Bestuur tegen de muur.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Wat willen de nee-stemmers eigenlijk dat er gebeurt als het referendum geldig is en er nee uitkomt?
No way dat er veertig minuten wachttijd is als de wachtrij maar net tot buiten is.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef malleable het volgende:
[..]
Oldenzaal heeft het gewoon verkeerd ingeschat.
Nee bedankt. Ga niet in drie verschillende topics posten.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Fylax het volgende:
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Nog meer mensen die bewust thuis blijven tenzij er bekend wordt dat de 30% is gehaald? Ik wel iig.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:27 schreef L3gend het volgende:
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:03:064 grote gemeenten halen vrijwel zeker de vereiste 27,5% (-7% tov EP2014) niet. Wellicht wordt het gecompenseerd door betere uitslagen elders reageer retweet
Moah, het is al laat, de koffie staat klaar en het voetbal begint bijna.. wellicht blijft men liever lekker thuis.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet snappen dat op dit moment alle strategisch thuisblijvers nog even snel gaan stemmen omdat de 30% wel heel realistisch begint te worden
Een heleboel dingen. Met allerlei voorwaardes en weet ik veel wat. In ieder geval is het motief niet nog iets wat echt met het handelsverdrag met Oekraiene te maken heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Wat willen de nee-stemmers eigenlijk dat er gebeurt als het referendum geldig is en er nee uitkomt?
quote:Ooit is GeenPeil ontstaan als boots on the ground stemmenteller-initiatief 2014. Dat was mooi. Nu is GeenPeil next level gegaan door zelf een democratisch referendum af te dwingen. Schouderklopje voor ons. Maar we zijn onze roots niet vergeten. Of, zoals ze dat vroeger in Nederland ons Nederland noemde, onze wortels. Daarom nodigen we u van harte uit om bij uw lokale stembureau vanavond het stemmen tellen te volgen. Beleefd vragen of u na sluitingstijd van de stembussen (21:00) aanwezig mag zijn (dit mag, is uw democratisch recht) en beleefd vragen of u eventueel mag filmen of foto's mag maken, daarna vooral niet in de weg lopen. Maar wel uw oogjes open houden. Dubieuze zaken mag u Twitteren met #GeenPeil of mailen naar democratie@geenstijl.nl. Wij houden onze referenda namelijk graag open source, transparant en fraude-vrij. Als de OVSE geen waarnemers stuurt, zijn we gewoon onze eigen waarnemers. Als u wilt, tenminste. Voel u niet verplicht. Maar we zouden het op prijs stellen. Belangrijkste advies: blijf vriendelijk en beleefd, dat komt iedereen ten goede. Thuisblijvers mogen meegenieten op de schitterende livestream van RTLPoetin.
Dit dus. Iedereen geeft een andere uitleg aan de uitkomst van dit referendum. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Precies de reden waarom dit hele referendum een farce is.
16 man buiten, 16 man binnen dus ongeveer. Dat heb ik nog nooit meegemaakt hier.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
No way dat er veertig minuten wachttijd is als de wachtrij maar net tot buiten is.
gelukkig, dan kan de poltiek je mening tenminste live negerenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef SeLang het volgende:
YES!
Politiek24 zendt het ook live uit zonder blokkering dus ik kan het volgen
jawelquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Het is nu al duidelijk dat het verminderen van het aantal stemlokalen van invloed is geweest.
Het geeft de regering een excuus om het te negeren als het onder de 30% is.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:30 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien het een raadgevend referendum is maakt het toch geen reet uit of de opkomst 28% of 32% is? Wat is de meerwaarde van een 'geldige' uitslag als daar toch niks mee hoeft te worden gedaan? De uitslag kan gewoon altijd genegeerd of gehonoreerd worden, ongeacht het opkomstpercentage.
Ja maar dat is politieke zelfmoordquote:Op woensdag 6 april 2016 20:30 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien het een raadgevend referendum is maakt het toch geen reet uit of de opkomst 28% of 32% is? Wat is de meerwaarde van een 'geldige' uitslag als daar toch niks mee hoeft te worden gedaan? De uitslag kan gewoon altijd genegeerd of gehonoreerd worden, ongeacht het opkomstpercentage.
Ach de vooroordelen. Waarom zou men stemmen voor een onderwerp die lang beslist is. Tevens mogen een groot groep allochtonen niet stemmen, waaronder ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof al die allochtonen in de Randstad gaan stemmen, een heleboel kunnen niet eens het stembiljet lezen waarschijnlijk.
That said, ik heb filmpjes gezien van autochtonen die Oekraïne op een kaart probeerden aan te wijzen en vervolgens Spanje aanwezen. Echt, wat een royal sadnessDat soort volk zou eerst een kennistest ofzo moeten doen voordat ze stemrecht krijgen.
Daarom dat hele stemrecht gewoon afschaffen. Wij laten ons niet voor een karretje spannen! Wij stemmen op online polls en meer niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt. Nederland laat vooral zien dat het zich niet laat dwingen om te stemmen op dingen waar het niet op wil stemmen.
Ik weet niet of je wel eens gestemd hebt, maar dat duurt echt niet meer dan een minuut per persoon.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
16 man buiten, 16 man binnen dus ongeveer. Dat heb ik nog nooit meegemaakt hier.
Ik had nog een vraag aan jou gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen. Kan jij als Nederlander die in het buitenland woont nu ook je stem uitbrengen zonder hele extreme handelingen (tientallen of honderden kilometers overbruggen naar de ambassade of zo) te verrichten? Ik weet niet hoe dat precies werkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef SeLang het volgende:
YES!
Politiek24 zendt het ook live uit zonder blokkering dus ik kan het volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |