Nee, dan is duidelijk dat die mensen die niet zijn gaan stemmen, er niet toe doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Opkomst zegt hier toch meer dan de daadwerkelijk uitslag of niet? Als ruim twee derde van de stemgerechtigden nog niet eens de moeite neemt om te gaan stemmen (of dat bewust niet doet) lijkt me toch duidelijk dat dit hele referendum nergens over gaat.
Doet hij wel vaker.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Vasilevski het volgende:
Ron zegt een aantal zinnige dingen hier.
Ik ben nu al referendummoequote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef invalidusername het volgende:
Wat mij betreft elke week een referendum.
Totdat het pluche luistert.
Omdat de mensen die bij landelijke verkiezingen thuisblijven niet de overgrote meerderheid (meer dan tweederde) vormen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
De voorstemmerspartijen blijven maar hameren op dat ze die 2/3de die NIET is gaan stemmen niet kunnen negeren.
Flikker toch op man. Bij landelijke verkiezingen hoor je niemand over de mensen die NIET zijn gaan stemmen
Als het boven de 30% uitkomt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef RRuben het volgende:
Wel mooi dat het merendeel van de tweede kamer ook daadwerkelijk de uitkomst van het referendum wil uitvoeren
Met obstructie ja. Nu het zo close-call is moet dat besproken worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin, de grens is in dat scenario niet gehaald, dus heb je gefaald. Accepteer het en ga verder
Dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Opkomst zegt hier toch meer dan de daadwerkelijk uitslag of niet? Als ruim twee derde van de stemgerechtigden nog niet eens de moeite neemt om te gaan stemmen (of dat bewust niet doet) lijkt me toch duidelijk dat dit hele referendum nergens over gaat.
Weer iemand waarbij het niet om Oekraïne draait.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef invalidusername het volgende:
Wat mij betreft elke week een referendum.
Totdat het pluche luistert.
Maar niet in het licht van de uitslag, enkel in het licht van de procedure.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Met obstructie ja. Nu het zo close-call is moet dat besproken worden.
Waarom zou ik persoonlijk dat verdrag moeten doorlezen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoeveel mensen die hebben gestemd hebben het verdrag gelezen?
Dat is dus een onjuiste conclusie.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Ook al wordt het 30%, het boeit 70% niet genoeg.
Beetje veel pagina's hansquote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoeveel mensen die hebben gestemd hebben het verdrag gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |