abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161277999
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Als ik er een beetje over breinruft kan het allemaal best 'makkelijk' (even het onmenselijke aspect buiten beschouwing gehouden). Stel nou eens dat er voorgeplante explosieven aanwezig zijn in het onderhoud en je laat die afgaan dan hoef je alleen maar een paar bewakingsbeelden van donkere mensen met grote rugtassen te laten zien en te zeggen dat onderzoek heeft uitgewezen dat 'Hoessein de Boer' de aanslagpleger was en hij al langer geradicaliseerd was omdat hij anderhalf jaar geleden een filmpje van de Koran had geliked op Facebook dan zal 90% het wel meteen geloven, denk ik stiekem :@. [/breinruft]
Maak het verhaal dan nog wat sappiger en verzin dat ie zijn laptop met het afscheidsbericht voor zijn moeder op straat in een vuilnisbak gedumpt heeft. Zorg tevens altijd dat er 1 of meerdere ontsnappen, zoals de man met het hoedje ( :') ) en je hebt een leuke situatie waarop je eindeloos kunt doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 13:39:41 ]
pi_161278956
Dit filmpje:

Het voelt gewoon zo vreemd aan allemaal. Ergens klopt er gewoon iets niet.

De manier waarop de filmer zich beweegt over het "toneel".. heel relaxed van het ene naar het andere slachtoffer, beetje filmen, omdraaien, achter iemand aan die ineens naar binnenloopt, ineens stoppen...de ingang blijven filmen, je ziet de gene die naar binnen wandelt door de deuren heen verder lopen. De filmer stapt wat naar rechts, want ineens komt er een herosche soldaat met iemand over zijn rug naar buiten lopen. Alsof ie al verwacht werd, zeg maar...

Die andere man moet hem in de hal zijn tegengekomen, maar steekt geen klauw uit. Daarna volgt er nog iemand die relaxed naar buiten komt wandelen. Gek genoeg heeft de filmer ineens geen oog meer voor de militair. Hij draait weer een rondje, ah.... er komt iemand naar buiten.

Ditmaal iemand met een opgerolde broekspijp. En wtf... steekt ie op 1:22 nou zijn tong even uit naar de cameraman of begin ik langzaam spoken te zien? :')

Bijna weekend J0kkebr0k, bijna weekend. _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 14:30:00 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:43:57 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161281001
Doe er maar lollig over ja. :N

Maar nog een korte poging dan.
Wat is jouw benchmark?

Kun je een voorbeeld geven van acceptabel bewegen over het "toneel"?
Van iemand die geloofwaardig van het ene naar het andere slachtoffer loopt?

Hoe horen mensen zich te gedragen? En waarom vind je dat het op die manier moet?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161281236
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:43 schreef SicSicSics het volgende:
Doe er maar lollig over ja. :N

Maar nog een korte poging dan.
Wat is jouw benchmark?

Kun je een voorbeeld geven van acceptabel bewegen over het "toneel"?
Van iemand die geloofwaardig van het ene naar het andere slachtoffer loopt?

Hoe horen mensen zich te gedragen? En waarom vind je dat het op die manier moet?
Ja, ok... misschien is het niet zo gepast dat ik zo reageer. Ik zal er rekening mee houden dat het voor anderen wel pure ernst is. Excus.

Maar goed.. mijn benchmark heeft vooral met gevoel te maken. Het oogt allemaal te relaxed, te kalmpjes. Er is geen sprake van grote paniek of chaos. Het oogt haast synthetisch en deels gescript.

Maar hier komen we nooit uit. Wat op mij surrealistisch en bijna lachwekkend overkomt, is voor een ander bittere ernst. Ik vergelijk het met beelden van andere aanslagen die ik gezien heb en waarvan ik zeker weet dat het niet fake was. Het strookt niet met elkaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 16:04:03 ]
pi_161282862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit filmpje:

Het voelt gewoon zo vreemd aan allemaal. Ergens klopt er gewoon iets niet.

De manier waarop de filmer zich beweegt over het "toneel".. heel relaxed van het ene naar het andere slachtoffer, beetje filmen, omdraaien, achter iemand aan die ineens naar binnenloopt, ineens stoppen...de ingang blijven filmen, je ziet de gene die naar binnen wandelt door de deuren heen verder lopen. De filmer stapt wat naar rechts, want ineens komt er een herosche soldaat met iemand over zijn rug naar buiten lopen. Alsof ie al verwacht werd, zeg maar...

Die andere man moet hem in de hal zijn tegengekomen, maar steekt geen klauw uit. Daarna volgt er nog iemand die relaxed naar buiten komt wandelen. Gek genoeg heeft de filmer ineens geen oog meer voor de militair. Hij draait weer een rondje, ah.... er komt iemand naar buiten.

Ditmaal iemand met een opgerolde broekspijp. En wtf... steekt ie op 1:22 nou zijn tong even uit naar de cameraman of begin ik langzaam spoken te zien? :')

Bijna weekend J0kkebr0k, bijna weekend. _O-
Tja, het ene filmpje is verdacht omdat het te schokkerig is, het andere filmpje is verdacht omdat het nit schokkerig is....

Waarom laat je dan niet de beelden rusten en probeert via een ander kanaal te kijken of de slachtoffers echt zijn of fake?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_161282910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, het ene filmpje is verdacht omdat het te schokkerig is, het andere filmpje is verdacht omdat het nit schokkerig is....

Waarom laat je dan niet de beelden rusten en probeert via een ander kanaal te kijken of de slachtoffers echt zijn of fake?
Waar zeg ik dat het niet schokkerig genoeg is? |:(

Ik ga een vrijmibo doen. Fijne avond u allen. :W

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 17:21:55 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:28:39 #132
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161283058
Bij elke aanslag op een vliegveld heeft er in de 3 maanden er voor renovatie / expansie werk plaatsgevonden
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:29:06 #133
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161283070
superverdacht
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161283087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:28 schreef oompaloompa het volgende:
Bij elke aanslag op een vliegveld heeft er in de 3 maanden er voor renovatie / expansie werk plaatsgevonden
:') Bron?
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:31:20 #135
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161283109
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:') Bron?
google

hier is het lijstje:

1985 Rome and Vienna airport attacks
B
Bandaranaike Airport attack
2013 Beijing Capital International Airport bombing
2016 Brussels bombings
C
2009 suicide air raid on Colombo
D
Domodedovo International Airport bombing
E
Esenboğa International Airport attack
G
2007 Glasgow International Airport attack
H
1984 Heathrow Airport bombing
J
2014 Jinnah International Airport attack
2007 John F. Kennedy International Airport attack plot
L
1975 LaGuardia Airport bombing
Lod Airport massacre
2002 Los Angeles International Airport shooting
M
2006 Madrid–Barajas Airport bombing
N
1985 Narita International Airport bombing
O
Orly Airport attack
P
2012 Peshawar airport attack
Puerto Rico Air National Guard
R
Raid on Anuradhapura Air Force Base
S
2015 Sabiha Gken Airport bombing
W
2013 Wichita bomb attempt
pi_161283185
Bedankt.
pi_161283536
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:28 schreef oompaloompa het volgende:
pi_161283582
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het niet schokkerig genoeg is? |:(

heel relaxed noemde je het...
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:56:13 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161283638
Altijd als ik op Schiphol kom, vindt er wel een verbouwing oid plaats. Ik vrees met grote vreze.
Maar mijn broer heeft nog aan de Schipholtunnel gewerkt, misschien dat dat mijn geluk is. Mits broer geen CGI is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161283681
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:56 schreef Copycat het volgende:
Altijd als ik op Schiphol kom, vindt er wel een verbouwing oid plaats. Ik vrees met grote vreze.
Maar mijn broer heeft nog aan de Schipholtunnel gewerkt, misschien dat dat mijn geluk is. Mits broer geen CGI is.
Jaja, hihaho.
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:59:43 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161283719
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jaja, hihaho.
Lach er maar om.
pi_161283785
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lach er maar om.
Nee, niet echt.
  vrijdag 8 april 2016 @ 18:03:20 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161283801
Bottomline is dat werkzaamheden op luchthavens meer dagelijkse praktijk dan vreemde uitzondering is.
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 18:04:39 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_161283832
Terreurverdachte Mohamed Abrini is opgepakt. Het zou gaan om de beruchte ‘man met het hoedje‘ die op bewakingsbeelden van de Brusselse luchthaven Zaventem met de daders is gefilmd. De politie heeft ook een tweede verdachte aangehouden. Dit zou de man zijn die in een metrostation in Brussel kort contact had met de terrorist die zich opblies in metrostation Maalbeek. Volgens de krant de Standaard betreft het een Zweed met de naam Osama Krayem die eerder op jihad ging bij ISIS in Syri.

De 31-jarige Abrini werd internationaal gezocht wegens mogelijke betrokkenheid bij de aanslagen in Parijs. Hij werd op 11 november, twee dagen voor de aanslagen, gefilmd met Salah Abdeslam, bij een benzinestation langs de snelweg naar Parijs. Abrini zat aan het stuur van een auto die later werd gebruikt bij de aanslagen. Ook werd zijn DNA gevonden in het pand in Schaarbeek waar de bommengordels voor de aanslagen in Brussel werden gemaakt.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)med-abrini-opgepakt/

Dus wat nou false flag.
pi_161283836
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:03 schreef Copycat het volgende:
Bottomline is dat werkzaamheden op luchthavens meer dagelijkse praktijk dan vreemde uitzondering is.
Uiteraard. Ik beweer ook het tegendeel niet.

Ik kom niet uit een ei.
pi_161283977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Alles in twijfel trekken is alleen maar een goede eigenschap zeker de laatste jaren. Question everything.

Ik neem haast alles wat de media ons laat zien met een hele grote dikke korrel zout, zelfs het weer is niet te vertrouwen. Laat ze mij maar overtuigen dat het waar is en dat doen ze niet, verre van dat. Het spektakel wordt alleen maar groter en doorzichtiger. De wereld is upside down.

Ik vind het een hele goede eigenschappen om je mening te vormen op basis van verschillende bronnen en niet zomaar aan te nemen wat je voorgekauwd wordt.

Maar nogmaals, wat mij stoort is die selectieve kritische blik: alles wat je op het journaal ziet is niet echt, maar een vage YouTube waarin zonder enige valide argumenten wordt beweerd dat een baby eigenlijk een pop is wordt direct als waarheid aangenomen en zelfs verdedigd hier door mensen zonder enige kennis van zaken. En dat allemaal omdat het ene wel past in zijn of haar gedachtengang en het andere niet.
pi_161284109
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Terreurverdachte Mohamed Abrini is opgepakt. Het zou gaan om de beruchte ‘man met het hoedje‘ die op bewakingsbeelden van de Brusselse luchthaven Zaventem met de daders is gefilmd. De politie heeft ook een tweede verdachte aangehouden. Dit zou de man zijn die in een metrostation in Brussel kort contact had met de terrorist die zich opblies in metrostation Maalbeek. Volgens de krant de Standaard betreft het een Zweed met de naam Osama Krayem die eerder op jihad ging bij ISIS in Syri.

De 31-jarige Abrini werd internationaal gezocht wegens mogelijke betrokkenheid bij de aanslagen in Parijs. Hij werd op 11 november, twee dagen voor de aanslagen, gefilmd met Salah Abdeslam, bij een benzinestation langs de snelweg naar Parijs. Abrini zat aan het stuur van een auto die later werd gebruikt bij de aanslagen. Ook werd zijn DNA gevonden in het pand in Schaarbeek waar de bommengordels voor de aanslagen in Brussel werden gemaakt.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)med-abrini-opgepakt/

Dus wat nou false flag.
Ok, game over. Waterdicht bewijs. ;(
  vrijdag 8 april 2016 @ 18:26:48 #148
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161284263
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ok, game over. Waterdicht bewijs. ;(
Nou op naar de aanslag in Antwerpen
Jihadist belt moeder: ’blijf weg bij drukke plaatsen’
http://www.telegraaf.nl/b(...)kke_plaatsen___.html
There is only one religion
pi_161284436
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou op naar de aanslag in Antwerpen
Jihadist belt moeder: ’blijf weg bij drukke plaatsen’
http://www.telegraaf.nl/b(...)kke_plaatsen___.html
Is Antwerpen onlangs niet gerenoveerd op drukke plaatsen? ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 18:34:56 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 18:42:37 #150
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161284647
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is Antwerpen onlangs niet gerenoveerd op drukke plaatsen? ;(
Men houdt in ieder geval al maanden een oefening in belgie.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')