Rotterdam is maandag aan de beurtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Men houdt in ieder geval al maanden een oefening in belgie.
Paar maanden geleden waren er in de nachtelijke uurtjes nog oefeningen @ de Stormpolder in Krimpen. Heb de knallen gehoord.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De generale repetitie hebben ze al gehad: http://nos.nl/artikel/209(...)hotel-rotterdam.html
Gelukkig !quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar maanden geleden waren er in de nachtelijke uurtjes nog oefeningen @ de Stormpolder in Krimpen. Heb de knallen gehoord.
En nu? Geoefend wordt er.
Dat sowieso. Ik ontken ook helemaal nergens dat er een probleem is met radicale moslims met achterlijke ideeën. Absoluut niet. Laat dat ff duidelijk zijn hé. Niet alles is fake in mijn ogen.quote:
de vraag is waarom zijn ze er en waarom financieren en bewapende wij zequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ontken ook helemaal nergens dat er een probleem is met radicale moslims met achterlijke ideeën. Absoluut niet. Laat dat ff duidelijk zijn hé. Niet alles is fake in mijn ogen.
Helaas wordt je als je argwaan hebt bij bepaalde zaken nogal snel in een bepaald hoekje gedrukt.
Omdat jij ems bent? Ik weet het anders ook niet.quote:
geld en macht corrumpeertquote:
Vroeger voordat geld uitgevonden was, waren mensen allemaal heel lief voor elkaarquote:
bron?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vroeger voordat geld uitgevonden was, waren mensen allemaal heel lief voor elkaar
quote:
quote:
Ik zou zeggen, boek eens een reisje naar Jemen, Irak, Syrie, Pakistan, Afghanistan, kijk wat onze 'buitenlandse politiek' daar heeft aangerichtquote:
Ik denk dat je qua financien van terreurcellen beter kunt kijken naar landen als Saudi Arabie en dergelijke.quote:en waarom financieren en bewapende wij ze
voordat oompaloompa het concept geld door had was het een lieverd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vroeger voordat geld uitgevonden was, waren mensen allemaal heel lief voor elkaar
... En laat dat nu net de setup zijn. Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, boek eens een reisje naar Jemen, Irak, Syrie, Pakistan, Afghanistan, kijk wat onze 'buitenlandse politiek' daar heeft aangericht
Wellicht kun je je dan voorstellen dat er personen opstaan die ons met gelijke munt willen terugbetalen.
[..]
Grappig, want ik haat 'de moslim' totaal niet. Er is ook niet zoiets als 'de moslim'.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... En laat dat nu net de setup zijn. Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.
Een cia-dictator, bijv saddam, verdrijven dat is het niet. Of zogenaamd democratie brengen ook niet.
Olie, drugs en de moslimhaat aanwakkeren
Beetje onzin we haten de moslim helemaal niet, de moslim maakt zich gehaat, de moslim mag alles en de blanke europeaan mag steeds minder, moet zich maar aanpassen aan de moslim i.p.v. andersom.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... . Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.
Nope. Het is doelbewust ontketendquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beetje onzin we haten de moslim helemaal niet, de moslim maakt zich gehaat, de moslim mag alles en de blanke europeaan mag steeds minder, moet zich maar aanpassen aan de moslim i.p.v. andersom.
Het is al 1400 jaar ellende waar islam de kop op steekt.
Nee hoor, afgezien van geschreeuw door Wilders wordt vooral benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... En laat dat nu net de setup zijn. Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.
Nee, het corrumpeert ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat geld en macht aantrekkelijk is voor corrupte personen.
Een islamitisch land helemaal naar de verdoemenis helpen door de dictator af te zetten in een illegale invasie: zoiets zet veel kwaad bloed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een cia-dictator, bijv saddam, verdrijven dat is het niet. Of zogenaamd democratie brengen ook niet.
vooral omdat er zo wordt benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam krijg je vanzelf twijfels bij die stelling, islam is geen geloof maar een ideologie . Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is een moslimquote:Op zaterdag 9 april 2016 00:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, afgezien van geschreeuw door Wilders wordt vooral benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |