Als de voor-stemmers in de meerderheid zijn wel ja. Maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef NoNickOne het volgende:
Het eind van Oekraïne is in zicht. Gefeliciteerd allen, we hebben het geflikt.
Ik denk het tweede.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef SeLang het volgende:
Ah! In Rotterdam versnelt het weer. Gutmenschen of gewoon mensen die na hun werk gaan stemmen?
Wat de uitslag en de opkomst ook wordt, ik denk dat je dit referendum nu iets te veel invloed toedicht.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef NoNickOne het volgende:
Het eind van Oekraïne is in zicht. Gefeliciteerd allen, we hebben het geflikt.
Het laatste, denk ikquote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef SeLang het volgende:
Ah! In Rotterdam versnelt het weer. Gutmenschen of gewoon mensen die na hun werk gaan stemmen?
Jij bent degene die al de hele dag in de weer is met dat opkomstpercentage te F5'en.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is. De enige hoop voor het JA-kamp is daarom dat opkomstpercentage.
Best belachelijk eigenlijk, aangezien het ook niet boeit of Europese verkiezingen boven de 30% opkomst halen.
Ja sorry ik ben een beetje in trollmode vandaag. Dat is besmettelijk namelijkquote:
Als de overgrote meerderheid tegen is moeten ze lekker allemaal gaan stemmen. Maar ''de overgrote meerderheid" kan niet eens 1 op de 3 stemmers overhalen om dat duivelse pact tegen te houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is. De enige hoop voor het JA-kamp is daarom dat opkomstpercentage.
Best belachelijk eigenlijk, aangezien het ook niet boeit of Europese verkiezingen boven de 30% opkomst halen.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 6 april 2016 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent degene die al de hele dag in de weer is met dat opkomstpercentage te F5'en.
Ja en elk nepreferendum mag best een half miljard kosten.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom mag je geen mening geven tegenover iemand die al gestemd heeft?
twitter:ADDenHaag twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:38:22Tussenstand: 15,7 procent van Hagenaren naar stembus https://t.co/KOwuO16T90 reageer retweet
Doe het volgende keer dan zelf lambal...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat heeft dit met alu-hoedjes te maken? Heb ik het over het beïnvloeden van stemmen?
Het gaat erom dat er achterlijke vrijwilligers in zo'n stembureau zitten.
Alle mensen en schapen hebben gestemd.quote:
Allebei de 30% aangetikt, geen reden meer om nog te gaan stemmen.quote:
En hoe zit het met de Hagenezen? Heb ik nog steeds geen antwoord op.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Infection het volgende:
twitter:ADDenHaag twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:38:22Tussenstand: 15,7 procent van Hagenaren naar stembus https://t.co/KOwuO16T90 reageer retweet
13 procent was genoeg toch op dit tijdstip, volgens de hondquote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Infection het volgende:
De meerderheid is juist voor. Dat laten ze zien door voor te stemmen (duh) of blanco/niet te stemmen (het oordeel van de regering goedkeuren). Alleen als meer dan 50% van alle stemgerechtigden tegen stemt ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid tegen is.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
We zijn xenofobischer dan Hitler hoor, vooral buiten de steden.quote:
Nee. Onder de 13% werd het hem sowieso niet. Nu is het maar afwachten.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
13 procent was genoeg toch op dit tijdstip, volgens de hond
Wat een gelul is ditquote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meerderheid is juist voor. Dat laten ze zien door voor te stemmen (duh) of blanco/niet te stemmen (het oordeel van de regering goedkeuren). Alleen als meer dan 50% van alle stemgerechtigden tegen stemt ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid tegen is.
Rond 5 uur heeft 60% doorgaans al gestemd. Na het werk komt 40% nog. Dat is heel veel, maar niet de echte sprint.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef Scrummie het volgende:
De echte sprint qua opkomst is natuurlijk pas na het werk. Toch?
Mensen die dit denken.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Allebei de 30% aangetikt, geen reden meer om nog te gaan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |