Dan wordt het onder het tapijt geschoven en al het bewijs vernietigd natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als de opkomst onder de 30 procent blijft, krijgen we dan nog wel het % voor en tegen te hore? Of wordt het dan onder het welbekende tapijt geschoven?
Zou me niet verbazen dat de opkomst overeen komt met het aantal mensen met een hogere opleiding. Dat zag je eerder vandaag ook goed terug in de filmpjes over de stemmers. Vervelend dat het domme volk weer niet gaat joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weer veel laagopgeleiden die strategisch thuis bleven zitten dan.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Revanches het volgende:
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Lijkt me wel dat sowieso de uitslag ook wordt gepubliceerd,quote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als de opkomst onder de 30 procent blijft, krijgen we dan nog wel het % voor en tegen te hore? Of wordt het dan onder het welbekende tapijt geschoven?
En dan verdwijnen de vrijwilligers in de stemlokalen op mysterieuze wijze...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan wordt het onder het tapijt geschoven en al het bewijs vernietigd natuurlijk.
1 topic is genoeg, dus nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Revanches het volgende:
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
GAANquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik wil 'Ja' stemmen. Zal ik wel of niet meer gaan? Het is een twijfelgeval of de kiesdrempel wordt gehaald volgens mij
Ik zou het maar doen. Better safe than sorryquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik wil 'Ja' stemmen. Zal ik wel of niet meer gaan? Het is een twijfelgeval of de kiesdrempel wordt gehaald volgens mij
Kan je dit bewijzen anders is dit toch echt laster...niet doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
Kom op mensen TEGEN stemmen. Jullie hebben nog een half uur!!!
De PvdA vergelijkt het houden van referenda met Hitler praktijken. Lijkt mij een mooie reden om juist te gaan stemmen!!!
Als je het niet halen van de kiesdrempel acceptabel vindt om je zin te krijgen (zou ik zelf wel acceptabel vinden) zou ik niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |