abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2016 @ 16:59:54 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161225559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:58 schreef Barbie__ het volgende:
Haha Lienekien

Nee ik wil écht serieus weten wat er in mensen hun gedachten omgaat. Ik heb interesse in wetenschap en het menselijke brein en ik vind het écht interessant om andere mensen hun gedachtegang te lezen en of ze ook diepgang hebben. Ik wil de mens zo diep mogelijk van binnen leren kennen. Vandaar dus..

Ga dan maar eens in op Bosbeetle. Die doet namelijk zijn best.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 17:00:16 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161225569
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef loni55 het volgende:

[..]

Oh wiki is wel handig als het om essentiële vragen gaat. ;)
zeker

https://en.wikipedia.org/wiki/Meaning_of_life_(disambiguation)
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Meaning_of_Love
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_161225634
Ik zit al op hem te reageren en alles wat ik zei was naar hem gericht. Ik denk dat hij dat ook wel weet. Ik weet alleen niet hoe je dat doet wat jullie doen steeds met die vakken en zo. Ben pas nieuw hier vandaar
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 17:03:37 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161225656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef Barbie__ het volgende:
Ik zit al op hem te reageren en alles wat ik zei was naar hem gericht. Ik denk dat hij dat ook wel weet. Ik weet alleen niet hoe je dat doet wat jullie doen steeds met die vakken en zo. Ben pas nieuw hier vandaar
Daar is het knopje "quote" voor wat boven posts staat :)
  woensdag 6 april 2016 @ 17:03:38 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161225657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef Barbie__ het volgende:
Maar hoe je je post vet zet, had je snel gevonden. Best knap!

Hoe oud ben je, Barbie?
pi_161225756
Lols,

Het tekentje dik gedrukte b is basis kennis computerkunde lienekien en ik ben zesentwintig
pi_161225788
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daar is het knopje "quote" voor wat boven posts staat :)
dank je
  woensdag 6 april 2016 @ 17:27:07 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161226253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Barbie__ het volgende:
ik vind haar opmerkingen gewoon humor en zo simpel
Ik heb moeite met jouw manier van redeneren. Je conclusies zijn niet logisch.

Omdat oorlogen bestaan bestaat er geen liefde?
Omdat kinderen ook verwekt worden in one night stands en vreemdgaan bestaat, heeft voortplanting niks te maken met liefde en langdurige relaties?

Enzovoort.
pi_161226285
Maar ik kom later in de avond weer terug want me lievelings series beginnen zo. Ik hoop echt dat er meer mensen reageren over hoe zei liefde zien. Graag zo uitgebreid mogelijk. Ik hoop dat er iemand tussen zit die net zo veel diepgang heeft als mij. Bedankt voor alle eerdere reacties écht alles is welkom, graag zelfs..

x
pi_161226332
Niet logisch is om te denken dat liefde echt bestaat. Vergelijk het maar met of God bestaat dan snap je het wel lienekien
  woensdag 6 april 2016 @ 17:29:55 #37
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_161226333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Barbie__ het volgende:
Maar ik kom later in de avond weer terug want me lievelings series beginnen zo. Ik hoop echt dat er meer mensen reageren over hoe zei liefde zien. Graag zo uitgebreid mogelijk. Ik hoop dat er iemand tussen zit die net zo veel diepgang heeft als mij. Bedankt voor alle eerdere reacties écht alles is welkom, graag zelfs..

x

Voor iemand met zoveel diepgang is je beheersing van de Nederlandse taal aardig oppervlakkig.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 6 april 2016 @ 17:30:42 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161226356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:29 schreef Barbie__ het volgende:
Niet logisch is om te denken dat liefde echt bestaat. Vergelijk het maar met of God bestaat dan snap je het wel lienekien
Nee, leg me dat eens uit.
  woensdag 6 april 2016 @ 17:31:24 #39
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_161226376
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Voor iemand met zoveel diepgang is je beheersing van de Nederlandse taal aardig oppervlakkig.
Dit dus.

En voor iemand die geïnteresseerd is in wat anderen denken lijk je je eigen gedachten wel heel erg hoog in te schatten.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 6 april 2016 @ 17:32:53 #40
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_161226427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, leg me dat eens uit.
Snap je dat niet?
God zou oorlogen niet laten bestaan. Liefde zou alle oorlogen voorkomen. Er is geen God want er is oorlog. Er is geen liefde want er is oorlog. Super makkelijk, toch?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 6 april 2016 @ 17:34:06 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161226464
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Snap je dat niet?
God zou oorlogen niet laten bestaan. Liefde zou alle oorlogen voorkomen. Er is geen God want er is oorlog. Er is geen liefde want er is oorlog. Super makkelijk, toch?
Het klinkt zo simpel, het moet wel waar zijn!
pi_161226778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:42 schreef Barbie__ het volgende:
Ik vind liefde heeft niets te maken met lust en verlangen dat nodig is voor de voortplanting. Mochten wij als mensen elkaar niet aantrekkelijk vinden voor seks dan hadden we ook nooit seks en nageslacht. Liefde is een gevoel dat je krijgt voor een bepaald persoon die je verder niet voor een andere hebt vaak. Dus ik denk dat liefde niet bestaat voor de voortplanting..
Mee eens, ik denk niet dat dieren de liefde ervaren zoals wij dat doen. Het is iets menselijks, en het heeft ermee te maken dat je om mensen geeft. Familie, vrienden, je geliefden. Maar als je liefde voelt voor iemand heb je wel een relatie: vriendschappelijk, romantisch, seksueel etc. Dus ik denk dat liefde toch bij het kopje relatie past, relatie is niet altijd in elkaars bed duiken
Sanity is an Illusion, society the creator. Snap out, step out and shout loud
pi_161227208
Als je na het klaarkomen nog bij haar wilt zijn
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161229969
Liefde kun je alleen beschrijven met kunst
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161234018
Lessthan je geeft aan wat je doet om de liefde te uiten naar dierbare en vrienden. Dat bedoel ik niet echt. Omdat wij mensen gevoel hebben en we voelen emoties. Waarom ben jij er dan zo zeker van dat bij de emotie liefde en het gevoel er bij zo zeer een emotie op zich is. Ik bedoel ik betwijfel of je liefde echt een menselijke emotie kan noemen omdat het niet echt een functie heeft. Alleen dat wij er gelukkig van worden schijnbaar maar dat komt alleen door de stoffen die er bij vrij komen. Ik bedoel wanneer we blij zijn dan komen ook die zelfde stoffen vrij. Wat ik dus bedoel te zeggen. Hoe kunnen wij het beste liefde definiëren en daarmee bedoel ik dus niet hoe je het uit. Dat probeer ik dus constant uit te vinden..

Je zou het onder relaties kunnen zetten om het wat makkelijker te houden maar liefde op zich zelf is ook een apart iets. Waarvan ik gewoon denk, omdat het niet tastbaar is of echt te zien het het ook nooit te definiëren kan. Door geen wetenschapper of relatie expert. Dus ben bang dat dit een doodlopend onderwerp word tenzij er nu iemand is die het echt goed kan verklaren. Dan zou ik het beter kunnen begrijpen om mijn eigen gevoelens te kunnen begrijpen maar ook andere mensen hun gevoelens en gedachten waar ik zo geïnteresseerd in ben
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 21:14:51 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161234400
Sinds wanneer moeten emoties duidelijke functies hebben... welke functie hebben schaamte, afgunst, irritatie ?
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 21:22:59 #47
45833 crew  Fogel
pi_161234899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef Barbie__ het volgende:
Lessthan je geeft aan wat je doet om de liefde te uiten naar dierbare en vrienden. Dat bedoel ik niet echt. Omdat wij mensen gevoel hebben en we voelen emoties. Waarom ben jij er dan zo zeker van dat bij de emotie liefde en het gevoel er bij zo zeer een emotie op zich is. Ik bedoel ik betwijfel of je liefde echt een menselijke emotie kan noemen omdat het niet echt een functie heeft. Alleen dat wij er gelukkig van worden schijnbaar maar dat komt alleen door de stoffen die er bij vrij komen. Ik bedoel wanneer we blij zijn dan komen ook die zelfde stoffen vrij. Wat ik dus bedoel te zeggen. Hoe kunnen wij het beste liefde definiëren en daarmee bedoel ik dus niet hoe je het uit. Dat probeer ik dus constant uit te vinden..

Je zou het onder relaties kunnen zetten om het wat makkelijker te houden maar liefde op zich zelf is ook een apart iets. Waarvan ik gewoon denk, omdat het niet tastbaar is of echt te zien het het ook nooit te definiëren kan. Door geen wetenschapper of relatie expert. Dus ben bang dat dit een doodlopend onderwerp word tenzij er nu iemand is die het echt goed kan verklaren. Dan zou ik het beter kunnen begrijpen om mijn eigen gevoelens te kunnen begrijpen maar ook andere mensen hun gevoelens en gedachten waar ik zo geïnteresseerd in ben

BNW / Jezelf emotioneel loskoppelen van 'The Matrix'
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_161235366
Liefde zorgt ervoor dat je een band hebt met "jouw mensen", waardoor je bereid bent om zaken te delen, mensen te beschermen (en daar zelf gevaar voor te lopen) en voor elkaar te zorgen. Lijkt mij dat liefde wel degelijk een functie heeft.

Zonder liefde voor een kind zou je er niet een jaar of 20 voor zorgen, of zouden mannen niet bij vrouwen blijven... Of omgekeerd natuurlijk.

[ Bericht 24% gewijzigd door Copycat op 07-04-2016 16:41:52 ]
pi_161235617
Ik leg uit waarom ik zo graag een antwoord zoek

Het zit zo, toen ik veertien jaar was leerde ik een man kennen online en sindsdien voel ik een eeuwige liefde voor hem terwijl ik hem nooit gezien heb. Ik heb geen flauw idee waar deze drang of sterke gevoel zo opeens vandaan komt. Ik kwam daarna zoveel andere mensen tegen maar voor deze mensen voel ik totaal geen liefde. Ik vraag mij daarom zo af hoe komt het dat we échte liefde maar voor een aantal mensen voelen. Ik geloof niet dat er mens bestaat die van iedereen houd maar we kiezen bepaalde mensen uit waar we dus intense liefde voor voelen. En nee daarmee bedoel ik niet het uiten maar gewoon écht voelen..

Dat is helaas onzichtbaar omdat alleen de desbtreffend persoon het voelt
pi_161236023
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Barbie__ het volgende:
Ik leg uit waarom ik zo graag een antwoord zoek

Het zit zo, toen ik veertien jaar was leerde ik een man kennen online en sindsdien voel ik een eeuwige liefde voor hem terwijl ik hem nooit gezien heb. Ik heb geen flauw idee waar deze drang of sterke gevoel zo opeens vandaan komt. Ik kwam daarna zoveel andere mensen tegen maar voor deze mensen voel ik totaal geen liefde. Ik vraag mij daarom zo af hoe komt het dat we échte liefde maar voor een aantal mensen voelen. Ik geloof niet dat er mens bestaat die van iedereen houd maar we kiezen bepaalde mensen uit waar we dus intense liefde voor voelen. En nee daarmee bedoel ik niet het uiten maar gewoon écht voelen..

Dat is helaas onzichtbaar omdat alleen de desbtreffend persoon het voelt

Was die man veel ouder dan?
Ik vind het heel apart klinken in ieder geval.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')