Emigreer anders lekker naar Korea.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee het is dom dat zoveel mensen gestemd hebben.
Een Voor stem = een Tegen stem. Iedere stem telt voor de opkomst en 2/3'e is tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef Falco het volgende:
Ik heb VOOR gestemd vanwege die ellendige Jan Roos.
Ik wou dat ik bij die groep zat. Ik heb spijt van mijn stem ondanks dat het een 'voor' stem was. De meest verstandige mensen bleven vandaag gewoon thuis.quote:
hahaha idioot. dik verlies of het nou 29 of 31 procent is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:08:21Grote meerderheid stemmers is tegen, dat is geweldig. Ik hoop dat de opkomst nog de 30% zal halen! #spannend reageer retweet
530.000 mensen. Moet lukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef Resistor het volgende:
Stel dat de opkomst 29,9% is, 60% tegenstemmen, en 25% van die tegenstemmers kwaad genoeg om naar het Malieveld te gaan.
Is dat Malieveld groot genoeg?
We kunnen altijd nog een referendum over meer gratis geld voor iedereen organiseren. Dan bezwijken de padvindertjes onder alle obese rolstoelers met een aanval van acute ontembare stembehoefte.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef NewHorizon het volgende:
Als het echt een te lage opkomst is en alles voor niks is geweest, gaat dat handtekeningen verzamelen voor een ander referendum een stuk lastiger worden.
Als 20 gemeentes maar die drempel hebben gehaald, dan zijn er zo'n 380 gemeentes waarbij dat niet het geval is. Of is die lijst incompleetquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Infection het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:07:25Lijst met gemeenten die boven de 30% opkomst zitten, stijgt https://t.co/8LeVmjCnWT reageer retweet
Of naar ISquote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Emigreer anders lekker naar Korea.
Minder dan 30% halen is makkelijker dan een meerderheid voor krijgen, maar het resultaat is hetzelfde. Gewoon slim dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Thuisblijvers![]()
Stem des noods blanco
Definieer "gutmensch" aub... Komt bij mij enkel over als "ik ben dom en roep maar wat"quote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de gutmenschen uiteindelijk wel zouden gaan stemmen uit angst dat het okp gehaald zou worden. Misschien waren ze dan toch minder dom dan dat ik had gehoopt en hebben ze overdag de exit-polls in de gaten gehouden. Gutmenschen hebben veel vervelende trekjes maar ze zijn wel goed georganiseerd.
Maar je hebt dus wel gestemd!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik zou niet gestemd hebben anders dan 99.999 zijn traditioneel getrol
Zou wel bij zijn karma passen als dat de doorslag geeft
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:00:00Plasterk: 'Bij een gelijke stand tellen uit-gebrachte stemmen dubbel.' #referendumNL reageer retweet
Het ergste zou ik dan nog vinden dat het kabinet een feestje viert, dat gun ik die aso's niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef Resistor het volgende:
Stel dat de opkomst 29,9% is, 60% tegenstemmen, en 25% van die tegenstemmers kwaad genoeg om naar het Malieveld te gaan.
Is dat Malieveld groot genoeg?
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
hahaha idioot. dik verlies of het nou 29 of 31 procent is.
Nou goed, zelfs die 30% wordt misschien niet eens gehaaldquote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Tukker87 het volgende:
30% opkomst die kiesdrempel is veel te laag om serieus te nemen.
Hoezo? Ik ben tegen dit referendum, waarom zou ik het dan gaan legitimeren met een stem?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Thuisblijvers![]()
Stem des noods blanco
Incompleetquote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Als 20 gemeentes maar die drempel hebben gehaald, dan zijn er zo'n 380 gemeentes waarbij dat niet het geval is. Of is die lijst incompleet
En wat is de verstandige keuze?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:10 schreef NaturalScience het volgende:
Nou, alle tokkies hebben gezellig hun stem voor niets kunnen laten horen.![]()
Nu snel de uitslag in de prullebak gooien en de verstandige keuze maken!
Nee, natuurlijk niet. 29% tegen met een opkomst van 29.5% is duidelijk meer support dan 29% tegen met een opkomst van 58%quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Thuisblijvers![]()
Stem des noods blanco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |