Maar ook niet te bewijzen. Dus bij voorbaat al denken dat dit verzonnen is, is gewoon achterlijk.quote:
Zwitserland Hitlerlandquote:Op woensdag 6 april 2016 16:24 schreef Tocadisco het volgende:
Weet je wie trouwens ook graag referenda hield? Hitler:
[..]
Anoniem dus grote kans dat ze het zelf hebben verzonnen of de auteur kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, want alles is verzonnen als het van Geenstijl afkomstig is.
Wat is je bron voor 50/50?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de oostelijke oblasten.
Opstandig wil ik ze niet noemen, gezien de anti-Russische houding van de regering. Het is ongeveer 50/50. Vergaande politieke integratie van de EU kan alleen na splitsing van dat land en uiteraard alleen als de burgers van de EU het willen.
Hier rapporteerde Amsterdam 6,5% om 13:00 terwijl Rotterdam toen op 11,9% zat. Ik ben benieuwd naar de update van 18:00 en nog meer naar het uiteindelijke resultaat van Amsterdam.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar zien jullie de opkomst van Amsterdam?
Zeer grote kans dat het verzonnen is. Bijna zeker zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar ook niet te bewijzen. Dus bij voorbaat al denken dat dit verzonnen is, is gewoon achterlijk.
Want er lezen natuurlijk helemaal geen mensen uit Ermelo mee die misschien wel bij datzelfde stembureau komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Anoniem dus grote kans dat ze het zelf hebben verzonnen of de auteur kan ook natuurlijk.
Dat zeker niet maar het blijft me toch elke keer verbazen. Je zou toch zeggen dat dat soort dingen ooit eens een keer ter sprake komen in een of ander politiek klasje van de partij.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, PvdA'ers. Zal niet de eerste achterlijke uitspraak zijn.
In Rotterdam heb je meer werklozen. Utrecht liep ook enorm achter eerst op Rotterdam, dat is altijd zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier rapporteerde Amsterdam 6,5% om 13:00 terwijl Rotterdam toen op 11,9% zat. Ik ben benieuwd naar de update van 18:00 en nog meer naar het uiteindelijke resultaat van Amsterdam.
Het wordt al beter, want een paar dagen geleden schreef je nog dat een meerderheid van Oekraïne tegen dit verdrag zou zijn. Maar alsnog zou ik graag een bron zien want ik denk dat je er nog steeds naast zit.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de oostelijke oblasten.
Opstandig wil ik ze niet noemen, gezien de anti-Russische houding van de regering. Het is ongeveer 50/50. Vergaande politieke integratie van de EU kan alleen na splitsing van dat land en uiteraard alleen als de burgers van de EU het willen.
Ik zie geenstijl als zeer onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar ook niet te bewijzen. Dus bij voorbaat al denken dat dit verzonnen is, is gewoon achterlijk.
Gebeurt ook wel hoor. Verschillende PvdA'ers zijn al op het matje geroepen voor dergelijke uitspraken.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar het blijft me toch elke keer verbazen. Je zou toch zeggen dat dat soort dingen ooit eens een keer ter sprake komen in een of ander politiek klasje van de partij.
Ah, de eerste alu-hoedjes zijn gespot!quote:Op woensdag 6 april 2016 16:27 schreef Infection het volgende:
Overigens is het niet de eerste misstand van een stembureau. Verschillende FOK!kers hebben ook al dingen gemeld in dit topic.
Wat heeft dit met alu-hoedjes te maken? Heb ik het over het beïnvloeden van stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, de eerste alu-hoedjes zijn gespot!
Zijn duim.quote:
En hoe dat is anders dan bij welke verkiezing ook?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat heeft dit met alu-hoedjes te maken? Heb ik het over het beïnvloeden van stemmen?
Het gaat erom dat er achterlijke vrijwilligers in zo'n stembureau zitten.
Ik ben voor maar eigenlijk mag je van stembureauleden verwachten dat ze dat soort fratsen niet uithalen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef Ludachrist het volgende:
De vrijwilligers die bij het referendum zitten hebben een mening, stop de persen.
Uiteraard. Een paar dagen geleden zou zelfs een meerderheid tegen zijn.quote:
Wat voor fratsen, antwoord geven op de vragen die iemand ze stelt?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben voor maar eigenlijk mag je van stembureauleden verwachten dat ze dat soort fratsen niet uithalen.
Dat is dan ook erg belangrijk. Met een te laag percentage kan dit hele referendum de prullenbak in.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:31 schreef HiZ het volgende:
Het is wel grappig hoe er nu plotseling alleen nog maar wordt gekeken naar het opkomstpercentage
Nu ja de toon.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor fratsen, antwoord geven op de vragen die iemand ze stelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |