Meer informatie is er ook niet. En is wel essentieel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:31 schreef HiZ het volgende:
Het is wel grappig hoe er nu plotseling alleen nog maar wordt gekeken naar het opkomstpercentage
Tja, en hoe ga je die mensen allemaal heropvoeden? Of gaan we ze een vaste baan als lid kiesbureau aanbiedenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben voor maar eigenlijk mag je van stembureauleden verwachten dat ze dat soort fratsen niet uithalen.
Die kunnen ze prima hebben, maar hoor je niet te uiten als vrijwilliger bij een stemlokaal. Dan hoor je neutraal te zijn, in ieder geval naar buiten toe.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef Ludachrist het volgende:
De vrijwilligers die bij het referendum zitten hebben een mening, stop de persen.
Wat ben jij ongelofelijk naïef zeg. Tering.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor fratsen, antwoord geven op de vragen die iemand ze stelt?
Dat toontje is wel het laatste wat ik geloof van dat berichtje. Alsof ze letterlijk tegen iemand zeggen dat hij niet zo moet zeiken.quote:
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is. De enige hoop voor het JA-kamp is daarom dat opkomstpercentage.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:31 schreef HiZ het volgende:
Het is wel grappig hoe er nu plotseling alleen nog maar wordt gekeken naar het opkomstpercentage
Wat zie jij hier dan in, oh wereldwijze Infection.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelofelijk naïef zeg. Tering.
Fout. De enige gebieden die niet hebben kunnen stemmen bij de parlementsverkiezingen van 2014 zijn de oostelijke Oblasten en de Krim. Een vette minderheid op een bevolking van 45 miljoen dus. Bij die parlementsverkiezingen heeft een zeer grote meerderheid voor Poroshenko gekozen en hij vaart een pro-Europese koers terwijl de anti-Europese partij minder dan 10% haalde. Het is dus alles behalve 50/50.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de oostelijke oblasten.
Opstandig wil ik ze niet noemen, gezien de anti-Russische houding van de regering. Het is ongeveer 50/50. Vergaande politieke integratie van de EU kan alleen na splitsing van dat land en uiteraard alleen als de burgers van de EU het willen.
Zou kunnen, maar ik kan uit verschillende verhalen toch wel wat inhoudgerelateerde slordigheid destilleren. Dat vind ik echt niet kunnen, de overheid moet gewoon neutraal verkiezingen organiseren en zorgen dat die in alle aspecten volledig neutraal zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Leuk verzonnen anoniem verhaal weer.
Waarom mag je geen mening geven tegenover iemand die al gestemd heeft?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die kunnen ze prima hebben, maar hoor je niet te uiten als vrijwilliger bij een stemlokaal. Dan hoor je neutraal te zijn, in ieder geval naar buiten toe.
Zo lost Rutte wel de werkloosheid op.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, en hoe ga je die mensen allemaal heropvoeden? Of gaan we ze een vaste baan als lid kiesbureau aanbieden
Dat niet alles in het leven een leugen is. Er zijn daadwerkelijk mensen die nogal zuur zijn, dus die zullen ook vast wel als vrijwilliger bij een stembureau kunnen zitten. Ga eens naar buiten zou ik zeggen, dan zul je het zien.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat zie jij hier dan in, oh wereldwijze Infection.
Is dat wel zo?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is.
Niet zo gek met maar 5 stembureau's. In het Geenstijl-filmpje zeiden de burgers ook al dit nooit eerder gezien te hebben.quote:
Omdat er ook mensen rondlopen die nog niet gestemd hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom mag je geen mening geven tegenover iemand die al gestemd heeft?
Omdat je neutraliteit hoort uit te uitstralen. Wie weet hoort iemand die nog niet gestemd heeft je, bijvoorbeeld. Ik ben het eens met zijn standpunt hoor, maar ik vind dat je die als vrijwilliger in een stemlokaal niet hoort te delen met de kiezers.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom mag je geen mening geven tegenover iemand die al gestemd heeft?
Mijn verhaal is niet eens geplaatst, lutsers.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Leuk verzonnen anoniem verhaal weer.
Ze staan tot het plafond opgestapeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet zo gek met maar 5 stembureau's.
Je bandje staat op repeat.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef SeLang het volgende:
Ah! In Rotterdam versnelt het weer. Gutmenschen of gewoon mensen die na hun werk gaan stemmen?
Als de voor-stemmers in de meerderheid zijn wel ja. Maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef NoNickOne het volgende:
Het eind van Oekraïne is in zicht. Gefeliciteerd allen, we hebben het geflikt.
Ik denk het tweede.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef SeLang het volgende:
Ah! In Rotterdam versnelt het weer. Gutmenschen of gewoon mensen die na hun werk gaan stemmen?
Wat de uitslag en de opkomst ook wordt, ik denk dat je dit referendum nu iets te veel invloed toedicht.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef NoNickOne het volgende:
Het eind van Oekraïne is in zicht. Gefeliciteerd allen, we hebben het geflikt.
Het laatste, denk ikquote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef SeLang het volgende:
Jij bent degene die al de hele dag in de weer is met dat opkomstpercentage te F5'en.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is. De enige hoop voor het JA-kamp is daarom dat opkomstpercentage.
Best belachelijk eigenlijk, aangezien het ook niet boeit of Europese verkiezingen boven de 30% opkomst halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |