Rotterdam is maandag aan de beurtquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Men houdt in ieder geval al maanden een oefening in belgie.
Paar maanden geleden waren er in de nachtelijke uurtjes nog oefeningen @ de Stormpolder in Krimpen. Heb de knallen gehoord.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De generale repetitie hebben ze al gehad: http://nos.nl/artikel/209(...)hotel-rotterdam.html
Gelukkig !quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar maanden geleden waren er in de nachtelijke uurtjes nog oefeningen @ de Stormpolder in Krimpen. Heb de knallen gehoord.
En nu? Geoefend wordt er.
Dat sowieso. Ik ontken ook helemaal nergens dat er een probleem is met radicale moslims met achterlijke ideeën. Absoluut niet. Laat dat ff duidelijk zijn hé. Niet alles is fake in mijn ogen.quote:
de vraag is waarom zijn ze er en waarom financieren en bewapende wij zequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ontken ook helemaal nergens dat er een probleem is met radicale moslims met achterlijke ideeën. Absoluut niet. Laat dat ff duidelijk zijn hé. Niet alles is fake in mijn ogen.
Helaas wordt je als je argwaan hebt bij bepaalde zaken nogal snel in een bepaald hoekje gedrukt.
Omdat jij ems bent? Ik weet het anders ook niet.quote:
geld en macht corrumpeertquote:
Vroeger voordat geld uitgevonden was, waren mensen allemaal heel lief voor elkaarquote:
bron?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vroeger voordat geld uitgevonden was, waren mensen allemaal heel lief voor elkaar
quote:
quote:
Ik zou zeggen, boek eens een reisje naar Jemen, Irak, Syrie, Pakistan, Afghanistan, kijk wat onze 'buitenlandse politiek' daar heeft aangerichtquote:
Ik denk dat je qua financien van terreurcellen beter kunt kijken naar landen als Saudi Arabie en dergelijke.quote:en waarom financieren en bewapende wij ze
voordat oompaloompa het concept geld door had was het een lieverd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Vroeger voordat geld uitgevonden was, waren mensen allemaal heel lief voor elkaar
... En laat dat nu net de setup zijn. Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, boek eens een reisje naar Jemen, Irak, Syrie, Pakistan, Afghanistan, kijk wat onze 'buitenlandse politiek' daar heeft aangericht
Wellicht kun je je dan voorstellen dat er personen opstaan die ons met gelijke munt willen terugbetalen.
[..]
Grappig, want ik haat 'de moslim' totaal niet. Er is ook niet zoiets als 'de moslim'.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... En laat dat nu net de setup zijn. Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.
Een cia-dictator, bijv saddam, verdrijven dat is het niet. Of zogenaamd democratie brengen ook niet.
Olie, drugs en de moslimhaat aanwakkeren
Beetje onzin we haten de moslim helemaal niet, de moslim maakt zich gehaat, de moslim mag alles en de blanke europeaan mag steeds minder, moet zich maar aanpassen aan de moslim i.p.v. andersom.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... . Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.
Nope. Het is doelbewust ontketendquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beetje onzin we haten de moslim helemaal niet, de moslim maakt zich gehaat, de moslim mag alles en de blanke europeaan mag steeds minder, moet zich maar aanpassen aan de moslim i.p.v. andersom.
Het is al 1400 jaar ellende waar islam de kop op steekt.
Nee hoor, afgezien van geschreeuw door Wilders wordt vooral benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... En laat dat nu net de setup zijn. Wij de blanke westerling moeten onder wat voor voorwaarden ook de moslim haten.
Nee, het corrumpeert ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat geld en macht aantrekkelijk is voor corrupte personen.
Een islamitisch land helemaal naar de verdoemenis helpen door de dictator af te zetten in een illegale invasie: zoiets zet veel kwaad bloed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een cia-dictator, bijv saddam, verdrijven dat is het niet. Of zogenaamd democratie brengen ook niet.
vooral omdat er zo wordt benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam krijg je vanzelf twijfels bij die stelling, islam is geen geloof maar een ideologie . Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is een moslimquote:Op zaterdag 9 april 2016 00:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, afgezien van geschreeuw door Wilders wordt vooral benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam.
Nee man. Ik zou de nieuwe Jezus Christus zijn als ik rijk was. Zolang mensen maar buigen, natuurlijk.quote:
Op het moment veelal wel omdat het midden-oosten in brand staat en daar nu eenmaal de meerderheid uit moslims bestaatquote:Op zaterdag 9 april 2016 00:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vooral omdat er zo wordt benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam krijg je vanzelf twijfels bij die stelling, islam is geen geloof maar een ideologie . Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is een moslim
"De moslim maakt zich gehaat.."quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beetje onzin we haten de moslim helemaal niet, de moslim maakt zich gehaat, de moslim mag alles en de blanke europeaan mag steeds minder, moet zich maar aanpassen aan de moslim i.p.v. andersom.
Wat een kleingeestige instelling. 'Boehoehoe, de moslim mag alles en de blanke (...) Europeaan steeds minder.'quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Het is vooral de islam natuurlijk dat zich gehaat maakt, veel 'moslims' zullen net als veel 'christenen' niet diep gelovig zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Beetje onzin we haten de moslim helemaal niet, de moslim maakt zich gehaat, de moslim mag alles en de blanke Europeaan mag steeds minder, moet zich maar aanpassen aan de moslim i.p.v. andersom.
IS sympathisant gespotquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, boek eens een reisje naar Jemen, Irak, Syrie, Pakistan, Afghanistan, kijk wat onze 'buitenlandse politiek' daar heeft aangericht
Wellicht kun je je dan voorstellen dat er personen opstaan die ons met gelijke munt willen terugbetalen.
[..]
Ik denk dat je qua financien van terreurcellen beter kunt kijken naar landen als Saudi Arabie en dergelijke.
De bommen maken ze zelf.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een kleingeestige instelling. 'Boehoehoe, de moslim mag alles en de blanke (...) Europeaan steeds minder.'
Ik haat niemand, ik haat die shit. Shit waarbij mensen andere mensen beoordelen op hun geloof ipv op hun individuele woorden en daden. Shit waarbij een groep maffe extremisten het geloof verkrachten voor hun waanzin, waarna alle aanhangers van dat geloof over dezelfde haatkam worden geschoren. De Jood bestaat niet, de Europeaan bestaat niet, de moslim bestaat niet.
Nope, ik het er totaal geen sympathie voor.quote:
Dat flik jij bij mij ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, ik het er totaal geen sympathie voor.
Toch raar bij BNW dat men je constant probeert te framen.
Dit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een kleingeestige instelling. 'Boehoehoe, de moslim mag alles en de blanke (...) Europeaan steeds minder.'
Ik haat niemand, ik haat die shit. Shit waarbij mensen andere mensen beoordelen op hun geloof ipv op hun individuele woorden en daden. Shit waarbij een groep maffe extremisten het geloof verkrachten voor hun waanzin, waarna alle aanhangers van dat geloof over dezelfde haatkam worden geschoren. De Jood bestaat niet, de Europeaan bestaat niet, de moslim bestaat niet.
nee hoor. Het zijn conspiracy factsquote:
Precies. Vandaar de terroristische aanslagen. Voert de haat nog wat op, om ons allemaal tegen dat tuig te beschermen veranderen we in een politiestaat. Twee vliegen in één klap.quote:
problem reaction sluiten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Vandaar de terroristische aanslagen. Voert de haat nog wat op, om ons allemaal tegen dat tuig te beschermen veranderen we in een politiestaat. Twee vliegen in één klap.
Mensen met half a brain hebben geen hekel aan 'alle moslims'.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Vandaar de terroristische aanslagen. Voert de haat nog wat op, om ons allemaal tegen dat tuig te beschermen veranderen we in een politiestaat. Twee vliegen in één klap.
Beetje warrig verhaal, het begint hiermee:quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee hoor. Het zijn conspiracy facts
Er zijn ook zaken wat wel dubieus is..
Dit weet ik nog zo niet...http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50
Alleen veranderen we nog steeds niet in een politiestaat en wordt in de media vooral geroepen dat de overheden eerst zelf de boel maar voor elkaar moeten krijgen, aangezien deze aanslag voorkomen had kunnen worden als ze niet zo hadden geslapen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies. Vandaar de terroristische aanslagen. Voert de hat nog wat op, om ons allemaal tegen dat tuig te beschermen veranderen we in een politiestaat. Twee vliegen in één klap.
Want daar zitten ze echt op te wachten. Een politiestaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee wat je duidelijk probeert te maken maar 'oh'. Ik heb ook geen hekel aan moslims totaal niet. Ik heb met ze te doen de laatste tijd hoe ze de zondebokkaart van terrorist toegedeeld krijgen. Natuurlijk is iedereen pc hier en dragen moslims een warm hart toe. Evengoed als je de reacties leest op berichten in de media over moslims dan vliegen je de meest racistische en haatopmerkingen je om de oren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen met half a brain hebben geen hekel aan 'alle moslims'.
Niet waar. Dat zou je goed weten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vooral omdat er zo wordt benadrukt dat de aanslagen niets te maken hebben met de islam krijg je vanzelf twijfels bij die stelling, islam is geen geloof maar een ideologie . Niet iedere moslim is een terrorist, maar iedere terrorist is een moslim
Wat is tegenstrijdig... Ik volg je kronkels nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen veranderen we nog steeds niet in een politiestaat en wordt in de media vooral geroepen dat de overheden eerst zelf de boel maar voor elkaar moeten krijgen, aangezien deze aanslag voorkomen had kunnen worden als ze niet zo hadden geslapen...
Das een beetje tegenstrijdig met het idee dat overheid en MSM samenspannen om hoaxes in de wereld te helpen met als doel de bevolking verder te knechten.
Angst zit er bij mij niet zo ingebakken dus er zal meer moeten gebeuren voordat ik erin geloof. Paar dat met het feit dat de mensen die voor de politiestaat waarschuwen vaak uit een vrij eenvoudig milieu komen en zich beroepen op meningen van bloggers (of simpelweg hun onderbuik) om hun punt te maken maakt dat ik zo mijn reservaties heb.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
daar is men al 60 jaar jaarlijst over aan het vergaderen.
Dat jij het niet ziet of wil zien baart mij echt zorgen.
Ik ben gewoon niet zo gevoelig voor angstzaaierij en internetpropaganda.quote:Of zit je hier te trollen.
Als de media met de overheid samenspant om via aanslagen en bijhorende berichtgeving te zorgen voor meer wetgeving richting een politiestaat, waarom horen we juist in die media dat de overheid eerst maar eens moet zorgen dat ze de boel op orde hebben, omdat ze met de bestaande wetgeving de aanslagen hadden kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is tegenstrijdig... Ik volg je kronkels niet
Ik vond die brandbom laatst tegen een volle moskee (incl kinderen) in Enschede ook een terreurdaad (en justitie dacht ik ook).quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op het moment veelal wel omdat het midden-oosten in brand staat en daar nu eenmaal de meerderheid uit moslims bestaat
Maar er zijn vele voorbeelden uit het verleden van terreuraanslagen in europa en de vs waarbij geen moslims betrokken waren.
En meer weldenkende mensen denken precies zoals jou. Ik ook overigens. Ik moet eerlijk zeggen; mijn milieu is ook niet heel ingewikkeld. Boerendorpje was mijn geboorteplaats. Vader heeft zijn hele leven in een fabriek gewerkt. Geen slecht milieu, maar ook wel simpel. En mijn omgeving ook. Juist in zo'n dorpje uit het oosten zou je wat sneller anti moslim gedoe verwachten. Totaal niet aanwezig, eerder alleen maar meer respect erbij met elke aanslag die er is. En dat merk ik niet alleen daar, maar ook waar ik nu woon, en met de mensen die ik ken, online en offline. Elke aanslag is er juist meer de drang om aan te geven dat 'wij' 'hun' niets kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Angst zit er bij mij niet zo ingebakken dus er zal meer moeten gebeuren voordat ik erin geloof. Paar dat met het feit dat de mensen die voor de politiestaat waarschuwen vaak uit een vrij eenvoudig milieu komen en zich beroepen op meningen van bloggers (of simpelweg hun onderbuik) om hun punt te maken maakt dat ik zo mijn reservaties heb.
[..]
Ik ben gewoon niet zo gevoelig voor angstzaaierij en internetpropaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |