abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161292566

quote:
Enter the Gungeon is a bullet hell dungeon crawler following a band of misfits seeking to shoot, loot, dodge roll and table-flip their way to personal absolution by reaching the legendary Gungeon’s ultimate treasure: the gun that can kill the past.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_161292753
Dus.... wat secrets die ik ontdekt heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ik kwam er ook achter dat je die ontploffende tonnen via dodgerolls kapot kan maken zonder ze te laten ontploffen, en dat je ook die kleine slimes kan onehitten via zo'n dodgeroll. Rollen helpt ook als je in de fik staat.

- Laat nooit je ammo achter want er komt een rat die je shit jat.

Verder nog steeds niet voorbij de tank gekomen, de struggle is real ;(

Het is een paar mensen schijnbaar gelukt om online coop te spelen, ze gaan nog met een instructievideo komen op reddit:

https://www.reddit.com/r/(...)gungeon_is_possible/
pi_161293014
Reporting for duty.

Net de tank geflawlessed. :7 De Particulator is echt een gruwelijke gun, ik denk wel een van mijn favorieten. Wat is jullie favoriet tot nu toe?
pi_161293088
Ik vind die M1 eigenlijk wel chill, goed voor lange afstand regen bazen en hij penetreert door vijanden heen.
pi_161293636
M1 is ook wel relaxed inderdaad. Ben trouwens wel benieuwd naar die online co-op en of dat een beetje te doen is qua latency.
pi_161294096
ging net gewoon online co-op via shareplay trouwens @Miauw, was die andere guy dat co-op mannetje. Hij had het spel niet eens :P
wel chill want die baaspunten telden gewoon mee voor m'n eigen game

Iemand al enig idee hoe je die secret rooms wat makkelijker vindt? Vind ze echt zo goed als nooit namelijk

Heb nog niet zoveel guns gehad, vond zelf die gun die als een ninjazwaard bullets blokt als je reload wel chill
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 23:54:54 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_161294336
hmm tvp, zat in ps+ deze maand toch?

vind Boi een briljant spel, misschien dat ik deze dan ook maar eens moet proberen...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_161294367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 23:54 schreef Jimbo het volgende:
hmm tvp, zat in ps+ deze maand toch?

vind Boi een briljant spel, misschien dat ik deze dan ook maar eens moet proberen...
nee, wel maar 15eu

en ja dan sowieso halen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_161297515
Yeah, een eigen topic.

Zelf de game nog niet heel erg veel kunnen spelen helaas. Favoriete gun is tot nu toe de Particulator. Pas een keer gehad maar damn, die is wel behoorlijk sterk!

Wel echt een vette game moet ik zeggen. Zit voor mij momenteel tussen BOI en Nuclear Throne in, als ik de game zou moeten recenseren.

Wat is jullie favoriete karakter om mee te spelen en waarom?
pi_161297540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 06:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, een eigen topic.

Zelf de game nog niet heel erg veel kunnen spelen helaas. Favoriete gun is tot nu toe de Particulator. Pas een keer gehad maar damn, die is wel behoorlijk sterk!

Wel echt een vette game moet ik zeggen. Zit voor mij momenteel tussen BOI en Nuclear Throne in, als ik de game zou moeten recenseren.

Ik heb één keer de Particulator gehad samen met de Scattershot passive. Dat maakte het wapen al belachelijk overpowered, maar ik had daarnaast ook nog de Potion of Gun Friendship. Niks kon me tegenhouden. Alleen het dodgen was lastig, aangezien het scherm helemaal vol zat met mijn eigen bullets, en ik die van de vijand niet goed kon zien.

Ik speel het liefst met de Convict, daarna de Marine, dan de Hunter en als laatste de Pilot. De lockpick is eigenlijk best slecht in mijn ogen.

Hoe ver zijn jullie al gekomen?
Doe eens niet.
pi_161297739
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 06:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, een eigen topic.

Ik speel het liefst met de marine. Beste starterweapon icm die passive en de extra armor kan ik goed gebruiken.
pi_161297930
Ik speel tot nu toe ook het liefst met de Marine of de Hunter. Andere twee eigenlijk nog nauwelijks geprobeerd.

Ik ben nog niet verder gekomen dan Floor 3. Daar de baas nog niet kunnen bevechten helaas.
pi_161299108
Hier ook hunter en marine. :) Sawed-off vind ik maar niks en ook actives gebruik ik nog niet genoeg om de molotov echt nuttig te maken en de lockpick van de pilot is inderdaad trash tier.

Ben tot aan de eindbaas gekomen die ik bijna down had toen ik het loodje legde.
pi_161300217
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:36 schreef Cikx het volgende:
Hier ook hunter en marine. :) Sawed-off vind ik maar niks en ook actives gebruik ik nog niet genoeg om de molotov echt nuttig te maken en de lockpick van de pilot is inderdaad trash tier.

Ben tot aan de eindbaas gekomen die ik bijna down had toen ik het loodje legde.
wat heb je trouwens precies aan die liftman? floor overslaan lijkt me eerder onhandig dan handig?
pi_161300268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:46 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

wat heb je trouwens precies aan die liftman? floor overslaan lijkt me eerder onhandig dan handig?
Het schijnt dat je wapens mee krijgt als je floors overslaat, dus dan heb je niet het probleem dat je bij Spelunky bijvoorbeeld wel hebt omdat je daar zonder fatsoenlijke items in lastige levels begint.
pi_161300332
ah oke dan is het wel chill ja
pi_161302057
Heb de shortcut voor de 2e floor unlocked, maar geen extra wapens dus denk pas vanaf de 3e?
pi_161303483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef Cikx het volgende:
Heb de shortcut voor de 2e floor unlocked, maar geen extra wapens dus denk pas vanaf de 3e?
Misschien? Dacht het iig ergens gelezen te hebben. Ik moet nu 120 cash en 3 sleutels grinden voor die gast. Vrij vervelend.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:51:34 #19
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_161303537
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Misschien? Dacht het iig ergens gelezen te hebben. Ik moet nu 120 cash en 3 sleutels grinden voor die gast. Vrij vervelend.
Vanaf floor 3 blijkbaar:
https://www.reddit.com/r/(...)s_and_tricks_thread/
pi_161303580
Geen hele goede deal aangezien je dan 3 items misloopt en 2 kansen op een extra heart container.
pi_161305520
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:53 schreef Cikx het volgende:
Geen hele goede deal aangezien je dan 3 items misloopt en 2 kansen op een extra heart container.
Misschien handig puur om te oefenen tegen de level bosses.
pi_161305842
Eindbaas dood :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
pi_161305893
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:47 schreef Necrodeath het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Lekker hoor, speel je 'm op ps4 of PC? Ik ga ook weer ff oefenen, helaas weinig tijd, zit midden in een verhuizing ;(
pi_161306027
Ugh weer dood bij 2e fase van eindbaas. ;(

quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:47 schreef Necrodeath het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Lekker bezig!
pi_161306679
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Lekker hoor, speel je 'm op ps4 of PC? Ik ga ook weer ff oefenen, helaas weinig tijd, zit midden in een verhuizing ;(
Ik speel op de PC. Wist in eerste instantie niet eens dat hij ook voor de PS4 uitkwam, anders had ik hem daar misschien wel gekocht.
Doe eens niet.
pi_161307476
ok I'm done....
Ik overdrijf niet, eindbaas had letterlijk GEEN health meer. Het was gewoon niet meer zichtbaar op de balk en ik ga dood. :')
pi_161312365
Boooom! :D De aanhouder wint zullen we maar zeggen.

SPOILER
pi_161319862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 20:49 schreef Cikx het volgende:
Boooom! :D De aanhouder wint zullen we maar zeggen.

SPOILER
Nice! Paar items ook die ik nog niet gezien heb, magische lamp? :D
Weet jij trouwens wat dat schedel icoontje met het getal wil zeggen aan de linkerkant?
Doe eens niet.
pi_161320801
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Nice! Paar items ook die ik nog niet gezien heb, magische lamp? :D
Weet jij trouwens wat dat schedel icoontje met het getal wil zeggen aan de linkerkant?
Haha ja die lamp is OP, gekocht bij de acquisitions department. :P Het schedel icoontje is volgens mij hoe vaak je in totaal dood bent gegaan. Nogal aan de hoge kant bij mij. _O-
pi_161332344
er zit gewoon een coin in, active item, die valar morgunis heet _O_ _O_ _O_
pi_161335492
Jup. Heerlijk al die referenties naar andere games :)
pi_161342308
Vandaag toch het nut van Pilot ingezien. Mijn aller eerste item was de rugzak, waardoor ik nog een active item slot kreeg. Nu had ik er dus drie. Eenmaal bij Chamber 3 liep ik met de Knife Shield, die star puppet en dat singularity ding. Elk op een aparte cooldown.
Daarna met de shooting game nog vals gespeeld (ik kon vliegen), en daar de BSG van gekregen.
In deze run ook Chamber 4 baas zonder geraakt te worden verslagen, en ik versloeg de eindbaas met 6 hartjes en vier armor over.

Met zoveel geluk is het spel opeens een stuk makkelijker.
Doe eens niet.
pi_161343037
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 23:45 schreef Necrodeath het volgende:
Vandaag toch het nut van Pilot ingezien. Mijn aller eerste item was de rugzak, waardoor ik nog een active item slot kreeg. Nu had ik er dus drie. Eenmaal bij Chamber 3 liep ik met de Knife Shield, die star puppet en dat singularity ding. Elk op een aparte cooldown.
Daarna met de shooting game nog vals gespeeld (ik kon vliegen), en daar de BSG van gekregen.
In deze run ook Chamber 4 baas zonder geraakt te worden verslagen, en ik versloeg de eindbaas met 6 hartjes en vier armor over.

Met zoveel geluk is het spel opeens een stuk makkelijker.
Nice! Had in een stream gezien dat singularity erg goed is als je een beam wapen hebt. Toen ik het zelf had vlogen mijn eigen kogels er ook in dus was niet zo handig. :P En goed om te weten dat je kan cheaten door te vliegen hehe.

Toevallig al de boss in de secret area "Abbey" verslagen? Net tegen hem gevochten, maar was erg sterk. Het kost ook nogal wat moeite om er te komen dus weet niet of ik het snel nog eens ga proberen. :P
pi_161343881
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 00:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nice! Had in een stream gezien dat singularity erg goed is als je een beam wapen hebt. Toen ik het zelf had vlogen mijn eigen kogels er ook in dus was niet zo handig. :P En goed om te weten dat je kan cheaten door te vliegen hehe.

Toevallig al de boss in de secret area "Abbey" verslagen? Net tegen hem gevochten, maar was erg sterk. Het kost ook nogal wat moeite om er te komen dus weet niet of ik het snel nog eens ga proberen. :P
Eerste secret boss gedaan, een keer.
SPOILER
Ik weet dat er een tweede is, maar daar ben ik nog niet geweest.
Doe eens niet.
pi_161344218
Nice Necro!

Ik kom nog niet heel veel verder dan het verslaan van de tweede baas. Vaak is het gewoon nog het verkeerd timen van een dodgerol. Maar ik vind het niet erg. Elke run is weer erg leuk :)

Had gister een gun die vissen uit een barrel schoot. 😂
pi_161346283
Kom ik aan met mn floor 3 max :)

Tis nog even wennen voor me, vooral drukke rooms is klote
pi_161362547
Tweede secret floor gedaan, meteen de baas gekilled, maar vond hem wel heel lastig. Moeilijker dan de eindbaas wel denk ik.
De floor daarna meteen het item gevonden dat ik unlocked had met die secret floor, en holy shit dat ding is overpowered.
Doe eens niet.
pi_161387037
Yes, eindelijk die tank kapot... _O_ Fat bullets _O_ icm de stinger is OP.
pi_161387280
Floor 4 is eng :'(
pi_161388416
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 03:15 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Eerste secret boss gedaan, een keer.
SPOILER
Ik weet dat er een tweede is, maar daar ben ik nog niet geweest.
Lekker hoor. Groot deel van het probleem voor mij is steeds het bij de 2e secret area komen. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, eindelijk die tank kapot... _O_ Fat bullets _O_ icm de stinger is OP.
Netjes! Ze hebben de tank generfd overigens. :)
pi_161389330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef Cikx het volgende:

[..]

Lekker hoor. Groot deel van het probleem voor mij is steeds het bij de 2e secret area komen. :P

[..]

Netjes! Ze hebben de tank generfd overigens. :)
Ja wel meer zag ik:

quote:
Patch 1.0.4
Made key acquisition more reliable
Lowered the difficulty of the Treadnaught (explosive shot now has a minimum range, homing rocket is slightly slower, adds no longer lead their shots)
Fixed an issue where enemies could spawn in unreachable locations
Players can no longer teleport in coop while one player is interacting with a shrine or NPC
Players can no longer be set on fire while ethereal
Increased quality tier of the Fightsabre (less likely to spawn in low level chests)
Fixed an issue where collecting an NPC cell key while it was falling into a pit broke the key
Fixed an issue where the SMASH tent event could be interrupted by enemy gunfire
Fixed an issue where Lost Adventurer progress was not being tracked correctly
Fixed an issue where Gunsling King progress was being tracked twice per success
Fixed an issue where Great Hall progress notifications were popping up everytime the Breach loaded
Starter guns can no longer be used to reveal secret doors (hit VFX is now the normal wall hit effect)
Meer key drops ook dus. Mijn encounter met de muur was van korte duur in level 4 trouwens, ik stond gelijk in de fik :')

Bovenstaand is nog niet op de ps4 overigens, hopelijk komen de updates sneller door dan bij BOI en NT.
pi_161389745
gvd had een goede active item en dacht pak ff een active item op puur om het oppakken want wist dat het niks was

valt m'n oude active item doordat ik die andere oppak precies in lava :') kutspel _O-
pi_161391673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ken het gevoel.
Best vaak werd ik geraakt toen ik de 2e secret area probeerde te bereiken. En dan ook door de lompste dingen.
Een kamer met explosive barrels in de hoeken, maar ik focus op de vijanden en zie de barrels niet. Dus ik liep de kamer in, parkeer mijzelf in zo'n hoekje, tafeltje geflipt voor cover, en ik dodge een kogel door een klein beetje naar rechts te lopen.

Op dat moment gaat het snel, ik zie de barrel, en de kogel die er recht op af vliegt. Ik probeerde nog te dodgerollen, maar het is al te laat. Frustratie alom wanneer de barrel in mijn gezicht explodeert en mijn zoveelste kans op de 2e secret area door mijn neus geboord is, door mijn eigen stommiteit.

Maar nu Dark Souls 3 uit is ga ik even minder Enter the Gungeon spelen vermoed ik zo :9

[ Bericht 6% gewijzigd door Necrodeath op 13-04-2016 00:49:53 ]
Doe eens niet.
pi_161393238
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
gvd had een goede active item en dacht pak ff een active item op puur om het oppakken want wist dat het niks was

valt m'n oude active item doordat ik die andere oppak precies in lava :') kutspel _O-
Die fout heb ik ook een keer gemaakt :')
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:47:47 #45
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_161471320
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 11:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kom ik aan met mn floor 3 max :)

Tis nog even wennen voor me, vooral drukke rooms is klote
dit :P
pi_161471390
Er is best wel een significant snowball effect merk ik; hoe meer je speelt, hoe beter je wordt en des te meer credits je verdient om betere wapens te unlocken die ervoor zorgen dat je nog verder komt. :)
pi_161475444
Hiep hiep *O*

Nog 3 te gaan.
pi_161476198
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef Cikx het volgende:
Hiep hiep *O*

[ afbeelding ]

Nog 3 te gaan.
Doe je goed man! Ik heb eindelijk weer wat tijd om te spelen en heb de tank van wereld 3 nu onder de knie. Lange afstand wapens + maximaal kiten ftw. Gewoon van hoek naar hoek 'in een vierkant'.
pi_161476420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Doe je goed man! Ik heb eindelijk weer wat tijd om te spelen en heb de tank van wereld 3 nu onder de knie. Lange afstand wapens + maximaal kiten ftw. Gewoon van hoek naar hoek 'in een vierkant'.
Nice! Is ie op de PS4 nog steeds niet gepatched? Op PC is die nu een heel stuk makkelijker. Echt een verademing dat die spawns niet meer anticiperen waar je naartoe loopt.
pi_161476486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nice! Is ie op de PS4 nog steeds niet gepatched? Op PC is die nu een heel stuk makkelijker. Echt een verademing dat die spawns niet meer anticiperen waar je naartoe loopt.
Nope, echt super kut. Ik vind dat echt het grootste nadeel aan de PS4, BOI is net pas patch 1.03 van uitgekomen, Nuclear Throne is broken sinds de release en voor ETG is hij er ook nog niet. Baal soms ook echt van de vrijwel nooit voorkomende key drops, te vaak kan ik kisten niet open maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')