Straatsburg weer Duits, da's mooi, kunnen we het EP gewoon in Brussel laten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dit is precies wat er voorspeld werd als we de Europese Grondwet zouden afkeuren jongons, hadden we nou maar naar Bakellende geluisterd
Daar zijn ze voorbereid omdat het 200 dagen per jaar sneeuwt. Hier is ervoor gekozen om zich niet voor te bereiden.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef bork het volgende:
Ik wil niet zeiken hoor maar in Zwitserland rijden de treinen wel als het sneeuwt.
Nu weet ik weinig van dat soort motoren. Maar waarom braakt dat ding zoveel rook uit als ie koud is? De vertegenwoordigersdiesel hier in. De straat starten 's morgens toch een stuk soepeler.quote:
Ik heb nog wat pizzakorstjes over van mijn pizza maar wel echt alleen die hele kleine randjes. Zal ik ze voor je bewaren?quote:
Heb je aids?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb nog wat pizzakorstjes over van mijn pizza maar wel echt alleen die hele kleine randjes. Zal ik ze voor je bewaren?
quote:Steeds meer jongeren maken gebruik van NS-groepstickets. Via Facebook kopen ze gezamenlijk de kaartjes in om spotgoedkoop te kunnen reizen. Een retourtje kost dan vaak maar zeven euro, ongeacht de bestemming.
Die vertegenwoordigersdiesel kan niet 4000 ton trekken, denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nu weet ik weinig van dat soort motoren. Maar waarom braakt dat ding zoveel rook uit als ie koud is? De vertegenwoordigersdiesel hier in. De straat starten 's morgens toch een stuk soepeler.
Hallelujah, wat is NOS laat. Dat gebeurt al maanden, zoniet jaren.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:18 schreef bork het volgende:
Ik maakte een grapje maar vooruit![]()
![]()
Groepskorting NS neemt vlucht op Facebook
[..]
Meestal hoeven daar maar vier zuigertjes in beweging worden gebracht en maar 3-4L motorolie.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nu weet ik weinig van dat soort motoren. Maar waarom braakt dat ding zoveel rook uit als ie koud is? De vertegenwoordigersdiesel hier in. De straat starten 's morgens toch een stuk soepeler.
"Haben Sie noch ein Wochenende-ticket dass Sie nicht mehr nutzen...?" eind vorige eeuw al.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef boriq het volgende:
[..]
Hallelujah, wat is NOS laat. Dat gebeurt al maanden, zoniet jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |