plusminus 100000 kiezersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Woods het volgende:
Ze zijn nog aan het tellen blijkbaar hoeveel is 1% nou?
Marge 3% idd...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef gijsman het volgende:
OPKOMSTPERCENTAGE IS VOORLOPIG LUISTER DAN GVD
Dat is natuurlijk niet waar want er waren veel mensen 'voor' die daarom juist niet zijn gaan stemmen. Mensen die 'tegen' zijn, hebben waarschijnlijk bijna allemaal gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.
Allicht zijn ze nog aan het tellen, ze zijn nog maar net begonnen daarmee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Woods het volgende:
Ze zijn nog aan het tellen blijkbaar hoeveel is 1% nou?
31 niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Baszh het volgende:
Of het nu 29 of 31 is, t'is laag dus in de prullenbak er mee![]()
Nee, niet tegen 'de democratie'.quote:
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
...De meeste mensen die ik sprak gingen niet stemmen omdat ze niet wisten waar het over ging.
SCHREEUW NIET ZO!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef gijsman het volgende:
OPKOMSTPERCENTAGE IS VOORLOPIG LUISTER DAN GVD
Nu al benieuwd naar Urkquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef JanCees het volgende:
Gaan ze zo per gemeente uitslagen laten zien of niet?
Ja klopt, daarom is dit ook een groot kutland. Altijd zeiken maar er iets voor doen ho maar.quote:
Ik zou niet gestemd hebben anders dan 99.999 zijn traditioneel getrolquote:
30% is 3.9 mio dus 1% ~ 130.000 maarquote:
Verwacht je veel gezond verstand bij het voorkamp danquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik in het voorkamp zou zitten zou ik niet staan te juichen bij deze uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |