Nou maak je er een allochtonen probleem van. Misschien het beter geweest als mensen een beter onderwerp voor een referendum kozen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Daar halen we de 30 wel!![]()
We horen steeds de opkomst uit de islamitische steden, de Randstad, maar dat is niet representatief want allochtonen stemmen veel minder.
ik wel.. jij ook?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je mogen stemmen vandaag?
Boeiend. De bevolking hoort zich niet met dat soort zaken te bemoeien als het in een vorm als een referendum gegoten wordt. Dit kost klauwen met geld en de uitkomst is qua waarde ontzettend laag. Ik zou het vodje weg gooien.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het onderwerp is ongelukkig maar de discussie was er niet minder om. Straks als het om een verdrag als TTIP gaat zal er weer een mooie discussie plaatsvinden.
Ik moet niks, beste man.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moet je daar per definitie toe aangeroepen voelen
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:03:064 grote gemeenten halen vrijwel zeker de vereiste 27,5% (-7% tov EP2014) niet. Wellicht wordt het gecompenseerd door betere uitslagen elders reageer retweet
Zonde, Oldenzaal is best wel een pro-Europese gemeente.quote:
En 29.9% en ergens tussen de 30-40 maakt een verschil van dag en nacht qua legitimatie?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ergens halverwege 30 en 40%, het heeft hier deze ochtend ergens gestaan maar het precieze cijfer vind ik niet meer.
Ze mopperen vaak over GeenStijl maar ik zie keurig geklede mensen en ik hoor fraaie jazz-muziek.quote:
Precies de reden waarom dit hele referendum een farce is.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En de EU uiteraard. Kun je niet los van elkaar zien. Mijn TEGEN-stem is een enorme middelvinger naar de EU.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef L3gend het volgende:
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:03:064 grote gemeenten halen vrijwel zeker de vereiste 27,5% (-7% tov EP2014) niet. Wellicht wordt het gecompenseerd door betere uitslagen elders reageer retweet
Niet snappen dat op dit moment alle strategisch thuisblijvers nog even snel gaan stemmen omdat de 30% wel heel realistisch begint te wordenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef L3gend het volgende:
Ja, dat hadden ze beter niet kunnen doen. Nu denkt iedereen natuurlijk weer dat Geenpeil gefinancierd wordt door Moskou.quote:
Dat kan toch ook gewoon hier?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Fylax het volgende:
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Het is eerder een reden waarom de hele EU een farce is.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Precies de reden waarom dit hele referendum een farce is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |