Ja sorry ik ben een beetje in trollmode vandaag. Dat is besmettelijk namelijkquote:
Als de overgrote meerderheid tegen is moeten ze lekker allemaal gaan stemmen. Maar ''de overgrote meerderheid" kan niet eens 1 op de 3 stemmers overhalen om dat duivelse pact tegen te houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is. De enige hoop voor het JA-kamp is daarom dat opkomstpercentage.
Best belachelijk eigenlijk, aangezien het ook niet boeit of Europese verkiezingen boven de 30% opkomst halen.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 6 april 2016 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent degene die al de hele dag in de weer is met dat opkomstpercentage te F5'en.
Ja en elk nepreferendum mag best een half miljard kosten.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom mag je geen mening geven tegenover iemand die al gestemd heeft?
twitter:ADDenHaag twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:38:22Tussenstand: 15,7 procent van Hagenaren naar stembus https://t.co/KOwuO16T90 reageer retweet
Doe het volgende keer dan zelf lambal...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat heeft dit met alu-hoedjes te maken? Heb ik het over het beïnvloeden van stemmen?
Het gaat erom dat er achterlijke vrijwilligers in zo'n stembureau zitten.
Alle mensen en schapen hebben gestemd.quote:
Allebei de 30% aangetikt, geen reden meer om nog te gaan stemmen.quote:
En hoe zit het met de Hagenezen? Heb ik nog steeds geen antwoord op.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Infection het volgende:
twitter:ADDenHaag twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:38:22Tussenstand: 15,7 procent van Hagenaren naar stembus https://t.co/KOwuO16T90 reageer retweet
13 procent was genoeg toch op dit tijdstip, volgens de hondquote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Infection het volgende:
De meerderheid is juist voor. Dat laten ze zien door voor te stemmen (duh) of blanco/niet te stemmen (het oordeel van de regering goedkeuren). Alleen als meer dan 50% van alle stemgerechtigden tegen stemt ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid tegen is.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja duh! Iedereen weet dat de overgrote meerderheid tegen is. De enige hoop voor het JA-kamp is daarom dat opkomstpercentage.
Best belachelijk eigenlijk, aangezien het ook niet boeit of Europese verkiezingen boven de 30% opkomst halen.
We zijn xenofobischer dan Hitler hoor, vooral buiten de steden.quote:
Nee. Onder de 13% werd het hem sowieso niet. Nu is het maar afwachten.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
13 procent was genoeg toch op dit tijdstip, volgens de hond
Wat een gelul is ditquote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meerderheid is juist voor. Dat laten ze zien door voor te stemmen (duh) of blanco/niet te stemmen (het oordeel van de regering goedkeuren). Alleen als meer dan 50% van alle stemgerechtigden tegen stemt ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid tegen is.
Rond 5 uur heeft 60% doorgaans al gestemd. Na het werk komt 40% nog. Dat is heel veel, maar niet de echte sprint.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef Scrummie het volgende:
De echte sprint qua opkomst is natuurlijk pas na het werk. Toch?
Mensen die dit denken.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Allebei de 30% aangetikt, geen reden meer om nog te gaan stemmen.
Het moet landelijk 30% zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
ruik ik daar angstzweet?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het nee-kamp verkneukelt zich over stijgende opkomstcijfers, maar houden jullie er rekening mee dat er ook een optie is '30 procent opkomst, meerderheid voor'?
13,5 gemiddeld van de 4 grootste steden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
13 procent was genoeg toch op dit tijdstip, volgens de hond
Klopt. Zij hebben de drempel al gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/next/20(...)lden-de-wegb-1608204quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meerderheid is juist voor. Dat laten ze zien door voor te stemmen (duh) of blanco/niet te stemmen (het oordeel van de regering goedkeuren). Alleen als meer dan 50% van alle stemgerechtigden tegen stemt ben ik ervan overtuigd dat de meerderheid tegen is.
Als de opkomst ruim boven de 30% komst schat ik in dat de uitkomst 'voor' gaat worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het nee-kamp verkneukelt zich over stijgende opkomstcijfers, maar houden jullie er rekening mee dat er ook een optie is '30 procent opkomst, meerderheid voor'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |