Wie is dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel mensen denken nog dat dit een voor of tegen Roos stemming is hè.
Hoe is de verhouding Rotterdam - landelijk doorgaans?quote:
Nog veel spannenderquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef superniger het volgende:
Dit is net zo spannend als het songfestival.
Lagerquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe is de verhouding Rotterdam - landelijk doorgaans?
Rotterdam is vergeleken met landelijk meestal lager.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
lager hoorde ikquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik meende ergens te zien dat het nogal schommelt, 70-95% overeenkomst ofzoquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tjaptjoep en ik wachten in spanning af!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef superniger het volgende:
10% lagerquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik heb me er inderdaad behoorlijk in verdiept. Ik heb het niet volledig begrepen. Maar ik heb wel nadrukkelijk alle nuances, gelezen, en vooral ook, dat wat er niet staat.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Heb jij het gelezen? En vooral, compleet begrepen?
Spannender zelfs. Het songfestival is de laatste jaren maar kut.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef superniger het volgende:
Dat stemmers nogal aftaaien ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat witte spul dat zich op je hoofdhuid kan vormen.
Dan gaat er nog wat vanaf door de BES-eilandenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef beantherio het volgende:
Als de opkomst straks precies op 30% uitkomt heb ik toch wel erg veel spijt van mijn stem
Echt niet #detoppersneverforgetquote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef superniger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |