten er uit
er zijn zat mensen die t tof vinden maar geen inter hebben
quote:Op zondag 10 april 2016 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Games zoals bv tomb raider platinum waar je 50+ uur in pvp moet doen.. Dat niemand meer speelt... Dat is gewoon irritant
Ze moeten gewoon aparte zooi maken voor mp/sp
dan haal je ze toch niet?quote:Op zondag 10 april 2016 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true MP trophies moeten er uit
er zijn zat mensen die t tof vinden maar geen inter hebben
Maar als je de platinum wil kan dat niet met alleen sp bijvoorbeeld.. Af en toe jammerquote:Op zondag 10 april 2016 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dan haal je ze toch niet?
zie het probleem niet
En soms niet door alle 500 dingen te verzamelen, ook soms jammer.quote:Op zondag 10 april 2016 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar als je de platinum wil kan dat niet met alleen sp bijvoorbeeld.. Af en toe jammer
Je mist het hele punt maar top dat je medoet met brainstormenquote:Op zondag 10 april 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
En soms niet door alle 500 dingen te verzamelen, ook soms jammer.
Wederom, als ze je niet aan staan moet je ze niet halen.
Het punt dat je een trophy niet leuk vindt (want mp) dus zouden ze die er uit moeten filteren?quote:Op zondag 10 april 2016 23:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je mist het hele punt maar top dat je medoet met brainstormen
Het punt dat bv bij tomb raider het niet meer mogelijk is omdat niemand de mp speelt.. En je dan nooit de trophies kan halen koekenbakkerquote:Op zondag 10 april 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het punt dat je een trophy niet leuk vindt (want mp) dus zouden ze die er uit moeten filteren?
Die heb ik niet gemist hoor, vind het alleen erg onzinnig.
Overwatch?quote:Op maandag 11 april 2016 02:26 schreef Drankster het volgende:
Overwacht toch maar in de pre order gezet.
Dan maar geen platinum. Je leven wordt niet andersquote:Op zondag 10 april 2016 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het punt dat bv bij tomb raider het niet meer mogelijk is omdat niemand de mp speelt.. En je dan nooit de trophies kan halen koekenbakker
Maar toch moeten ze die online trophy's als extra zien, en niet verplicht voor de plat.quote:Op maandag 11 april 2016 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maar geen platinum. Je leven wordt niet anders
Nee, platinum is gewoon alles? Dus je wil per game twee platinums kunnen halen: 1 voor single/offline, en 1 voor online? Raar.quote:Op maandag 11 april 2016 09:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar toch moeten ze die online trophy's als extra zien, en niet verplicht voor de plat.
Ik heb overigens geen een plat :p
Dit. Ik heb welgeteld 1 (!) Platinum en dat was bij Game of Thrones.quote:Op maandag 11 april 2016 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar bitjes, ik kan me er niet druk om maken. Niets moet, alles mag.
Ik geloof dat ik al mijn platinums inderdaad ook van Telltale games hebquote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dit. Ik heb welgeteld 1 (!) Platinum en dat was bij Game of Thrones.
Die kreeg je als je de game had uitgespeeld
Damn, is dat standaard bij TTG?quote:Op maandag 11 april 2016 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al mijn platinums inderdaad ook van Telltale games heb
Bij de meeste wel. Vorige week nog Tales of the Borderlands uitgespeeld, daar heb ik ook 1000/1000 na één playthrough.quote:Op maandag 11 april 2016 10:44 schreef StefanW het volgende:
[..]
Damn, is dat standaard bij TTG?
Dan ga ik ze alsnog allemaal kopen
Dan richten ze vast een nieuwe studio opquote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De maker van Driveclub komt met groot nieuws vandaag.
Dat lijkt mij ook ja. Gefund door Sony en met alleen maar exclusivesquote:Op maandag 11 april 2016 10:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan richten ze vast een nieuwe studio op
Nog meer DLC die buiten de season pass valtquote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze bij Codemasters horen? Tja, voor hun groot, maar hopelijk kondigen ze meteen even DC 2 aanquote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Als het te doen is pak ik er wel een platinum, maar mezelf doodgrinden doe ik niet meer.quote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd de platinum van Beyond: Two Souls te halen, want daar zat geen multiplayer bij.quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het te doen is pak ik er wel een platinum, maar mezelf doodgrinden doe ik niet meer.
Lijkt me erg vette game ja. Heb alleen nog trackmania die ik eerst verder wil spelen..quote:Op zondag 10 april 2016 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat footage van Dirt Rally zonder hud, geen assists en cockpit view :
Meesterlijke racegame
Totaal terecht. Als trofeeen nu echt zorgen dat je een game anders beleefd, of meer van de game ziet of doet dan nodig is om het verhaal uit te spelen: prima. Is het om iemand een spel nog vaker door te laten spelen, honderd kut collectables te verzamelen of een snel bij elkaar geflikkerde multiplayer te spelen bij een eigenlijk sinleplayergame: never mind, doei.quote:Op maandag 11 april 2016 12:02 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd de platinum van Beyond: Two Souls te halen, want daar zat geen multiplayer bij.
Tot ik die shit zes keer voor minimaal 75% moest doorspelen. Toen heb ik hem uitgezet.
Dit. Of als ik een game écht tof vind, zoals MGSV.quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het te doen is pak ik er wel een platinum, maar mezelf doodgrinden doe ik niet meer.
Mij lukt het niet om dat spel uit te spelen, want bij mij zit er lag in waardoor hij niet tijdig reageert en ik steeds dood gaquote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Jij had overwacht dus ik vroeg of je overwatch bedoeldequote:Op maandag 11 april 2016 02:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/overwatch/en/
Is dat niet de standaard releaseprijs voor AAA-titels? Of bedoel je dat 0,95 ipv 0,99quote:Op maandag 11 april 2016 15:12 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is Dark Souls 3 69,95 in de psn store![]()
whatdafuck
Veel mensen hebben hem ook al in de post gehadquote:Op maandag 11 april 2016 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard releaseprijs voor AAA-titels? Of bedoel je dat 0,95 ipv 0,99
In Xbox One-store wel in ieder geval.
Schijnbaar heeft Nedgame 'm al liggen, daar maar ff langsrijden vanmiddag.
Dat is wel lekker ja.quote:Op maandag 11 april 2016 15:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben hem ook al in de post gehad
Maatje van me had hem zaterdag al
Moet jij wetenquote:Op maandag 11 april 2016 15:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Ik pre-order alleen nooit.
Als je er nog zo 1 wilt: Enchanted Arms.quote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Genoeg games voor 59,95 tochquote:Op maandag 11 april 2016 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard releaseprijs voor AAA-titels? Of bedoel je dat 0,95 ipv 0,99
In Xbox One-store wel in ieder geval.
Schijnbaar heeft Nedgame 'm al liggen, daar maar ff langsrijden vanmiddag.
Meeste gewoon 70euro...quote:Op maandag 11 april 2016 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Genoeg games voor 59,95 toch
kut namco
Nee.quote:Op maandag 11 april 2016 17:22 schreef Chrizs het volgende:
Zijn er problemen bij psn?
Kan bij instellen van netwerk geen verbinding krijgen met psn, zegt dat het mogelijk bezet is.
vicequote:Op maandag 11 april 2016 16:45 schreef wdn het volgende:
http://motherboard.vice.c(...)nally-is-much-harder
Gaat over DS.
kan DS3 donderdag ophalenquote:
Die had ik ook gezien maar de errorcode geeft ook onderhoudquote:Op maandag 11 april 2016 18:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee.
https://status.playstation.com/nl-NL/
Dit is tegenwoordig ook te checken op de PS4 bij network volgens mij.
picsquote:Op maandag 11 april 2016 18:31 schreef wdn het volgende:
[..]
kan DS3 donderdag ophalen
Oh en er is 1 persoon die bij GM de 400 euro versie heeft gepre-ordered blijkbaar.
En de press-kit zag er ook verdomd goed uit.
done! Ik heb de 119 euro versie besteldquote:
Alleen jammer dat ik tot 17.00u moet werkenquote:Bezorging door: PostNL (briefpost)
Verwacht op: 12-04-2016 tussen 09:30 - 12:30
Genoten van 360 versie inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef DKUp het volgende:
Het eerste deel is al een prima multiplayer shooter. Ik wil het
Gelukkig is die niet meer exclusief voor de xbonequote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef DKUp het volgende:
Het eerste deel is al een prima multiplayer shooter. Ik wil het
Zeker spelen, grafisch niet fantastisch maar het speelt subliemquote:Op maandag 11 april 2016 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds op de one spelenheb hem ooit voor 7 euro gekocht
Zag het ja.quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
21 minuten aan nieuwe gameplay voor NMS
quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee je moet hem weer ophalen of zo een retrieve point zoals in de vidquote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
En kan je instantly terug naar je spaceship vanaf elk punt?
Wat zou je moeten missen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mis je niet superveel op zo'n planeet als je er loopt en maar 0.001% van zo'n planeet ziet als je er bent? nja dat is opzich wel logisch dan, maar hopelijk mis je niet te veel belangrijke dingen
Ja er is update vandaag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil ik division spelen is er gepland onderhoud aan de servers
Had 3 dagen niet gespeeld, vandaag vrij dus ging er even lekker voor zitten....quote:
Een developer zei dat waarschijnlijk 99.9% van de planeten niet bezocht gaat worden. Dus je mist sowieso wel veel maar dat is niet zo erg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mis je niet superveel op zo'n planeet als je er loopt en maar 0.001% van zo'n planeet ziet als je er bent? nja dat is opzich wel logisch dan, maar hopelijk mis je niet te veel belangrijke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |