Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Scarface88 het volgende:[/quotetwitter:fritswester twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:02:38Oeps spannend die opkomst. Nog even wachten dus reageer retweet
Ben je dom of achterlijk?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ze hebben nog maar 29% geteld mensen, dit gaat nog stijgen , geen zorgen menson.
Feliciteer hem dan als die opkomst boven de 30% komt hè. Topic voor hem openen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik zou niet gestemd hebben anders dan 99.999 zijn traditioneel getrol
Definieer "gutmensch"quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn wel fakking weinig Gutmenschen daadwerkelijk gaan stemmen. Of ze zijn met minder maar schreeuwen hard, of ze bleven massaal thuis.
Die heb ik al eerder gehoord vandaag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist echt niet wat ik moest stemmen, dus ik deed maar Oekraienie mienie mutte.
Wie heeft de stemmen verstopt?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef avotar het volgende:
[..]
Het is een complot.
Ome Geert zal er vast een hele boze tweet aan wagen.
Oke.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..][/quotetwitter:fritswester twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:02:38Oeps spannend die opkomst. Nog even wachten dus reageer retweet
Frit Swetser
Dat is geen buitenland, en andere buitenlanders zitten bij Den Haag. Opkomstpercentage BES-eilanden was overigens 11% bij EP verkiezingen....quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Buitenland stemmers, Bonaire moet nog vannacht bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ze hebben nog maar 29% geteld mensen, dit gaat nog stijgen , geen zorgen menson.
Met het handtekeningen tellen was het ook uiteindelijk ver boven de marge!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
In een democratie is wel 75+ procent vereist wat mij betreft. Anders kan je niet spreken over de mening van het volk.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het interesseert de meesten gewoon niks. Ik ken genoeg slimme mensen die gewoon nauwelijks interesse hebben in de EU-politiek en al helemaal niet als het gaat om landen in Oost-Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |