Bij de meeste wel. Vorige week nog Tales of the Borderlands uitgespeeld, daar heb ik ook 1000/1000 na één playthrough.quote:Op maandag 11 april 2016 10:44 schreef StefanW het volgende:
[..]
Damn, is dat standaard bij TTG?
Dan ga ik ze alsnog allemaal kopen
Dan richten ze vast een nieuwe studio opquote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De maker van Driveclub komt met groot nieuws vandaag.
Dat lijkt mij ook ja. Gefund door Sony en met alleen maar exclusivesquote:Op maandag 11 april 2016 10:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan richten ze vast een nieuwe studio op
Nog meer DLC die buiten de season pass valtquote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze bij Codemasters horen? Tja, voor hun groot, maar hopelijk kondigen ze meteen even DC 2 aanquote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Als het te doen is pak ik er wel een platinum, maar mezelf doodgrinden doe ik niet meer.quote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Dit. Ik heb welgeteld 1 (!) Platinum en dat was bij Game of Thrones.
Die kreeg je als je de game had uitgespeeld
Ooit geprobeerd de platinum van Beyond: Two Souls te halen, want daar zat geen multiplayer bij.quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het te doen is pak ik er wel een platinum, maar mezelf doodgrinden doe ik niet meer.
Lijkt me erg vette game ja. Heb alleen nog trackmania die ik eerst verder wil spelen..quote:Op zondag 10 april 2016 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hier wat footage van Dirt Rally zonder hud, geen assists en cockpit view :
Meesterlijke racegame
Totaal terecht. Als trofeeen nu echt zorgen dat je een game anders beleefd, of meer van de game ziet of doet dan nodig is om het verhaal uit te spelen: prima. Is het om iemand een spel nog vaker door te laten spelen, honderd kut collectables te verzamelen of een snel bij elkaar geflikkerde multiplayer te spelen bij een eigenlijk sinleplayergame: never mind, doei.quote:Op maandag 11 april 2016 12:02 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd de platinum van Beyond: Two Souls te halen, want daar zat geen multiplayer bij.
Tot ik die shit zes keer voor minimaal 75% moest doorspelen. Toen heb ik hem uitgezet.
Dit. Of als ik een game écht tof vind, zoals MGSV.quote:Op maandag 11 april 2016 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het te doen is pak ik er wel een platinum, maar mezelf doodgrinden doe ik niet meer.
Mij lukt het niet om dat spel uit te spelen, want bij mij zit er lag in waardoor hij niet tijdig reageert en ik steeds dood gaquote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Jij had overwacht dus ik vroeg of je overwatch bedoeldequote:Op maandag 11 april 2016 02:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/overwatch/en/
Is dat niet de standaard releaseprijs voor AAA-titels? Of bedoel je dat 0,95 ipv 0,99quote:Op maandag 11 april 2016 15:12 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is Dark Souls 3 69,95 in de psn store![]()
whatdafuck
Veel mensen hebben hem ook al in de post gehadquote:Op maandag 11 april 2016 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard releaseprijs voor AAA-titels? Of bedoel je dat 0,95 ipv 0,99
In Xbox One-store wel in ieder geval.
Schijnbaar heeft Nedgame 'm al liggen, daar maar ff langsrijden vanmiddag.
Dat is wel lekker ja.quote:Op maandag 11 april 2016 15:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben hem ook al in de post gehad
Maatje van me had hem zaterdag al
Moet jij wetenquote:Op maandag 11 april 2016 15:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Ik pre-order alleen nooit.
Als je er nog zo 1 wilt: Enchanted Arms.quote:Op maandag 11 april 2016 10:34 schreef StefanW het volgende:
[..]
Genoeg games voor 59,95 tochquote:Op maandag 11 april 2016 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard releaseprijs voor AAA-titels? Of bedoel je dat 0,95 ipv 0,99
In Xbox One-store wel in ieder geval.
Schijnbaar heeft Nedgame 'm al liggen, daar maar ff langsrijden vanmiddag.
Meeste gewoon 70euro...quote:Op maandag 11 april 2016 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Genoeg games voor 59,95 toch
kut namco
Nee.quote:Op maandag 11 april 2016 17:22 schreef Chrizs het volgende:
Zijn er problemen bij psn?
Kan bij instellen van netwerk geen verbinding krijgen met psn, zegt dat het mogelijk bezet is.
vicequote:Op maandag 11 april 2016 16:45 schreef wdn het volgende:
http://motherboard.vice.c(...)nally-is-much-harder
Gaat over DS.
kan DS3 donderdag ophalenquote:
Die had ik ook gezien maar de errorcode geeft ook onderhoudquote:Op maandag 11 april 2016 18:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee.
https://status.playstation.com/nl-NL/
Dit is tegenwoordig ook te checken op de PS4 bij network volgens mij.
picsquote:Op maandag 11 april 2016 18:31 schreef wdn het volgende:
[..]
kan DS3 donderdag ophalen
Oh en er is 1 persoon die bij GM de 400 euro versie heeft gepre-ordered blijkbaar.
En de press-kit zag er ook verdomd goed uit.
done! Ik heb de 119 euro versie besteldquote:
Alleen jammer dat ik tot 17.00u moet werkenquote:Bezorging door: PostNL (briefpost)
Verwacht op: 12-04-2016 tussen 09:30 - 12:30
Genoten van 360 versie inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef DKUp het volgende:
Het eerste deel is al een prima multiplayer shooter. Ik wil het
Gelukkig is die niet meer exclusief voor de xbonequote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef DKUp het volgende:
Het eerste deel is al een prima multiplayer shooter. Ik wil het
Zeker spelen, grafisch niet fantastisch maar het speelt subliemquote:Op maandag 11 april 2016 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds op de one spelenheb hem ooit voor 7 euro gekocht
Zag het ja.quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
21 minuten aan nieuwe gameplay voor NMS
quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee je moet hem weer ophalen of zo een retrieve point zoals in de vidquote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
En kan je instantly terug naar je spaceship vanaf elk punt?
Wat zou je moeten missen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mis je niet superveel op zo'n planeet als je er loopt en maar 0.001% van zo'n planeet ziet als je er bent? nja dat is opzich wel logisch dan, maar hopelijk mis je niet te veel belangrijke dingen
Ja er is update vandaag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil ik division spelen is er gepland onderhoud aan de servers
Had 3 dagen niet gespeeld, vandaag vrij dus ging er even lekker voor zitten....quote:
Een developer zei dat waarschijnlijk 99.9% van de planeten niet bezocht gaat worden. Dus je mist sowieso wel veel maar dat is niet zo erg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mis je niet superveel op zo'n planeet als je er loopt en maar 0.001% van zo'n planeet ziet als je er bent? nja dat is opzich wel logisch dan, maar hopelijk mis je niet te veel belangrijke dingen
Wordt toch een day one purchase voor mij, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
quote:
quote:The servers will be down for three hours, according to Ubisoft. While that means players won't be able to experience "The Division" for a few hours, many won't mind getting new content for the game. The patch size will be relatively small, between 4 to 4.7GB, considering it will include a new mission and other features.
http://www.ibtimes.com/to(...)arrival-time-2351983
Sowieso, ben voor de special edition gegaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wordt toch een day one purchase voor mij, denk ik.
Ik zit deze maand helaas midden in een verhuizing dus ik heb geen tijd om me er volledig op te storten. En aangezien dat voor mij de enige manier is om een soulsgame te spelen heb ik me voorgenomen om tot volgende maand te wachten met de aankoop als alles geregeld is en ik in mijn nieuwe huis zit. Jij wel? Hoe bevalt hij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:51 schreef 2dope het volgende:
Nog niet aan het Dork Solzen dan, señor Zedong?
Verstandig ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit deze maand helaas midden in een verhuizing dus ik heb geen tijd om me er volledig op te storten. En aangezien dat voor mij de enige manier is om een soulsgame te spelen heb ik me voorgenomen om tot volgende maand te wachten met de aankoop als alles geregeld is en ik in mijn nieuwe huis zit. Jij wel? Hoe bevalt hij?
Bij poging 2 of 3 niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:02 schreef Leatherneck het volgende:
DS3 vandaag ontvangen. Na een aantal maanden geen DS/Bloodborne is het wel weer inkomen, nu als Thief bij de eerste baas die al gelijk een uitdaging is om met een paar pijlen en een dagger neer te halen.
Ik denk niet dat je veel mist met die random generated shiznit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het is niet random, procedural.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel mist met die random generated shiznit.
Voor deze game een ps4 gekocht! Laat het goed zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wordt toch een day one purchase voor mij, denk ik.
Ach, geef het beestje een andere naam.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is niet random, procedural.
Naja, procedural is wel onderhevig aan bepaalde regels itt random, en zorgt er daar door ook voor dat iedereen in exact hetzelfde universum rond vliegt, maar ik snap je punt. Ik hoop op genoeg variabelen en unieke dingen die planeten divers en interessant maken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ach, geef het beestje een andere naam.
Ben bang dat het saai wordt als radiant quests in bijv. Fallout, TES, events in GTA etc. Teveel herhaling ondanks dat elke planeet er nét een tikkeltje anders eruit ziet.
Oh even de tv op iets anders zetten. Kan die Trevor Noah absoluut niet uit staan.
Ik hoop dat ze inderdaad hier en daar unieke seeding toevoegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Naja, procedural is wel onderhevig aan bepaalde regels itt random, en zorgt er daar door ook voor dat iedereen in exact hetzelfde universum rond vliegt, maar ik snap je punt. Ik hoop op genoeg variabelen en unieke dingen die planeten divers en interessant maken.
Het heeft te maken met het aantal variabelen. Als ze werken met een systeem van sliders met 1000 mogelijke settings per slider, en ze hanteren bijvoorbeeld per lichaamsdeel van een wezen één slider, dan is het aantal mogelijkheden per creature type vrijwel oneindig en is de kans klein dat je twee keer bijna hetzelfde treft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ach, geef het beestje een andere naam.
Ben bang dat het saai wordt als radiant quests in bijv. Fallout, TES, events in GTA etc. Teveel herhaling ondanks dat elke planeet er nét een tikkeltje anders eruit ziet.
Oh even de tv op iets anders zetten. Kan die Trevor Noah absoluut niet uit staan.
Even inkomen en het gevecht was goed te doen ja. En inderdaad, dan het welbekende Dark Souls momentje na het verslaan, heerlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bij poging 2 of 3 niet meer
Was wel een heerlijk momentje weer, die eerste baas.
Natuurlijk wel mits je het speelt als je een beetje high ben natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het aantal variabelen. Als ze werken met een systeem van sliders met 1000 mogelijke settings per slider, en ze hanteren bijvoorbeeld per lichaamsdeel van een wezen één slider, dan is het aantal mogelijkheden per creature type vrijwel oneindig en is de kans klein dat je twee keer bijna hetzelfde treft.
Ik heb er wel vertrouwen in dat de variatie voldoende is. Of het langer dan 20 uur leuk blijft is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel mits je het speelt als je een beetje high ben natuurlijk.
Je even onverslaanbaar voelen, om vervolgens weer keihard genaaid te worden door een standaard mobquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Even inkomen en het gevecht was goed te doen ja. En inderdaad, dan het welbekende Dark Souls momentje na het verslaan, heerlijk.
Hulp nodig? Fuff_Puffyquote:Op woensdag 13 april 2016 08:38 schreef HansvanOchten het volgende:
Eerst maar een BloodBorne uitspelen, Rom the spider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |